חתימה לשם משתמש
-
@miryam כנראה שזה מוניטין- או שזה משו שהניהול יכולים לסדר.
תשלחי בקשה או שתפתחי נושא בבאגים ותתייגי את המנהלים. -
@miryam כנראה שזה מוניטין- או שזה משו שהניהול יכולים לסדר.
תשלחי בקשה או שתפתחי נושא בבאגים ותתייגי את המנהלים. -
@אייצ-ית אמר בחתימה לשם משתמש:
@miryam כנראה שזה מוניטין- או שזה משו שהניהול יכולים לסדר.
תשלחי בקשה או שתפתחי נושא בבאגים ותתייגי את המנהלים.שלחתי ולא ענו...
אשמח אם תוכלי לעזור בעניין! -
את נכנסת לפרופיל שלך-
אח"כ תרדי למטה עם העכבר את תראי "ערוך פרופיל"-
כנסי לשם..למטה יש לך "חתימת משתמש"
תקלידי את החתימה שלך- ותשמרי ת'שינויים.@אייצ-ית אמר בחתימה לשם משתמש:
את נכנסת לפרופיל שלך-
אח"כ תרדי למטה עם העכבר את תראי "ערוך פרופיל"-
כנסי לשם..למטה יש לך "חתימת משתמש"
תקלידי את החתימה שלך- ותשמרי ת'שינויים.אשמח שאולי תעלי צילום מסך של זה ('ערוך פרופיל' ו'חתימת משתמש')
-
@אייצ-ית אמר בחתימה לשם משתמש:
את נכנסת לפרופיל שלך-
אח"כ תרדי למטה עם העכבר את תראי "ערוך פרופיל"-
כנסי לשם..למטה יש לך "חתימת משתמש"
תקלידי את החתימה שלך- ותשמרי ת'שינויים.אשמח שאולי תעלי צילום מסך של זה ('ערוך פרופיל' ו'חתימת משתמש')
@ענק-הענקים-בדורינו לבקשתך-
נכנסים לפרופיל שלנו- ובוחרים ב-"ערוך פרופיל"

אח"כ מגלגלים את העכבר למטה- ויש את האופציה של "אודותי"-שכל מה שנכתב שם רואים ברגע שנכנסים לצפות בפרופיל שלך.
ויש את האופציה של "חתימה"- שכל מה שנכתב שם יופיע בכל תגובה למטה- שתכתבו באתר.

שימו לב אחרי הקלדת כל הנתונים- שמרו את השינויים כאן-

שימו לב- שלחתימה יש הגבלה של לייקים. ככה שאם לא מופיעות לכם כל האופציות שיש לי- בבוא הזמן יפתח לכם.
-
@ענק-הענקים-בדורינו לבקשתך-
נכנסים לפרופיל שלנו- ובוחרים ב-"ערוך פרופיל"

אח"כ מגלגלים את העכבר למטה- ויש את האופציה של "אודותי"-שכל מה שנכתב שם רואים ברגע שנכנסים לצפות בפרופיל שלך.
ויש את האופציה של "חתימה"- שכל מה שנכתב שם יופיע בכל תגובה למטה- שתכתבו באתר.

שימו לב אחרי הקלדת כל הנתונים- שמרו את השינויים כאן-

שימו לב- שלחתימה יש הגבלה של לייקים. ככה שאם לא מופיעות לכם כל האופציות שיש לי- בבוא הזמן יפתח לכם.
@אייצ-ית
מישהו יכול להסביר לי למה אין לי אופציה של חתימה? -
@אייצ-ית
מישהו יכול להסביר לי למה אין לי אופציה של חתימה?@אחינועם-מלול כנראה לא הגעת לכמות מוניטין שצריך כדי שייפתח האפשרות של החתימה
-
@אייצ-ית
מישהו יכול להסביר לי למה אין לי אופציה של חתימה?@אחינועם-מלול אמר בחתימה לשם משתמש:
@אייצ-ית
מישהו יכול להסביר לי למה אין לי אופציה של חתימה?את צריכה עוד מעט לייקים כדי שהאופציה הנ"ל תפתח לך.
-
@אחינועם-מלול אמר בחתימה לשם משתמש:
@אייצ-ית
מישהו יכול להסביר לי למה אין לי אופציה של חתימה?את צריכה עוד מעט לייקים כדי שהאופציה הנ"ל תפתח לך.
@אייצ-ית לא יש יותר מ - 15 מוניטין (17 מוניטין) ואני לא רואה, דפדפתי את כל הנושא.
...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


