"להיטים היסטריים" מכל הזמנים
-
@תוכי לא הבנתי בשביל מה הקימו פה את זה
-
היה רחם של שוואקי ,ועוד המון המון.....
-
@אחות-קטנה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:
ברוך הגבר של פרחי עמודי שש (נראה לי שהמקור שלהם)
לא מכיר, אתה יכול להעלות את השיר ???
-
https://www.youtube.com/watch?v=EJGo97TPzos
בבקשה
ויש אפילו ויקפדיה על השיר
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9A_%D7%94%D7%92%D7%91%D7%A8_(%D7%A9%D7%99%D7%A8) -
מלך של מונה
-
אפשר לעשות רשימה של כל שנה איזה להיטים גדולים היו באותה שנה
לדוג':
2008- אייכה- שולי רנד
2010- כי הרבית
2012- יש תקווה, הפכת מספדי
2013- ה מלך
2014- ואפילו בהסתרה
2015- הנני בידך, כנפי רוח
2017- הנשמה בקרבי (שטיינמץ), עברי אנכי
2018- נפשי
2019- אבא מלך העולם, הלב שלי (ריבו)
2020-אוטוטו
2021- סיבת הסיבות -
אפשר לעשות רשימה של כל שנה איזה להיטים גדולים היו באותה שנה
לדוג':
2008- אייכה- שולי רנד
2010- כי הרבית
2012- יש תקווה, הפכת מספדי
2013- ה מלך
2014- ואפילו בהסתרה
2015- הנני בידך, כנפי רוח
2017- הנשמה בקרבי (שטיינמץ), עברי אנכי
2018- נפשי
2019- אבא מלך העולם, הלב שלי (ריבו)
2020-אוטוטו
2021- סיבת הסיבות@מישו אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:
אפשר לעשות רשימה של כל שנה איזה להיטים גדולים היו באותה שנה
לדוג':
2008- אייכה- שולי רנד
2010- כי הרבית
2012- יש תקווה, הפכת מספדי
2013- ה מלך
2014- ואפילו בהסתרה
2015- הנני בידך, כנפי רוח
2017- הנשמה בקרבי (שטיינמץ), עברי אנכי
2018- נפשי
2019- אבא מלך העולם, הלב שלי (ריבו)
2020-אוטוטו
2021- סיבת הסיבותלא משוכנע שהנשמה בקרבי היה בבחינת להיט, באותו אלבום היה את ויהי נועם ועוד כמה שנכנסו יותר לפלייליסט
-
@מישו אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:
אפשר לעשות רשימה של כל שנה איזה להיטים גדולים היו באותה שנה
לדוג':
2008- אייכה- שולי רנד
2010- כי הרבית
2012- יש תקווה, הפכת מספדי
2013- ה מלך
2014- ואפילו בהסתרה
2015- הנני בידך, כנפי רוח
2017- הנשמה בקרבי (שטיינמץ), עברי אנכי
2018- נפשי
2019- אבא מלך העולם, הלב שלי (ריבו)
2020-אוטוטו
2021- סיבת הסיבותלא משוכנע שהנשמה בקרבי היה בבחינת להיט, באותו אלבום היה את ויהי נועם ועוד כמה שנכנסו יותר לפלייליסט
@אייזיק פעם הבאה תכתוב באותו פוסט למען הסדר הטוב
לעניינו בשנים האחרונות כל להיט לא מחזיק הרבה זמן חודש חודשיים אולי קצת יותר וזהו !!
מצד שני יש כל כך הרבה להיטים משנות ה-2000 שעדיין שרים בחתונות והציבור להוט אחריהם
אז קצת קשה לאבחן להיט -
נראה לי שיש תקווה של בני פרידמן גם נחשב לא?
ושבת אין ירושלים של פרחי מיאמי גם
ורחם של שואקי -
נראה לי שיש תקווה של בני פרידמן גם נחשב לא?
ושבת אין ירושלים של פרחי מיאמי גם
ורחם של שואקי -
ה"להיט היסטרי" הראשון שאני זוכר זה "ואפילו בהסתרה", מאד מענין אותי בשנים שלפני כן, מה היו הלהיטים ההיסטריים, אם יש פה בפורום חברה שמתמצאים, אני ישמח להחכים!!!
@תוכי אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:
ה"להיט היסטרי" הראשון שאני זוכר זה "ואפילו בהסתרה", מאד מענין אותי בשנים שלפני כן, מה היו הלהיטים ההיסטריים, אם יש פה בפורום חברה שמתמצאים, אני ישמח להחכים!!!
בינתיים מכל מה שאמרו פה, ואפילו בהסתרה נחשב הלהיט הכי היסטרי, כמה שרו את זה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות