דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?

איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
176 פוסטים 48 כותבים 9.8k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #30

    שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.

    אייצ'יתא איילתא 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • יהונתןי מנותק
      יהונתןי מנותק
      יהונתן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #31

      אני גם חושב שהם לא מזרחיים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ילד חוכםי ילד חוכם

        שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.

        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'ית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        @ילד-חוכם ברור שלא מזרחיים
        אבל עושים מוזיקה חסידית "חדשה" כלומר ...סוג של מנסים להתערב בחברה המזרחית...
        לדעתי הם טרנד..והרבה מתבלבלים אם הם מזרחיים זה עקב זאת שהם לא שרים בהגיה אשכנזית..או שרים באידיש..

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יהונתןי מנותק
          יהונתןי מנותק
          יהונתן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          לא כל שיר חסידי חייב להיות ביידיש

          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יהונתןי יהונתן

            לא כל שיר חסידי חייב להיות ביידיש

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #34

            @יהונתן אבל לפחות במקצב או בהגייה שלו

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יהונתןי מנותק
              יהונתןי מנותק
              יהונתן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #35

              מזרחי זה חיים ישראל וכדו' לא קובי ברומר ואברומי ויינברג

              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • יהונתןי יהונתן

                מזרחי זה חיים ישראל וכדו' לא קובי ברומר ואברומי ויינברג

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #36

                @יהונתן נכון! בהחלט!

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכם
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #37
                  פוסט זה נמחק!
                  יהונתןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ילד חוכםי ילד חוכם

                    פוסט זה נמחק!

                    יהונתןי מנותק
                    יהונתןי מנותק
                    יהונתן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #38
                    פוסט זה נמחק!
                    ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יהונתןי יהונתן

                      פוסט זה נמחק!

                      ילד חוכםי מנותק
                      ילד חוכםי מנותק
                      ילד חוכם
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @יהונתן https://music-il.herokuapp.com/topic/278/%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%96%D7%A8%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C/18?_=1621597666622

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ילד חוכםי ילד חוכם

                        שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.

                        איילתא מנותק
                        איילתא מנותק
                        איילת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        @ילד-חוכם

                        @ילד-חוכם אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                        שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.

                        לדעתי- חסידי ישראלי

                        רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                        NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • איילתא איילת

                          @ילד-חוכם

                          @ילד-חוכם אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                          שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.

                          לדעתי- חסידי ישראלי

                          NBHGVN מנותק
                          NBHGVN מנותק
                          NBHGV
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #41

                          "השם ישמור" זה חסידי? אלטרנטיבי?

                          איילתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • NBHGVN NBHGV

                            "השם ישמור" זה חסידי? אלטרנטיבי?

                            איילתא מנותק
                            איילתא מנותק
                            איילת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #42

                            @nbhgv
                            קובי ברומר הוא זמר חסידי,( אולי לא במובן המופשט של המילה)
                            השיר הזה אפשר לקרוא לו אלטרנטיבי
                            ואפשר גם להגדיר את זה כחסידי-ישראלי (לא כמו מרדכי שפירא נגיד)
                            כמו רולי דיקמן ימים יפים, או כח הרצון וכו.

                            רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ב. ב.ב ב. ב.

                              כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
                              מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
                              איפה הגבול?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מזמור לדוד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #43

                              @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                              כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
                              מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
                              איפה הגבול?

                              [עיין כאן פוסט בענין, שפרסמתי אמש]
                              (https://music-il.herokuapp.com/topic/298/%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%9D/1)

                              והיה כנגן המנגן....

                              יהונתןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ מזמור לדוד

                                @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
                                מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
                                איפה הגבול?

                                [עיין כאן פוסט בענין, שפרסמתי אמש]
                                (https://music-il.herokuapp.com/topic/298/%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%9D/1)

                                יהונתןי מנותק
                                יהונתןי מנותק
                                יהונתן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #44

                                @מזמור-לדוד השמים הם הגבול

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מוישהמ מנותק
                                  מוישהמ מנותק
                                  מוישה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #45

                                  אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
                                  וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...

