דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. מחפשת מפיק פלייבקים מקצועי

מחפשת מפיק פלייבקים מקצועי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
26 פוסטים 6 כותבים 586 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלומקה כהן 0ש מנותק
    שלומקה כהן 0ש מנותק
    שלומקה כהן 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @הדרי אם את רוצה יש את הול פלייבק יש לו אתר והוא גם מייצר תפני אליו במייל הזה
    all.playbacks.israel@gmail.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
      #4

      @שלומקה-כהן-0
      בוודאי שניסיתי באול פלייבק ובעוד אתרים- רק שאין שם את השיר הספציפי הזה.
      שלחתי למנהל שם מייל אם יש אפשרות להפיק לי אותו- והוא כתב שכרגע לו, רק בעוד חודשיים וחצי...
      ואני צריכה את הפלייבק עד מוצ"ש:)

      @לוי-ל לפני זה- יש לך דוגמא לפלייבק שהפקת לשיר מוכר?
      אם כן, אשמח להתרשם.
      תודה!

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לוי ל.ל מנותק
        לוי ל.ל מנותק
        לוי ל.
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לוי ל.
        #5

        @הדרי
        ניתן להאזין כאן לחומרים שלי(נא להאזין לחומרים האחרונים, הפוסטים הראשונים הם לפני יותר משנה):
        https://hamusicay.com/topic/1744/%D7%9C%D7%95%D7%99-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%9C.-%D7%98%D7%A8%D7%90%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%9D/455

        הנה שיר שיצא לפסח בעיבוד שלי:
        https://www.youtube.com/watch?v=cD3c30mMo5o

        https://www.kikar.co.il/singles-clips/tcqd79

        וכן הנה כמה רמיקס יפה שעשיתי:
        https://www.youtube.com/shorts/kvPa4W4Wl_I

        הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • לוי ל.ל לוי ל.

          @הדרי
          ניתן להאזין כאן לחומרים שלי(נא להאזין לחומרים האחרונים, הפוסטים הראשונים הם לפני יותר משנה):
          https://hamusicay.com/topic/1744/%D7%9C%D7%95%D7%99-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%9C.-%D7%98%D7%A8%D7%90%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%9D/455

          הנה שיר שיצא לפסח בעיבוד שלי:
          https://www.youtube.com/watch?v=cD3c30mMo5o

          https://www.kikar.co.il/singles-clips/tcqd79

          וכן הנה כמה רמיקס יפה שעשיתי:
          https://www.youtube.com/shorts/kvPa4W4Wl_I

          הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @לוי-ל
          הדדליין שלי דיי קצר,
          כמה זמן ייקח לך?

          אשמח לפלייבק בלבד להתרשמות (לא כולל ערוץ שירה), עדיפות לשיר מקפיץ.
          תודה!
          בכללי מה ששלחת מהמם!

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • לוי ל.ל מנותק
            לוי ל.ל מנותק
            לוי ל.
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לוי ל.
            #7

            @הדרי אמור לקחת כיומיים עד שלושה ימים, תלוי גם באורך הפלייבק
            הנה פלייבק של משהו שאני באמצע לעבוד עליו:
            כך זה נשמע עם הווקאל -
            תרננה - פרוגרסיב האוס.mp3

            וכך זה נשמע בלי -
            תרננה שפתי - פרוגרסיב האוס - פלייבק.mp3

            הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לוי ל.ל לוי ל.

              @הדרי אמור לקחת כיומיים עד שלושה ימים, תלוי גם באורך הפלייבק
              הנה פלייבק של משהו שאני באמצע לעבוד עליו:
              כך זה נשמע עם הווקאל -
              תרננה - פרוגרסיב האוס.mp3

              וכך זה נשמע בלי -
              תרננה שפתי - פרוגרסיב האוס - פלייבק.mp3

              הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @לוי-ל
              נשמע ממש טוב וחד.
              השיר באורך של 3:21 דק'.

              הבעייה שכפי מה שזכור לי מהעבר- ההנהלה לא מאשרת יצירת קשר גם לצורך כזה (האמת שזה דיי מובן..)

              אם רלוונטי מבחינתך לכתוב כאן מחיר של עיבוד בכדי לדעת אם רלוונטי בכלל, כי אני מקבלת מלא הצעות כרגע,
              וללקוחה יש סכום שהיא מוכנה להשקיע על פלייבק.
              אם לא- מבינה, והכל בסדר.
              תודה!

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לוי ל.ל מנותק
                לוי ל.ל מנותק
                לוי ל.
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @הדרי אני הצלחתי אישית ליצור קשר עם משתמשים פה באתר

                3:21 דקות זה ארוך, יקח שלושה ימים אם לא ארבעה

                המחיר הוא 300 שקל.

                הדריה אברהם עטיהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • לוי ל.ל לוי ל.

                  @הדרי אני הצלחתי אישית ליצור קשר עם משתמשים פה באתר

                  3:21 דקות זה ארוך, יקח שלושה ימים אם לא ארבעה

                  המחיר הוא 300 שקל.

