דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 428.3k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תהילושת תהילוש

    @סקופר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

    כאחד שממש אוהב את 'מוטי', תרשו לי להביע את דעתי עליו:
    1.
    יצא לי לראות את הביצועים שלו ב'מופע של תריג' והוא שר שם מ-ד-ה-י-ם!!! (גם אם זה מוקלט..)
    אני עוקב אחריו כבר מתחילת דרכו ממש עוד כשנקרא "מוטל'ה" ואני חייב לומר שעבדו איתו! הוא השתפר ממש! כי ביננו הוא לא היה 'ילדפלא' עם קול יותר מדי... ההורים שלו אישרו לו לשיר. יש ילדים עם קולות מדהימיםםם שההורים לא רוצים שישירו (ובצדק) בבמות וכו', מוטי שר בסדר, כל הופעה היו לו יציאות, עם אוהד כביצע יחיד ועם כל אמן אחר... אף פעם הוא לא הצליח לרגש אותי יותר מדי אבל עכשיו: הוא פשוט בשל! לקח זמן וכעת הוא בשיא! מכאן יש לו רק לאן לרדת. הלוואי שיקליט אלבום (מה שלא הולך לקרות. לפחות כרגע).
    2.
    שמתם לב שקורה כאן משהו מוזר?????
    כל השירים שמוטי משתתף בהם נגנזים בזה אחר זה!
    מה על הדואט עם דיקמן "חלום לגדול"? מה עם הדואט עם ברומר "אבינו מלכנו"? עוד נקודה: שמתם לב שהוא לא הוציא אף פעם סינגל יחיד?
    ברור שקורה כאן משהו מאחורי הקלעים שיסביר הכל. למישהו יש קשר איתו/עם משפחתו? אולי לא מוכנים להשקיע בתקציב של זה...
    ולסיום כולנו כאן בקריאה: מוטי, תקליט כמה שיותר שירים, יש לך קול מדהים, תנצל את המתנה שהקב"ה נתן לך.

    כול מילה!!!!!!
    גם אני מתפלאת.

    מ מנותק
    מ מנותק
    ממוחשב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #505
    פוסט זה נמחק!
    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ ממוחשב

      פוסט זה נמחק!

      ג מנותק
      ג מנותק
      גילה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #506

      @ממוחשב דבר ראשון תאחד את כל הפוסטים שלך!!
      דבר שני אם אתה רוצה אותו תפנה לפדידה

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ג גילה

        @ממוחשב דבר ראשון תאחד את כל הפוסטים שלך!!
        דבר שני אם אתה רוצה אותו תפנה לפדידה

        מ מנותק
        מ מנותק
        ממוחשב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #507

        @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

        @ממוחשב דבר ראשון תאחד את כל הפוסטים שלך!!
        דבר שני אם אתה רוצה אותו תפנה לפדידה

        ואיך אני משיג את פדידה
        תהי רציני

        ג יעלהי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מ ממוחשב

          @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

          @ממוחשב דבר ראשון תאחד את כל הפוסטים שלך!!
          דבר שני אם אתה רוצה אותו תפנה לפדידה

          ואיך אני משיג את פדידה
          תהי רציני

          ג מנותק
          ג מנותק
          גילה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #508

          @ממוחשב 2b521d49-49b5-4a97-822e-1ac1bdc4ee35-image.png

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גילה

            @ממוחשב 2b521d49-49b5-4a97-822e-1ac1bdc4ee35-image.png

            מ מנותק
            מ מנותק
            ממוחשב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #509

            @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

            @ממוחשב 2b521d49-49b5-4a97-822e-1ac1bdc4ee35-image.png

            לא רואים כלום זה חסום

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ ממוחשב

              @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              @ממוחשב דבר ראשון תאחד את כל הפוסטים שלך!!
              דבר שני אם אתה רוצה אותו תפנה לפדידה

              ואיך אני משיג את פדידה
              תהי רציני

              יעלהי מנותק
              יעלהי מנותק
              יעלה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #510

              @ממוחשב תחפש פה https://miktzav.com/topic/217/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D?_=1634224653967

              אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

              אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

              (יהושע ריינולדס)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנותק
                מ מנותק
                ממוחשב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #511
                פוסט זה נמחק!
                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ ממוחשב

                  פוסט זה נמחק!

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גילה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #512

                  @ממוחשב וזה התמונה ששמתי לך:
                  https://miktzav.com/topic/217/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D/177?page=9

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יעלהי מנותק
                    יעלהי מנותק
                    יעלה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #513

                    זה של המשרד

                    צור קשר
                    רחוב ז'בוטינסקי 134

                    רמת גן

                    טלפון: 03-6165628

                    info@fdd.co.il

                    אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                    אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                    (יהושע ריינולדס)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ג גילה

                      @ממוחשב וזה התמונה ששמתי לך:
                      https://miktzav.com/topic/217/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D/177?page=9

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      ממוחשב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ממוחשב
                      #514

                      @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                      @ממוחשב וזה התמונה ששמתי לך:
                      https://miktzav.com/topic/217/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D/177?page=9