                                  'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                  עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                  ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                  הוא באמת טיפש
                                  הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                  מעט אורמ אייצ'יתא 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מוישהמ מוישה

                                    אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
                                    וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...

                                    מעט אורמ מנותק
                                    מעט אורמ מנותק
                                    מעט אור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #46
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מוישהמ מוישה

                                      אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
                                      וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #47

                                      @מוישה-0 אני מסכימה עם רוב הדברים שאתה אומר.
                                      לא הייתי קוראת לזה "שינה"כי הציבור החסידי כן גאה בשירים שלו- ועדין יש הרבה שירים מהז'אנר החסידי המובהק.
                                      אבל-
                                      בהחלט יש המון עידכונים במוזיקה, ואולי זה עוד ז'אנר חדש-
                                      שיכלול בתוכו את מורדכי שפירא, אברומי וינברג וכאלה....

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוישהמ מוישה

                                        אני רוצה לומר לכם את דעתי בנושא זה שכיום בחתונות החסידיות מה שנקרא זמרים חסידים והאורגניסטים החסידיים אומרים דבר מאוד ברור וכדלהלן אני שמעתי ראיון עם אורגניסט גדול בציבור החסידי שאומר כך "הציבור היום מחפש טרנסים ולהשתולל וכו'" זה אומר דבר אחד שהציבור החסידי שינה בשנים האחרונות את הטעם שלו וגרם לכך שיהיה שירים מטורפים שאתה נכנס לחתונות ואתה שואל את עצמך עם מה הבחורים פה רוקדים ואתה מבין שנהיה פה מצב הזוי שבר אין לך את הניגונים האוטנטיים של פעם אלא כל מיני קולות מטורפים וזה מה שהציבור שלנו מבקש,
                                        וכתוצאה מזה קרה מה שקרה במוזיקה חסידית...

                                        מעט אורמ מנותק
                                        מעט אורמ מנותק
                                        מעט אור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #48

                                        @מוישה-0 [למה כל פעם שאני רואה את השם שלך מתנגן לי משה אמת?..... להבדיל...]
                                        דבריך נכוחים, ישרים וברורים, בטעם ישן שדעת זקנים נוחה הימנו, אתה רואה אותם בכל החתונות ליד התזמורת מבקשים להנמיך את הדיבלים ואת הבס... למה הכל רועד כאן?...
                                        אתה בהחלט צודק, אין מי שחולק עליך, רק רוב האנשים הרימו ידים, ואתה עוד לא... זה הכל.

                                        מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מעט אורמ מעט אור

                                          @מוישה-0 [למה כל פעם שאני רואה את השם שלך מתנגן לי משה אמת?..... להבדיל...]
                                          דבריך נכוחים, ישרים וברורים, בטעם ישן שדעת זקנים נוחה הימנו, אתה רואה אותם בכל החתונות ליד התזמורת מבקשים להנמיך את הדיבלים ואת הבס... למה הכל רועד כאן?...
                                          אתה בהחלט צודק, אין מי שחולק עליך, רק רוב האנשים הרימו ידים, ואתה עוד לא... זה הכל.

                                          מוישהמ מנותק
                                          מוישהמ מנותק
                                          מוישה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #49

                                          @מעט-אור תדע לך שיש את האדמו"ר מסטריקוב בני ברק שנלחם עם זה בכל בכוח עד כדי כך שהוא מסוגל להגיע לחתונה שיש את השירים האלו ולדרוש שינמיך את זה וכו' ועד כדי כך שפעם אחת הוא פשוט הוציא את השקע של המוזיקה מרוב שזה הפריע לו באמת מתוך כאב.

                                          'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                          עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                          ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                          הוא באמת טיפש
                                          הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                          אייצ'יתא מעט אורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול