-
@דוד-ישראלי
די סיטי -
@דוד-ישראלי
כולם רוצים -
לכן אנחנו מכאן בקריאה לאיצלה שישלח עוד
-
@דוד-ישראלי
כך הוא טוען -
@דוד-ישראלי
לפעמים ההיפך עדיף לא לראות דברים שמבחינתם זה פשלות -
@מחשב-נייד ממש לא! זה רק תירוץ
אנחנו דואגים לנו!!!
לא מבינה למה לא עושים יותר שידורים חיים לצפיה -
@דוד-ישראלי לגבי מה שאמרו לא לפרסם את המספר טלפון שלו אני חושב שזה טעות
-
@דוד-ישראלי לגבי מה שאמרו לא לפרסם את המספר טלפון שלו אני חושב שזה טעות
@מנחם-רינמן
היה טעות לא לפרסם את המספר שלו? -
@דוד-ישראלי לגבי מה שאמרו לא לפרסם את המספר טלפון שלו אני חושב שזה טעות
@מנחם-רינמן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@דוד-ישראלי לגבי מה שאמרו לא לפרסם את המספר טלפון שלו אני חושב שזה טעות
אין מה לדון בזה עוד בפורום!
מספר של ילד לא אמור להסתובב אצל כלל מעריציו.
יש לו חיים מעבר למה שאתם רואים במסך. הוא לא מנהל את עצמו.
יש לו מפיק- פניות אליו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות