דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
124 פוסטים 28 כותבים 8.0k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תוכית תוכי

    @ריינבואו הציפו הציפו, אבל זה שיר מה זה מרגש!

    אינספריישןא מנותק
    אינספריישןא מנותק
    אינספריישן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @תוכי אולי... זה עדיין לא סותר מה שאמרתי (שאולי בזמנו זה היה להיט)

    מוזיקה היא רגש בהישג יד.

    תוכית תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אינספריישןא אינספריישן

      @תוכי אולי... זה עדיין לא סותר מה שאמרתי (שאולי בזמנו זה היה להיט)

      תוכית מנותק
      תוכית מנותק
      תוכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @ריינבואו מה שקשה לחשוב, זה שאם בתחנות השידור היו מחליטים שזה שיר לא יפה, אז לא היו משמיעים את זה, וזה לא היה נהיה שיר יפה, פשוט מדהים!

      אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תוכית תוכי

        @ריינבואו מה שקשה לחשוב, זה שאם בתחנות השידור היו מחליטים שזה שיר לא יפה, אז לא היו משמיעים את זה, וזה לא היה נהיה שיר יפה, פשוט מדהים!

        אינספריישןא מנותק
        אינספריישןא מנותק
        אינספריישן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @תוכי נכון. זו תופעה מוכרת שחרשו עליה כאן בפורום ממש הרבה.

        מוזיקה היא רגש בהישג יד.

        תוכית תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אינספריישןא אינספריישן

          @תוכי נכון. זו תופעה מוכרת שחרשו עליה כאן בפורום ממש הרבה.

          תוכית מנותק
          תוכית מנותק
          תוכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @ריינבואו OK

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אינספריישןא אינספריישן

            @תוכי יכול להיות שלפני 9 שנים אהבו את השיר הזה...

            א מנותק
            א מנותק
            אני אני
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני
            #11

            @ריינבואו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

            @תוכי יכול להיות שלפני 9 שנים אהבו את השיר הזה...

            במצעד בקול חי מיוזיק
            אפריים קמיסר אמר
            שהוא בדק "כמה פעמים השמיעו את השיר של שרגי ז"ל לפני אסון מירון"
            ולא השמיעו אותו מעולם
            רק אחרי הפטירה הוא הושמע המון המון פעמים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • תוכית תוכי

              מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
              וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
              פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

              ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @תוכי זה השפיע השיר כרחם אב בגלל האסון ולא בגלל משהו אחר עובדה שעד האסון כמעט לא הכירו ככה את השיר ופתאום השמיעו את השיר הזה כאילו זה המנון לאומי ( זה שיר מהמם אני לא אומרת שלא) פשוט העיתוי התאים להם כמו בתחרות הקול הבא שהיו עוד מתמודדים מוצלחים וברגע שאוזן שר את השיר הזה (ושמעתי שאמרו לו לשיר את כרחם אב) כולם שם התעלפו ובעיקר טוקר ואז הוא זכה

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                ישתבח שמו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                רק אני לא הבנתי למה אנשים ממשיכים לשמוע רדיו בשביל מוזיקה?
                אם המצב הוא שדוחפים מוזיקה שאתם לא מעוניינים בה. למה שפשוט לא תעשו פלייליסט משלכם?

                רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • י ישתבח שמו

                  רק אני לא הבנתי למה אנשים ממשיכים לשמוע רדיו בשביל מוזיקה?
                  אם המצב הוא שדוחפים מוזיקה שאתם לא מעוניינים בה. למה שפשוט לא תעשו פלייליסט משלכם?

                  רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @ישתבח-שמו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                  למה שפשוט לא תעשו פלייליסט משלכם?

                  כבר מזמן שאני לא שומעת רדיו עבור מוזיקה ורק על רשימת השמעה----
                  למי יש כח להמתין שיעבור השיר ש'לא באלי עליו' עד שהנה-הנה-הנה השיר שרציתי!.......