                  הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @לוי-ל כתב במחפשת מפיק פלייבקים מקצועי:

                  @הדרי אני הצלחתי אישית ליצור קשר עם משתמשים פה באתר

                  3:21 דקות זה ארוך, יקח שלושה ימים אם לא ארבעה

                  יש הבדל בין משתמשים למשתמשות.. מאמינה שזה באמת קצת יותר בעייתי. מובן.
                  אנסה לבקש- אם יאשרו- יאשרו
                  אם לא- תודה בכל זאת.

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • לוי ל.ל לוי ל.

                    @הדרי אני הצלחתי אישית ליצור קשר עם משתמשים פה באתר

                    3:21 דקות זה ארוך, יקח שלושה ימים אם לא ארבעה

                    המחיר הוא 300 שקל.

                    אברהם עטיהא מנותק
                    אברהם עטיהא מנותק
                    אברהם עטיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @לוי-ל כתב במחפשת מפיק פלייבקים מקצועי:

                    @הדרי אני הצלחתי אישית ליצור קשר עם משתמשים פה באתר

                    3:21 דקות זה ארוך, יקח שלושה ימים אם לא ארבעה

                    המחיר הוא 300 שקל.

                    וואי, האמת יש לי איזה שיר שאני רוצה לעבד, אם זה רלוונטי, אשמח שתעדכן.
                    גם אשמח לדעת איך יוצרים קשר...

                    והאם יש לך גם אולפן הקלטות...
                    תודה רבה

                    עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
                    https://youtu.be/1FYMXkz50vg

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לוי ל.ל מנותק
                      לוי ל.ל מנותק
                      לוי ל.
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @אברהם-עטיה אין לי אולפן הקלטות משלי לצערי כרגע, תיצור קשר דרך ההנהלה ונבחון העניין.

                      אברהם עטיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • לוי ל.ל לוי ל.

                        @אברהם-עטיה אין לי אולפן הקלטות משלי לצערי כרגע, תיצור קשר דרך ההנהלה ונבחון העניין.

                        אברהם עטיהא מנותק
                        אברהם עטיהא מנותק
                        אברהם עטיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @לוי-ל איך יוצרים קשר עם ההנהלה?
                        מישהו יודע?

                        עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
                        https://youtu.be/1FYMXkz50vg

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לוי ל.ל מנותק
                          לוי ל.ל מנותק
                          לוי ל.
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @אברהם-עטיה בצד ימין יש שליחת פניה לניהול

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • הדריה הדרי

                            היי,
                            מחפשת בדחיפות מישהו שיפיק לי פלייבק אייכותי לשיר מסויים שאין לו פלייבק לרכישה באף אתר.
                            במחיר הגיוני-
                            בלי התפשרות על איכות הפלייבק והרמוניה מלאה.

                            אשמח לשמוע הצעות...
                            תודה רבה!

                            אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @הדרי כתב במחפשת מפיק פלייבקים מקצועי:

                            היי,
                            מחפשת בדחיפות מישהו שיפיק לי פלייבק אייכותי לשיר מסויים שאין לו פלייבק לרכישה באף אתר.
                            במחיר הגיוני-
                            בלי התפשרות על איכות הפלייבק והרמוניה מלאה.

                            אשמח לשמוע הצעות...

                            תנסי להכניס לai סונו אין מה להפסיד
                            תוך 5 דקות כמה גרסאות מקצועי ביותר ומפתיע
                            וגם הכי זול ואפשר אחר כך להוריד את השירה ולהשאיר רק את הפלייבק
                            משתמש בזה לאחרונה לשירים המקוריים שלי --לדעתי זה מהמם
                            גם העלתי לפורום שיר לפסח מקורי שלי בהפקת סונו -- אפשר לשמוע

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • לוי ל.ל מנותק
                              לוי ל.ל מנותק
                              לוי ל.
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @אילן-פ א. לך זה מספיק, כי אתה לא מפיק ומעבד ולא מחפש לשמוע דיוק מקצועי מבחינת סאונד, אבל למעבדים ומפיקים שמחפשים מיקס וסאונד טוב ולא מקומרפס עד כלות הנשמה כמו סונו שנשמע כמו מיליון שירים אחרים, זה בהחלט לא מספיק, אז חשוב שתדע את זה לפני שאתה ממליץ לאחרים.
                              ב. @הדרי חיפשה פלייבק נאמן למקור, דבר שסונו לא יודע לעשות.

                              אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • לוי ל.ל לוי ל.

                                @אילן-פ א. לך זה מספיק, כי אתה לא מפיק ומעבד ולא מחפש לשמוע דיוק מקצועי מבחינת סאונד, אבל למעבדים ומפיקים שמחפשים מיקס וסאונד טוב ולא מקומרפס עד כלות הנשמה כמו סונו שנשמע כמו מיליון שירים אחרים, זה בהחלט לא מספיק, אז חשוב שתדע את זה לפני שאתה ממליץ לאחרים.
                                ב. @הדרי חיפשה פלייבק נאמן למקור, דבר שסונו לא יודע לעשות.

                                אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @לוי-ל כתב במחפשת מפיק פלייבקים מקצועי:

                                @אילן-פ א. חשוב שתדע את זה לפני שאתה ממליץ לאחרים.
                                ב. @הדרי

                                ידידי החשוב --מסכים שאם דורשים משהו סופר מקצועי אז סונו לא מחליף מעבד מנוסה ברמה גבוהה
                                {כמוך למשל } נכון שהימלצתי ולא חייבים לקבל המלצתי סה"כ עוד אופציה שאפשר לשקול
                                למקרה הנ"ל בלי לפרט נשמע לי מתאים ואולי אני טועה אבל
                                כמו שאמרתי אין מה להפסיד ואם יודעים לעבוד נכון עם הסונו
                                התוצאה בדר"כ די נאמן למקור ואפילו משודרגת עם הרבה הפתעות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • לוי ל.ל מנותק
                                  לוי ל.ל מנותק
                                  לוי ל.
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לוי ל.
                                  #18

                                  @אילן-פ א. לא מחפשים משהו סופר מקצועי, אלא משהו מקצועי באופן כללי, וסונו הוא לא כזה, צר לי, כל מי שמבין מעט בסאונד שומע שהסאונד של סונו כחבילה שלמה(לכתוב פרומפט ובלחיצת כפתור ליצור שיר) לא טוב, האפשרות ליצור ערוצים נפרדים בסונו היא מדהימה בטירוף, אבל כל השאר ממש לא.
                                  ב. כל השדרוגים וההפתעות של סונו הם בדיוק מה שהורסים את הנאמנות למקור..

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  0
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    היי:)
                                    אז לגבי סונו-
                                    פניתי להרבה מפיקים ומפיקות- וחלקם (הפחות מקצועיים) כתבו לי על האופצייה של סונו-
                                    ושלחו לי פלייבקים לדוג'- זה בין ווקאל רממבר לשרים קריוקי.
                                    אוזן רגילה שומעת ואומרת וואהוו זה חד ברמות, נשמע מושלם.

                                    אבל כאומן מיקס- אתה מבין שפלייבק לא אמור להיות רק "חד" וזהו..
                                    יש המון דברים מסביב...
                                    והאיכות האמיתית לא נמצאת בסונו- אלא ביצירה מדויקת ומוקפדת של המפיקים.

                                    במקרה הזה ספציפית הפלייבק היה ללקוחה שצריכה את הפלייבק להמנון חוגים
                                    שאמור לשמש אותה לטווח הרחוק...- ואני אישית לא הסכמתי להתפשר על פלייבק של סונו
                                    אז נכון, העלות הייתה 700 ש"ח
                                    אבל התוצאה- וואהו!!
                                    קיבלתי בדיוק אתמול את הפלייבק מהמפיקה -וזה פשוט היה שווה כל שקל!!

                                    סונו יכול לשמש כפלייבק נחמד- אבל לדעתי מיקס טוב צריך פלייבק טוב שבנוי בצורה מקצועית
                                    עם אוזן מדוייקת שיושבת, ושמה לב לכל האלמנטים והפרטים הקטנים.

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    0
                                    • לוי ל.ל מנותק
                                      לוי ל.ל מנותק
                                      לוי ל.
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @הדרי מסכים, חוץ מהעובדה שאחרי הסרת קול הפלייבק ממש לא חד.

                                      הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • לוי ל.ל לוי ל.

                                        @הדרי מסכים, חוץ מהעובדה שאחרי הסרת קול הפלייבק ממש לא חד.

                                        הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        @לוי-ל כתב במחפשת מפיק פלייבקים מקצועי:

                                        @הדרי מסכים, חוץ מהעובדה שאחרי הסרת קול הפלייבק ממש לא חד.

                                        חד משמעית שלאחר ההסרה הוא לא חד בכלל!!
                                        אני לא מתפשרת בחיים ועושה בווקאל ריממבר מיקס לשיר שאמור להישמע בחוץ..

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        לוי ל.ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הדריה הדרי

                                          @לוי-ל כתב במחפשת מפיק פלייבקים מקצועי:

                                          @הדרי מסכים, חוץ מהעובדה שאחרי הסרת קול הפלייבק ממש לא חד.

                                          חד משמעית שלאחר ההסרה הוא לא חד בכלל!!
                                          אני לא מתפשרת בחיים ועושה בווקאל ריממבר מיקס לשיר שאמור להישמע בחוץ..

                                          לוי ל.ל מנותק
                                          לוי ל.ל מנותק
                                          לוי ל.
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          @הדרי כתב במחפשת מפיק פלייבקים מקצועי:

                                          אני לא מתפשרת בחיים ועושה בווקאל ריממבר מיקס לשיר שאמור להישמע בחוץ..

                                          א. לא הבנתי מה הכוונה מיקס בווקאל רימובר
                                          ב. אני דווקא עושה את זה, אבל לא בווקאל רמובר אלא בתוכנות מקצועיות.

                                          הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול