חתימה לשם משתמש
-
@ntz אמר בחתימה לשם משתמש:
איפה בדיוק הבעיה?
זה לא נשמר?נראה קצת מעניין...
אבל מן הסתם כמו שבתמונה לעיל - https://music-il.herokuapp.com/post/5577
-
-
@yael אמר בחתימה לשם משתמש:
יש לי הרבה יותר מ15 מוניטין, לא עובד עדיין..
תראי בעריכת פרופיל- האופציה האחרונה שלך שם זה "חתימה". אחרי "אודותי".
-
@miryam כנראה שזה מוניטין- או שזה משו שהניהול יכולים לסדר.
תשלחי בקשה או שתפתחי נושא בבאגים ותתייגי את המנהלים. -
@miryam כנראה שזה מוניטין- או שזה משו שהניהול יכולים לסדר.
תשלחי בקשה או שתפתחי נושא בבאגים ותתייגי את המנהלים. -
@אייצ-ית אמר בחתימה לשם משתמש:
@miryam כנראה שזה מוניטין- או שזה משו שהניהול יכולים לסדר.
תשלחי בקשה או שתפתחי נושא בבאגים ותתייגי את המנהלים.שלחתי ולא ענו...
אשמח אם תוכלי לעזור בעניין!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