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מישומ מנותק
                    מישומ מנותק
                    מישו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    לפעמים ישנם שירים יפים ומרגשים שרק אחרי שאתה שומע אותם שוב ושוב אתה מתחבר אליהם, זה לא קורה בבת אחת... אחרי שאתה מבין את המילים לעומקם, המנגינה שגורה בפיך, אז אתה יכול להתחבר. (כמובן שיש את אלה שמיד ברגע הראשון זה מדליק אותך, אבל לא כל השירים כך)
                    ספציפית השיר "כרחם אב" ריגש אותי מאוד באופן אישי (וכנראה שעוד הרבה) בגלל הקונוטציה שנמצאת מאחורי השיר, לפעמים סיפור חזק שעומד מאחורי שיר/ אפילו הרצאה מרגשת שבסופה שרים שיר מסוים עשויים לחבר אותך לשיר גם אם זה לא השיר הכי בעולם, אבל זה מעלה בך את הרגשות שהרגשת כששמעת או שרת את השיר...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תוכית תוכי

                      מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
                      וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
                      פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                      I מנותק
                      I מנותק
                      IGO
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                      פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                      ברוך/ה הבא/ה לכדור הארץ!!!
                      כמעת בכל תחום קובעים לך מה לאהוב/מה טוב/מה נכון.
                      לפי מה אנשים מחליטים על עמדה פוליטית או על איזה משקאות או מוצרים לקנות, ועל איזה בגדים הם יפים. וכו וכו כך בכל דבר.
                      הכל לפי מה שמשווק טוב, ולפי מה ש"תופס" בסביבה שלהם. אין הרבה אנשים שיש להם מחשבה ודעה עצמית.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • davidovskD מנותק
                        davidovskD מנותק
                        davidovsk
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        תאמת זה מה חשבתי על סיבת הסיבות של ריבו לא הבנתי למה כולם אוהבים את זה עד ששמתי לב שזה כל הזמן ברדיו

                        "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                        ג'רארד ויי

                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • davidovskD davidovsk

                          תאמת זה מה חשבתי על סיבת הסיבות של ריבו לא הבנתי למה כולם אוהבים את זה עד ששמתי לב שזה כל הזמן ברדיו

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @דוד-ישראלי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                          תאמת זה מה חשבתי על סיבת הסיבות של ריבו לא הבנתי למה כולם אוהבים את זה עד ששמתי לב שזה כל הזמן ברדיו

                          אולי זה עוד דרך לפירסום...
                          אבל זה לא קשור רק לשיר הזה-ניתן לדון על זה בנושא של ישי ריבו.. ואם אני לא טועה כבר דנו על זה.

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @דוד-ישראלי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                            תאמת זה מה חשבתי על סיבת הסיבות של ריבו לא הבנתי למה כולם אוהבים את זה עד ששמתי לב שזה כל הזמן ברדיו

                            אולי זה עוד דרך לפירסום...
                            אבל זה לא קשור רק לשיר הזה-ניתן לדון על זה בנושא של ישי ריבו.. ואם אני לא טועה כבר דנו על זה.

                            מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                            #19

                            @אייצ-ית

                            ואם אני לא טועה כבר דנו על זה.

                            כן פה

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                              פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                              לא קובעים לנו מה לאהוב.
                              רק מה-
                              פסיכולוגית זה משפיע עלינו.
                              נרצה או שלא..
                              כל אחד מושפע, יחצנות עובדת על כולם. אם לא היא לא הייתה מצליחה.

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מקצועיות
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @אייצ-ית אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                              כל אחד מושפע, יחצנות עובדת על כולם. אם לא היא לא הייתה מצליחה.