                      אני צריך את של מוטי עצמו בלי רישמיות של פדידה והוא עצמו לא רשום שם ואני צריך להשיג אותו דחוף

                      יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ ממוחשב

                        @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        @ממוחשב וזה התמונה ששמתי לך:
                        https://miktzav.com/topic/217/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D/177?page=9

                        אני צריך את של מוטי עצמו בלי רישמיות של פדידה והוא עצמו לא רשום שם ואני צריך להשיג אותו דחוף

                        יעלהי מנותק
                        יעלהי מנותק
                        יעלה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #515

                        @ממוחשב תחפש פה בנושא הזה את המספר של אבא שלו

                        אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                        אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                        (יהושע ריינולדס)

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יעלהי יעלה

                          @ממוחשב תחפש פה בנושא הזה את המספר של אבא שלו

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          ממוחשב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #516

                          @יעלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          @ממוחשב תחפש פה בנושא הזה את המספר של אבא שלו

                          תסביר את עצמך יותר ברור וחוצמזה אין למוטי נייד משלו?

                          סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ ממוחשב

                            @יעלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                            @ממוחשב תחפש פה בנושא הזה את המספר של אבא שלו

                            תסביר את עצמך יותר ברור וחוצמזה אין למוטי נייד משלו?

                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותר
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #517

                            @ממוחשב נתקו לו את הקו
                            בגלל הטרדות

                            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • סודי ביותרס סודי ביותר

                              @ממוחשב נתקו לו את הקו
                              בגלל הטרדות

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              ממוחשב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #518

                              @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                              @ממוחשב נתקו לו את הקו
                              בגלל הטרדות

                              זה צודק

                              אבל אני צריך להשיג אותו בלי הרבה ביוקרטיה וחקירות של ההורים
                              זה דחווף לי מאוווד

                              סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ ממוחשב

                                @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                @ממוחשב נתקו לו את הקו
                                בגלל הטרדות

                                זה צודק

                                אבל אני צריך להשיג אותו בלי הרבה ביוקרטיה וחקירות של ההורים
                                זה דחווף לי מאוווד

                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותר
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #519

                                @ממוחשב יש את @איצלה המנהל במה שלו
                                אולי הוא יוכל לעזור לך

                                "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • סודי ביותרס סודי ביותר

                                  @ממוחשב יש את @איצלה המנהל במה שלו
                                  אולי הוא יוכל לעזור לך

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  ממוחשב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #520
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • סודי ביותרס סודי ביותר

                                    @ממוחשב יש את @איצלה המנהל במה שלו
                                    אולי הוא יוכל לעזור לך

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    ממוחשב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ממוחשב
                                    #521

                                    @סודי-ביותרררררררר ואיך אני משיג אותו?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      איצלה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #522

                                      כמה דברים:
                                      השיר שמע ישראל זה לחן ועיבוד והקלטה של אלי קליין ואיציק ברי השיר ייצא בעזרת השם עוד החורף,

                                      לגבי מי שרצה להשיג את מוטי, מראש אני מתריע, קודם כל זה לא יקרה, כי המספר שלו הוחלף ולא יפורסם בכלל.
                                      ושנית כי אתה תהיה חייב להבין שהכל מתנהל דרך ההנהלה וההורים, כל יצירת קשר עם מוטי תגרום לצער רב ליוצר הקשר וחבל, תניחו לילד.
                                      אם יש לכם רעיונות או כל דבר אחר, צרו קשר עם המשרד או עם ההורים, וכמובן שגם אני אשמח לעזור במה שאפשר,
                                      ובמידת הצורך נוכל גם להכניס את מוטי לשיחה אם אני יראה שיש צורך.

                                      ודבר אחרון, התחלנו לעבוד עם מוטי ואחיו יוסי על חומרים חדשים ובחודשים הקרובים תשמעו על הכל, יש הרבה הפתעות.
                                      במקביל יצורף למשרד ילד פלא חדש בשם נועם חזן שהתחלתי לעבוד איתו בשבועות האחרונים, תעקבו אחריו יהיו דברים טובים,
                                      ואולי אפילו דואט שלהם....

                                      מ תהילושת שיר נולדש ר. כהןר 4 תגובות תגובה אחרונה
                                      7
                                      • א איצלה

                                        כמה דברים:
                                        השיר שמע ישראל זה לחן ועיבוד והקלטה של אלי קליין ואיציק ברי השיר ייצא בעזרת השם עוד החורף,

                                        לגבי מי שרצה להשיג את מוטי, מראש אני מתריע, קודם כל זה לא יקרה, כי המספר שלו הוחלף ולא יפורסם בכלל.
                                        ושנית כי אתה תהיה חייב להבין שהכל מתנהל דרך ההנהלה וההורים, כל יצירת קשר עם מוטי תגרום לצער רב ליוצר הקשר וחבל, תניחו לילד.
                                        אם יש לכם רעיונות או כל דבר אחר, צרו קשר עם המשרד או עם ההורים, וכמובן שגם אני אשמח לעזור במה שאפשר,
                                        ובמידת הצורך נוכל גם להכניס את מוטי לשיחה אם אני יראה שיש צורך.

                                        ודבר אחרון, התחלנו לעבוד עם מוטי ואחיו יוסי על חומרים חדשים ובחודשים הקרובים תשמעו על הכל, יש הרבה הפתעות.
                                        במקביל יצורף למשרד ילד פלא חדש בשם נועם חזן שהתחלתי לעבוד איתו בשבועות האחרונים, תעקבו אחריו יהיו דברים טובים,
                                        ואולי אפילו דואט שלהם....

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        ממוחשב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #523

                                        @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                        כמה דברים:
                                        השיר שמע ישראל זה לחן ועיבוד והקלטה של אלי קליין ואיציק ברי השיר ייצא בעזרת השם עוד החורף,

                                        לגבי מי שרצה להשיג את מוטי, מראש אני מתריע, קודם כל זה לא יקרה, כי המספר שלו הוחלף ולא יפורסם בכלל.
                                        ושנית כי אתה תהיה חייב להבין שהכל מתנהל דרך ההנהלה וההורים, כל יצירת קשר עם מוטי תגרום לצער רב ליוצר הקשר וחבל, תניחו לילד.
                                        אם יש לכם רעיונות או כל דבר אחר, צרו קשר עם המשרד או עם ההורים, וכמובן שגם אני אשמח לעזור במה שאפשר,
                                        ובמידת הצורך נוכל גם להכניס את מוטי לשיחה אם אני יראה שיש צורך.

                                        ודבר אחרון, התחלנו לעבוד עם מוטי ואחיו יוסי על חומרים חדשים ובחודשים הקרובים תשמעו על הכל, יש הרבה הפתעות.
                                        במקביל יצורף למשרד ילד פלא חדש בשם נועם חזן שהתחלתי לעבוד איתו בשבועות האחרונים, תעקבו אחריו יהיו דברים טובים,
                                        ואולי אפילו דואט שלהם....

                                        תודה
                                        אתה מתכוון לאחד אותם?

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ ממוחשב

                                          @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          כמה דברים:
                                          השיר שמע ישראל זה לחן ועיבוד והקלטה של אלי קליין ואיציק ברי השיר ייצא בעזרת השם עוד החורף,

                                          לגבי מי שרצה להשיג את מוטי, מראש אני מתריע, קודם כל זה לא יקרה, כי המספר שלו הוחלף ולא יפורסם בכלל.
                                          ושנית כי אתה תהיה חייב להבין שהכל מתנהל דרך ההנהלה וההורים, כל יצירת קשר עם מוטי תגרום לצער רב ליוצר הקשר וחבל, תניחו לילד.
                                          אם יש לכם רעיונות או כל דבר אחר, צרו קשר עם המשרד או עם ההורים, וכמובן שגם אני אשמח לעזור במה שאפשר,
                                          ובמידת הצורך נוכל גם להכניס את מוטי לשיחה אם אני יראה שיש צורך.

                                          ודבר אחרון, התחלנו לעבוד עם מוטי ואחיו יוסי על חומרים חדשים ובחודשים הקרובים תשמעו על הכל, יש הרבה הפתעות.
                                          במקביל יצורף למשרד ילד פלא חדש בשם נועם חזן שהתחלתי לעבוד איתו בשבועות האחרונים, תעקבו אחריו יהיו דברים טובים,
                                          ואולי אפילו דואט שלהם....

                                          תודה
                                          אתה מתכוון לאחד אותם?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איצלה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #524

                                          @ממוחשב אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          כמה דברים:
                                          השיר שמע ישראל זה לחן ועיבוד והקלטה של אלי קליין ואיציק ברי השיר ייצא בעזרת השם עוד החורף,

                                          לגבי מי שרצה להשיג את מוטי, מראש אני מתריע, קודם כל זה לא יקרה, כי המספר שלו הוחלף ולא יפורסם בכלל.
                                          ושנית כי אתה תהיה חייב להבין שהכל מתנהל דרך ההנהלה וההורים, כל יצירת קשר עם מוטי תגרום לצער רב ליוצר הקשר וחבל, תניחו לילד.
                                          אם יש לכם רעיונות או כל דבר אחר, צרו קשר עם המשרד או עם ההורים, וכמובן שגם אני אשמח לעזור במה שאפשר,
                                          ובמידת הצורך נוכל גם להכניס את מוטי לשיחה אם אני יראה שיש צורך.

                                          ודבר אחרון, התחלנו לעבוד עם מוטי ואחיו יוסי על חומרים חדשים ובחודשים הקרובים תשמעו על הכל, יש הרבה הפתעות.
                                          במקביל יצורף למשרד ילד פלא חדש בשם נועם חזן שהתחלתי לעבוד איתו בשבועות האחרונים, תעקבו אחריו יהיו דברים טובים,
                                          ואולי אפילו דואט שלהם....

                                          תודה
                                          אתה מתכוון לאחד אותם?

                                          יש כמה תוכניות שכבר בבישולים, ובהקלטות, לפני שהדברים מוכנים אין עניין לפרסם

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול