-
@ברוריה אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
עקיבא מזכיר לי את ישי ריבו גם בלבוש בקול ובסגנון השירה
בערך
שניהם לא "חרדים"
יותר דתיים
אבל הקהל שלהם זה בעיקר חרדים@snz אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
@ברוריה אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
עקיבא מזכיר לי את ישי ריבו גם בלבוש בקול ובסגנון השירה
בערך
שניהם לא "חרדים"
יותר דתיים
אבל הקהל שלהם זה בעיקר חרדיםעקיבא הרבה יותר נוטה לדתי-לאומי, למי שראה את הקליפ של שלום בבית - זה ממש ברור שם.
-
@מ-ב הקליפ פשוט לא מיועד אליך...
-
@מ-ב הקליפ פשוט לא מיועד אליך...
-
@vip אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
יש לי את האלבום שלו על ג'מבו השאלה האם מותר מבחינת חוקי הפורום?
בלי השיר 'כמו שאת'.
@בקי אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
אפשר את פשוטים ושובבים ב-mp3?
תעשי חיפוש גוגל. העלו את זה.
-
@vip אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
יש לי את האלבום שלו על ג'מבו השאלה האם מותר מבחינת חוקי הפורום?
בלי השיר 'כמו שאת'.
@בקי אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
אפשר את פשוטים ושובבים ב-mp3?
תעשי חיפוש גוגל. העלו את זה.
-
@אייצ-ית אין לי אפשרות בכ"מ זה רק קישור, אז שכ"א יעשה את שיקולו או שעדיין צריך למחוק? [זה לא בשבילי....]
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
יש כאן
את ההופעה החיה של עקיבא בקול ברמה.
רק לי היה נראה שהוא התאמץ מידי בשירה?
או שזה היה בגלל שהקהל לא בדיוק שר איתו? -
@אייצ-ית אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
יש כאן
את ההופעה החיה של עקיבא בקול ברמה.
רק לי היה נראה שהוא התאמץ מידי בשירה?
או שזה היה בגלל שהקהל לא בדיוק שר איתו?נראלי שגם וגם
אני לא רגילה לראות את עקיבא ככה בהופעות
-
@מ-ב אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
לגמרי...והיה לו גם איזה קטע של זיוף קל.......לא נעים.....
לא ממש עקבתי אחרי זיופים.
למרות שזמרים בהופעות יש להם קטע לשנות מעט מהמנגינה המוכרת.. -
יש כאן
את ההופעה החיה של עקיבא בקול ברמה.
רק לי היה נראה שהוא התאמץ מידי בשירה?
או שזה היה בגלל שהקהל לא בדיוק שר איתו? -
@מ-ב אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
לגמרי...והיה לו גם איזה קטע של זיוף קל.......לא נעים.....
לא נראלי שהוא זייף...
זה הקטע שלו כזה בהופעות.. -
@נוי אמר בעקיבא תורג'מן-!!!:
זה היה נראה שהאנשים יוצאים לא?!
לא..
דווקא לא ראיתי את זה.
פשוט לא כל המגזר שהיה שם שומע את השירים שלו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות