דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. עקיבא - דיון

עקיבא - דיון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
129 פוסטים 35 כותבים 7.3k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @מ-ד אמר בעקיבא - דיון:

    @יעלה יש למישהו מידע על מה מדבר השיר 'אל תעזבי ידים'?

    הוא מדבר על הנשמה.

    מתוך ויקיפדיה-

    השיר הוא שיר בסגנון פופ רוק שנכתב והולחן על ידי תורג'מן עצמו, ביחד עם אשתו צורית, בהשראת סיפורו של רבי נחמן מברסלב, "מעשה מאבדת בת מלך", והופק על ידי תורג'מן ביחד עם מאור שושן.

    מי שמכיר את המעשייה על בת המלך- יבין מאוד את משמעות השיר.

    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #56

    @אייצ-ית אמר בעקיבא - דיון:

    מי שמכיר את המעשייה על בת המלך- יבין מאוד את משמעות השיר.

    נכון!
    (אני לא ברסלבר אבל הסיפור יפה)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מני מנימ מנותק
      מני מנימ מנותק
      מני מני
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #57

      אומרים פה שהוא ענו אני ממש לא חושב ככה והוא לא מתקרב לריבו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חסויהח מנותק
        חסויהח מנותק
        חסויה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #58

        יש כאן את הראיון שלו ב"המבקר"

        החיים הם כמו מראה
        תחייכו ויחייכו אליכם בחזרה☺

        ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חסויהח חסויה

          יש כאן את הראיון שלו ב"המבקר"

          ענק הענקים בדורינוע מנותק
          ענק הענקים בדורינוע מנותק
          ענק הענקים בדורינו
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #59

          יש לו כמה שירים יפים, אבל הוא ממש ממש לא ריבו!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דודו בלוקהד דודו בלוקה

            עקיבא למד בבית הספר למוזיקה "מזמור" שם הכיר את נאור כרמי, מייסד להקת הלב והמעיין שבהמשך הביא אותו להיות סולן הלהקה. בשנת 2010 זכתה כלהקת הכלייזמר הטובה בעולם[1]. שיתוף הפעולה עם כרמי המשיך לפרויקט צמאה שבו אמנים ידועים שרים ניגוני חב"ד והיה שותף בהפקת האלבום הראשון, השלישי, הרביעי והחמישי. בין השירים שהפיק וביצע: אלי אתה, כי אנו עמך[דרוש מקור][מפני ש...], דרכך אלוקינו והיגלה נא.

            בשנת 2017 הוציא את הדיסק עולמות. המפיק שלו היה ניר מימון. ביוני 2018 החל להוציא סינגלים מתוך האלבום השני שהפיק מאור שושן. "הכל עוד אפשרי", "לך לך" ו"אל תעזבי ידיים". "אל תעזבי ידיים" הגיע למקום הראשון במצעד הרשמי של גלגלצ ולמקום השביעי במצעד הפזמונים העברי השנתי של התחנה בשיתוף עם אתר ynet.

            ביוני 2019 התארח אצל ישי ריבו בקיסריה והשניים ביצעו את "אל תעזבי ידיים" בדואט שזכה למיליוני צפיות ביוטיוב.

            במרץ 2020 הוציא את הסינגל "פשוטים", שהגיע למקום ה-24 במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ ו-ynet.

            בדצמבר 2020 הוציא את הסינגל "רק עוד רגע" אותו כתב עם אשתו והלחין יחד עם נתן גושן. עשה שיתוף פעולה עם להקת מזמור שיר עם השיר האהבת עולם .

            ביולי 2021 הוציא את השיר "שלום בבית".

            ענק הענקים בדורינוע מנותק
            ענק הענקים בדורינוע מנותק
            ענק הענקים בדורינו
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #60
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @מ-ד אמר בעקיבא - דיון:

              @יעלה יש למישהו מידע על מה מדבר השיר 'אל תעזבי ידים'?

              הוא מדבר על הנשמה.

              מתוך ויקיפדיה-

              השיר הוא שיר בסגנון פופ רוק שנכתב והולחן על ידי תורג'מן עצמו, ביחד עם אשתו צורית, בהשראת סיפורו של רבי נחמן מברסלב, "מעשה מאבדת בת מלך", והופק על ידי תורג'מן ביחד עם מאור שושן.

              מי שמכיר את המעשייה על בת המלך- יבין מאוד את משמעות השיר.

              אלי מהאולפןא מנותק
              אלי מהאולפןא מנותק
              אלי מהאולפן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #61

              @אייצ-ית יש עוד סיבה למה הוא הילחין את זה אבל זה לציבור החרדי הוא אומר רק את זה

              "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צ מנותק
                צ מנותק
                צוריאל רוטנמר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #62

                יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????

                מ יעלהי 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • צ צוריאל רוטנמר

                  יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מחשב נייד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #63

                  @צוריאל-רוטנמר
                  על...

                  "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צ צוריאל רוטנמר

                    יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????

                    יעלהי מנותק
                    יעלהי מנותק
                    יעלה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #64

                    @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

                    יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????

                    גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן

                    אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                    אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                    (יהושע ריינולדס)

                    צ מ.דמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • יעלהי יעלה

                      @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

                      יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????

                      גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן

                      צ מנותק
                      צ מנותק
                      צוריאל רוטנמר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #65

                      @יעלה לדוג' השיר כמו שאת שהוא הוציא עכשיו באלבום?

                      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צ צוריאל רוטנמר

                        @יעלה לדוג' השיר כמו שאת שהוא הוציא עכשיו באלבום?

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #66

                        @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

                        @יעלה לדוג' השיר כמו שאת שהוא הוציא עכשיו באלבום?

                        השיר הזה אסור בהעלאה לפורום- מהסיבות המובנות. שאר השירים שלו בסדר.

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                          @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

                          @יעלה לדוג' השיר כמו שאת שהוא הוציא עכשיו באלבום?

                          השיר הזה אסור בהעלאה לפורום- מהסיבות המובנות. שאר השירים שלו בסדר.

                          צ מנותק
                          צ מנותק
                          צוריאל רוטנמר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #67

                          @אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.

                          סודי ביותרס יעלהי אייצ'יתא 3 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • צ צוריאל רוטנמר

                            @אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.

                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותר
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי סודי ביותר
                            #68

                            @צוריאל-רוטנמר רוב השירים שלו שבלשון נקבה זה על אישתו ועיניינים
                            חוץ מאל תעזבי ידיים שזה על מעשייה של רבי נחמן

                            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צ צוריאל רוטנמר

                              @אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.

                              יעלהי מנותק
                              יעלהי מנותק
                              יעלה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #69

                              @צוריאל-רוטנמר שכל אחד יעשה את השיקולים שלו איזה שיר ראוי לשמוע את איזה לא
                              מי ששומע את השירים שלו לוקח בחשבון שזה סגנון כזה....

                              אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                              אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                              (יהושע ריינולדס)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • סודי ביותרס סודי ביותר

                                @צוריאל-רוטנמר רוב השירים שלו שבלשון נקבה זה על אישתו ועיניינים
                                חוץ מאל תעזבי ידיים שזה על מעשייה של רבי נחמן

                                צ מנותק
                                צ מנותק
                                צוריאל רוטנמר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #70

                                @סודי-ביותרררררררר מעניין שהשיר הזה פתוח בנטפרי!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צ צוריאל רוטנמר

                                  @אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.

                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                  #71

                                  @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

                                  @אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.

                                  השיר תלויים באהבה הוא שיר שמדבר כללית- שכל אדם תלוי באהבה.
                                  אני לא רואה בזה שום דבר רע.
                                  אין אדם בעולם שיכול לחיות בלי להיות אהוב.
                                  כל אדם חייב להיות חביב על הסביבה שלו. אהבה זה לא רק דבר שלילי.

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  סודי ביותרס צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                                    @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

                                    @אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.

                                    השיר תלויים באהבה הוא שיר שמדבר כללית- שכל אדם תלוי באהבה.
                                    אני לא רואה בזה שום דבר רע.
                                    אין אדם בעולם שיכול לחיות בלי להיות אהוב.
                                    כל אדם חייב להיות חביב על הסביבה שלו. אהבה זה לא רק דבר שלילי.

                                    סודי ביותרס מנותק
                                    סודי ביותרס מנותק
                                    סודי ביותר
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #72

                                    @אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר

                                    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

                                      @אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.

                                      השיר תלויים באהבה הוא שיר שמדבר כללית- שכל אדם תלוי באהבה.
                                      אני לא רואה בזה שום דבר רע.
                                      אין אדם בעולם שיכול לחיות בלי להיות אהוב.
                                      כל אדם חייב להיות חביב על הסביבה שלו. אהבה זה לא רק דבר שלילי.

                                      צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צוריאל רוטנמר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #73

                                      @אייצ-ית ולדוג' השיר אתה הולך איתי, איך אתה מגדיר אותו?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                                        @אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר

                                        אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'ית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                        #74

                                        @סודי-ביותרררררררר אמר בעקיבא - דיון:

                                        @אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר

                                        זה שאדם בוחר למי להקדיש את השיר זה כבר משהו אחר.
                                        שימי לב למילים של השיר- הוא לא מפנה אותם כלפי אף אחד. ההפך...

                                        @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

                                        @אייצ-ית ולדוג' השיר אתה הולך איתי, איך אתה מגדיר אותו?

                                        אם נלך על המשמעות של השיר הזה- ככה הוא כתב-
                                        "האהבה שאני מתפלל עליה, היא כזו שמחבקת את כל החלקים שבחיים", אומר עקיבא, "אהבה, ששמחה ברגע הזה ולא מפחדת מהקמטים שהזמן עוד יביא. כזו שמסתכלת לאתגרים בלבן של העיניים שמרגישים בה בית, כזו שמביאה נחמה אמיתית".

                                        אני חושבת שאם נלך על ההסבר הפשוט של כל שיר שלו הוא יכול להישמע גרוע. אם בודקים אחורה- רוב השירים שלו סבבה.
                                        אין המ לדון בזה עוד, דנו על זה כל כך רבות. פשוט תעלה למעלה.
                                        אין לי עניין לחזור שוב על מה שנכתב שם.
                                        שורה תחתונה-
                                        הוא לא זמר חרדי! הוא אומר את זה גם...
                                        אז גם אם השירים שלו פתוחים בנטפרי-אתם לא חייבים או צריכים לשמוע. אחרי הכל "נטפרי" לא רבנים...

                                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          @סודי-ביותרררררררר אמר בעקיבא - דיון:

                                          @אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר

                                          זה שאדם בוחר למי להקדיש את השיר זה כבר משהו אחר.
                                          שימי לב למילים של השיר- הוא לא מפנה אותם כלפי אף אחד. ההפך...

                                          @צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:

                                          @אייצ-ית ולדוג' השיר אתה הולך איתי, איך אתה מגדיר אותו?

                                          אם נלך על המשמעות של השיר הזה- ככה הוא כתב-
                                          "האהבה שאני מתפלל עליה, היא כזו שמחבקת את כל החלקים שבחיים", אומר עקיבא, "אהבה, ששמחה ברגע הזה ולא מפחדת מהקמטים שהזמן עוד יביא. כזו שמסתכלת לאתגרים בלבן של העיניים שמרגישים בה בית, כזו שמביאה נחמה אמיתית".

                                          אני חושבת שאם נלך על ההסבר הפשוט של כל שיר שלו הוא יכול להישמע גרוע. אם בודקים אחורה- רוב השירים שלו סבבה.
                                          אין המ לדון בזה עוד, דנו על זה כל כך רבות. פשוט תעלה למעלה.
                                          אין לי עניין לחזור שוב על מה שנכתב שם.
                                          שורה תחתונה-
                                          הוא לא זמר חרדי! הוא אומר את זה גם...
                                          אז גם אם השירים שלו פתוחים בנטפרי-אתם לא חייבים או צריכים לשמוע. אחרי הכל "נטפרי" לא רבנים...

                                          צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          צוריאל רוטנמר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #75

                                          @אייצ-ית נטפרי מאושר על ידי הרבנים וזה החיסמה הכי אדוקה שיש על גבי היקום.
                                          ומתי הוא אמר את מה שכתבת?

                                          מ.במ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול