מעריצים זמרים או לא
-
הערצה לזמר היא דבר שלילי. בכל אופן בעיניי.
אין בעיה להתחבר למוזיקה שזמר עושה,להעריך את האישיות-
אבל זה רחוק מהערצה!
אם תלכו לפי המובן הפשוט של המילה "הערצה"-יש מצב שתראו שאתם בסקאלה הזו.
רק מה-
לא תמיד הסלנגים של היום תואמים לפירוש המילולי הפשוט.
הערצה במובן ל זמרים היא שלילית. הזמר לא שונה מאחד שאופה,מבשל,מנגן,תופר וכו...ואז לבוא ולהשים אותו מול כל הדברים החשובים בחיים...לבדוק כל רגע מה הוא עושה בחייו...לעקוב אחרי תמונות שלו..וכו' זה מוגזם.
שימו לב שיש הבדל בין זה שאתם אוהבים ומעריכים מוזיקה של זמר- לבין זה שהוא הופך להיות בפרונט של החיים שלכם... -
הערצה לזמר היא דבר שלילי. בכל אופן בעיניי.
אין בעיה להתחבר למוזיקה שזמר עושה,להעריך את האישיות-
אבל זה רחוק מהערצה!
אם תלכו לפי המובן הפשוט של המילה "הערצה"-יש מצב שתראו שאתם בסקאלה הזו.
רק מה-
לא תמיד הסלנגים של היום תואמים לפירוש המילולי הפשוט.
הערצה במובן ל זמרים היא שלילית. הזמר לא שונה מאחד שאופה,מבשל,מנגן,תופר וכו...ואז לבוא ולהשים אותו מול כל הדברים החשובים בחיים...לבדוק כל רגע מה הוא עושה בחייו...לעקוב אחרי תמונות שלו..וכו' זה מוגזם.
שימו לב שיש הבדל בין זה שאתם אוהבים ומעריכים מוזיקה של זמר- לבין זה שהוא הופך להיות בפרונט של החיים שלכם...קצת התבלבלנו במושג הערצה!
יש הערצה שזה אומר גם אם לא אראה את האדם וגם אם כן אני מעריץ אותו על משהו שהוא עשה. וזה לא אמור לתת לנו שום חשק ורצון לפגוש אותו.
ויש משהו שאנחנו אנשים שאוהבים להיות בעניינים ואם יש בן אדם מוכר בציבור אנחנו רוצים שהוא יתייחס אלינו כדי להפוך אותנו למפרסמים ואז נעשה הכל כדי להצטלם איתו או לדבר איתו וכדו'.
הערצה לזמר-עוד לא ראיתי מעריץ שהצטלם עם זמר בשביל להראות את זה רק לעצמו... -
הערצה היא רגש אנושי שבו אדם מגלה הערכה רבה, לרוב לא ביקורתית, כלפי אדם אחר, תופעה או עצם. הערצה קשורה בדרך כלל להתפעלות רבה מהאחר וממעשיו. המעריץ נוטה לייחס לנערץ כמעט אך ורק תכונות חיוביות, ונוטה להתעלם, להדחיק או להכחיש קיום תכונות שליליות בנערץ
(מתוך ויקיפדיה)
והדגשתי מה שראיתי שקורה כאן אצל כאלו בפורום הרבה
כל האלו שמצטלמים עם זמרים זה נקרא- תסבוך -
הערצה היא רגש אנושי שבו אדם מגלה הערכה רבה, לרוב לא ביקורתית, כלפי אדם אחר, תופעה או עצם. הערצה קשורה בדרך כלל להתפעלות רבה מהאחר וממעשיו. המעריץ נוטה לייחס לנערץ כמעט אך ורק תכונות חיוביות, ונוטה להתעלם, להדחיק או להכחיש קיום תכונות שליליות בנערץ
(מתוך ויקיפדיה)
והדגשתי מה שראיתי שקורה כאן אצל כאלו בפורום הרבה
כל האלו שמצטלמים עם זמרים זה נקרא- תסבוך -
הערצה היא רגש אנושי שבו אדם מגלה הערכה רבה, לרוב לא ביקורתית, כלפי אדם אחר, תופעה או עצם. הערצה קשורה בדרך כלל להתפעלות רבה מהאחר וממעשיו. המעריץ נוטה לייחס לנערץ כמעט אך ורק תכונות חיוביות, ונוטה להתעלם, להדחיק או להכחיש קיום תכונות שליליות בנערץ
(מתוך ויקיפדיה)
והדגשתי מה שראיתי שקורה כאן אצל כאלו בפורום הרבה
כל האלו שמצטלמים עם זמרים זה נקרא- תסבוך@גילה אמר במעריצים זמרים או לא:
הערצה היא רגש אנושי שבו אדם מגלה הערכה רבה, לרוב לא ביקורתית, כלפי אדם אחר, תופעה או עצם. הערצה קשורה בדרך כלל להתפעלות רבה מהאחר וממעשיו. המעריץ נוטה לייחס לנערץ כמעט אך ורק תכונות חיוביות, ונוטה להתעלם, להדחיק או להכחיש קיום תכונות שליליות בנערץ
(מתוך ויקיפדיה)
והדגשתי מה שראיתי שקורה כאן אצל כאלו בפורום הרבה
כל האלו שמצטלמים עם זמרים זה נקרא- תסבוךלגמרי מסכימה עם כל מילה.
וזה לא קיים רק בפורום.@בועז אמר במעריצים זמרים או לא:
יש הערצה שזה אומר גם אם לא אראה את האדם וגם אם כן אני מעריץ אותו על משהו שהוא עשה. וזה לא אמור לתת לנו שום חשק ורצון לפגוש אותו.
וזה מה שהסברתי- שהיום המובן הערצה בהקשר לזמר היא שלילית. לכן הערכה למוזיקה וכד' היא לא נקראת הערצה. וזה לא מחייב לפגוש שום זמר, מספיק הבמה הענקית של הזמר שתופסת חצי מהחיים של הבן אדם שמתעסק בו- זה הערצה, גם אם לא יהיה לו רצון לפגוש אותו. למרות שתמיד זה תולדה של הערצה...
@בועז אמר במעריצים זמרים או לא:
הערצה לזמר-עוד לא ראיתי מעריץ שהצטלם עם זמר בשביל להראות את זה רק לעצמו...
מספיק כמה תגובות מחברים על זה..והוא מסופק לחצי שנה.
-
@מ-ב כן ובכל זאת באתי לחדד הבדלים
ושאנשים יקחו זאת לתשומת ליבם
זה יפה להעריץ בן אדם אבל לא צריך להגזים....
ודי למבין -
@ע-כהן יש לו תכנים מיוחדים וסגנון הגשה מעניין, לכן מקשיבים לו
-
בכלל לא מבין את השאלה, יש ענין של לאהוב את היצירות והשירים שעושה אדם, אבל מה הקשר לאדם בעצמו, הוא קיבל מתנה מהשם, יכולת להלחין או קול נעים, ומשתמש בה לשמח אותנו, וכי אם אדם יעשה לי עבודת גבס מטורפת בבית אני אעריץ אותו?
-
בכלל לא מבין את השאלה, יש ענין של לאהוב את היצירות והשירים שעושה אדם, אבל מה הקשר לאדם בעצמו, הוא קיבל מתנה מהשם, יכולת להלחין או קול נעים, ומשתמש בה לשמח אותנו, וכי אם אדם יעשה לי עבודת גבס מטורפת בבית אני אעריץ אותו?
@נגינתי אמר במעריצים זמרים או לא:
בכלל לא מבין את השאלה, יש ענין של לאהוב את היצירות והשירים שעושה אדם, אבל מה הקשר לאדם בעצמו, הוא קיבל מתנה מהשם, יכולת להלחין או קול נעים, ומשתמש בה לשמח אותנו, וכי אם אדם יעשה לי עבודת גבס מטורפת בבית אני אעריץ אותו?
בדרך כלל שאדם מעריץ מישו הוא לא מעריץ אותו בגלל שיש לו יכולת לשיר או כל יכולת אחרת,
הערצה היא רגש ואנחנו כבני אדם יש לנו רגשות, והזמרים מתוקף תפקידם נחשפים לציבור ולכן יותר טבעי שיהיו כאלה שיעריצו אותם יותר מאדם שעושה עבודות בגבס.
בדרך כלל הערצה באה אחרי שצפו בבן אדם וראו אותו ואת ההתנהגות שלו, זה לא מחייב דווקא אנשי במה, אבל יותר קל להגיע להעריץ אנשי במה מכאלה שראו רק פעם אחת. -
בכלל לא מבין את השאלה, יש ענין של לאהוב את היצירות והשירים שעושה אדם, אבל מה הקשר לאדם בעצמו, הוא קיבל מתנה מהשם, יכולת להלחין או קול נעים, ומשתמש בה לשמח אותנו, וכי אם אדם יעשה לי עבודת גבס מטורפת בבית אני אעריץ אותו?
@נגינתי אמר במעריצים זמרים או לא:
בכלל לא מבין את השאלה, יש ענין של לאהוב את היצירות והשירים שעושה אדם, אבל מה הקשר לאדם בעצמו, הוא קיבל מתנה מהשם, יכולת להלחין או קול נעים, ומשתמש בה לשמח אותנו, וכי אם אדם יעשה לי עבודת גבס מטורפת בבית אני אעריץ אותו?
השוואה בכלל לא נכונה!!!!
נכון שיש ענין לאהוב יצירות אבל יש ענין של להעריץ את מי שעשה אותם (כי גם שקבל מתנה מ ה' לא היה חייב להשתמש בה)
חוץ מזה כשאדם שר ויוצר הוא בדכ מביא את מה שהוא........ -
@נגינתי אמר במעריצים זמרים או לא:
בכלל לא מבין את השאלה, יש ענין של לאהוב את היצירות והשירים שעושה אדם, אבל מה הקשר לאדם בעצמו, הוא קיבל מתנה מהשם, יכולת להלחין או קול נעים, ומשתמש בה לשמח אותנו, וכי אם אדם יעשה לי עבודת גבס מטורפת בבית אני אעריץ אותו?
השוואה בכלל לא נכונה!!!!
נכון שיש ענין לאהוב יצירות אבל יש ענין של להעריץ את מי שעשה אותם (כי גם שקבל מתנה מ ה' לא היה חייב להשתמש בה)
חוץ מזה כשאדם שר ויוצר הוא בדכ מביא את מה שהוא........ -
@גילה זה בדיוק מה שנאמר: בן אדם עושה לך גבס הוא לא היה חייב להשתמש במתנה שקיבל מאלוקים. וזה שהוא מביא את מה שהוא זה גם ביוצר גבס או כל דבר אחר.
אמנם נכון שיש אנשים שמעריצים אומנים של יצירת חומר. ולא רק של יצירות רוח. -
לעניות דעתי , יש הבדל בין לאהוב זמר , לבין להעריץ אותו .
אהבה זה בסדר . אין בעיה בלאהוב סגנון של זמר ואת שיריו .
הבעיה מתחילה כאשר מעריצים אותו - אוהבים אותו ברמה האישית , מעבר לקול היפה ולהתחברות לסגנונו .
מלבד זאת , אנחנו כשומרי תורה ומצוות מחונכים לכך שלהעריץ - צריך רק את גדולי ישראל ובכללי , כל מי שנותן מעצמו למען התורה .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
.