                              וכי זה חדש שרדיו בפרט וכל התקשורת בכלל הם מעצבי דעת קהל ברמה הגבוהה ביותר....
                              זה קורה באלף דברים, בפוליטיקה במותגים בבילויים ועוד המון, אז אין שום סיבה שלא יקרה גם במוזיקה....
                              תמיד יש שם אנשים טובים ש"עוזרים" לנו לגבש את ה"דעה העצמית" שלנו (והיא באמת רק עצמית שלי, ולא הושפעתי מאף אחד אחר.....)

                              ואכן כן, גם יצירות עלובות ותת רמה יכולות להפוך ללהיטים רק כי... אין לי מושג למה, אבל השדרן החליט...
                              לא נראה לי שצריך לזה דוגמאות, יש יותר מידי...

                              מדגיש שלא באתי להביע דעה על השיר של שרגי ז"ל, רק על עצם הענין.

                              אם יש רק 70 לשון
                              אזי המוזיקה היא ה-71

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • טיטוט מנותק
                                טיטוט מנותק
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                היום רוב התחנות רדיו דורשות כסף על השמעת שירים של מישהו מתחיל כי הם יודעים שזה לא משו מוכר מה שלא מבטיח להםם אנשים שישמעו אז הם משמיעים רק של זמרים מוכרים קחו לדוגמא את השיר הזה-https://www.youtube.com/watch?v=dGyHnl4Ojqk
                                זה שיר מאד יפה אני אישית אהבתי אותו בטירוף והוא היה ברדיו פעם אחת בלבד בגלל שדרשו כסף כדי להשמיע אותו (אני יודע את זה כי אני מכיר את הזמר)

                                י פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • תוכית תוכי

                                  מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
                                  וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
                                  פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                                  N מנותק
                                  N מנותק
                                  ntz
                                  מנהל ראשי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @תוכי דיון מעניין..
                                  רק פעם הבאה לפתוח בקטגוריה היותר מתאימה.

                                  אפשר ליצור קשר במייל:
                                  noam6947@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • N ntz העביר נושא זה מ-לפי אמנים ב-
                                  • טיטוט טיטו

                                    היום רוב התחנות רדיו דורשות כסף על השמעת שירים של מישהו מתחיל כי הם יודעים שזה לא משו מוכר מה שלא מבטיח להםם אנשים שישמעו אז הם משמיעים רק של זמרים מוכרים קחו לדוגמא את השיר הזה-https://www.youtube.com/watch?v=dGyHnl4Ojqk
                                    זה שיר מאד יפה אני אישית אהבתי אותו בטירוף והוא היה ברדיו פעם אחת בלבד בגלל שדרשו כסף כדי להשמיע אותו (אני יודע את זה כי אני מכיר את הזמר)

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    ישתבח שמו
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @טיטו איזה שיר?

                                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י ישתבח שמו

                                      @טיטו איזה שיר?

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גילה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @ישתבח-שמו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                      @טיטו איזה שיר?

                                      רמי יצחק - אליך באהבה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • טיטוט טיטו

                                        היום רוב התחנות רדיו דורשות כסף על השמעת שירים של מישהו מתחיל כי הם יודעים שזה לא משו מוכר מה שלא מבטיח להםם אנשים שישמעו אז הם משמיעים רק של זמרים מוכרים קחו לדוגמא את השיר הזה-https://www.youtube.com/watch?v=dGyHnl4Ojqk
                                        זה שיר מאד יפה אני אישית אהבתי אותו בטירוף והוא היה ברדיו פעם אחת בלבד בגלל שדרשו כסף כדי להשמיע אותו (אני יודע את זה כי אני מכיר את הזמר)

                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        @טיטו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                        קחו לדוגמא את השיר הזה-https://www.youtube.com/watch?v=dGyHnl4Ojqk
                                        זה שיר מאד יפה אני אישית אהבתי אותו בטירוף והוא היה ברדיו פעם אחת בלבד בגלל שדרשו כסף כדי להשמיע אותו (אני יודע את זה כי אני מכיר את הזמר)

                                        יש מצב אתה מעלה לי אותו להורדה??

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול