-
@מ-ב לדעתי בכל שיר ולא משנה של מי, צריך לקרוא את הרקע על השיר כדי לקבל תמונה שלימה על השיר
-
@מ-ב לדעתי בכל שיר ולא משנה של מי, צריך לקרוא את הרקע על השיר כדי לקבל תמונה שלימה על השיר
-
@מ-ד ברור שהוא התכוון בשיר הזה לדברים אחרים ונתן את סיפור הכיסוי של "מעשה מבת מלך" של ר' נחמן מברסלב.ובכל מקרה כמו שכבר אמרו כאן:עקיבא הוא לא זמר חרדי !!!!
@מ-ב אמר בעקיבא - דיון:
ונתן את סיפור הכיסוי של "מעשה מבת מלך" של ר' נחמן מברסלב.ובכל מקרה כמו שכבר אמרו כאן:עקיבא הוא לא זמר חרדי !!!!
מצטער לאכזב אך עקיבא הוא זמר דתי לגמרי, והשיר אל תעזבי ידיים הוא שיר דתי שמספר על מעשה מבת מלך של רבי נחמן ואם מישהו רוצה לקטלג אותו כלא דתי, אז שיבושם לו...
-
@מ-ב אמר בעקיבא - דיון:
ונתן את סיפור הכיסוי של "מעשה מבת מלך" של ר' נחמן מברסלב.ובכל מקרה כמו שכבר אמרו כאן:עקיבא הוא לא זמר חרדי !!!!
מצטער לאכזב אך עקיבא הוא זמר דתי לגמרי, והשיר אל תעזבי ידיים הוא שיר דתי שמספר על מעשה מבת מלך של רבי נחמן ואם מישהו רוצה לקטלג אותו כלא דתי, אז שיבושם לו...
-
@מ-ב אמר בעקיבא - דיון:
ונתן את סיפור הכיסוי של "מעשה מבת מלך" של ר' נחמן מברסלב.ובכל מקרה כמו שכבר אמרו כאן:עקיבא הוא לא זמר חרדי !!!!
מצטער לאכזב אך עקיבא הוא זמר דתי לגמרי, והשיר אל תעזבי ידיים הוא שיר דתי שמספר על מעשה מבת מלך של רבי נחמן ואם מישהו רוצה לקטלג אותו כלא דתי, אז שיבושם לו...
@ילד-חוכם אמר בעקיבא - דיון:
@מ-ב אמר בעקיבא - דיון:
ונתן את סיפור הכיסוי של "מעשה מבת מלך" של ר' נחמן מברסלב.ובכל מקרה כמו שכבר אמרו כאן:עקיבא הוא לא זמר חרדי !!!!
מצטער לאכזב אך עקיבא הוא זמר דתי לגמרי, והשיר אל תעזבי ידיים הוא שיר דתי שמספר על מעשה מבת מלך של רבי נחמן ואם מישהו רוצה לקטלג אותו כלא דתי, אז שיבושם לו...
זה נאמר פה כמה פעמים
יש כאלה שבכל זאת בוחרים לא להאמין.....
לא יעזור גם לכתוב את זה עוד מיליון פעםםםםם -
@מ-ב אמר בעקיבא - דיון:
@ילד-חוכם עקיבא זמר דתי ולא חרדי ההבדל הוא עצום....
עצום אך הוא דתי...
והשיר שלו דתי. -
@יוסי-לוי אם השיר מעניין אותי אני אולי אקרא אבל אין לי זמן מיותר לפני כל שיר לקרוא את הרקע אני שומעת וזהו. ובכל מקרה זה לא השיר היחיד של עקיבא שהוא כזה,אם זה היה השיר היחיד הייתי מבינה ....
-
@יעלה אמר בעקיבא - דיון:
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
לכל מי שחושב שזה באמת מתוך המשל של ר' נחמן ומאמין לו
אז שיפתח סיפור ראשון בסיפורי מעשיות ויספר לי איפה כתוב כל מה שהוא אומר בשיר,
אין כאלה מילים בשיר וגם אם זה מבוסס הוא שינה את המהות של השיר שר' נחמן התכוון אליו!!!!!!@מ-ד אמר בעקיבא - דיון:
@יעלה אמר בעקיבא - דיון:
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
לכל מי שחושב שזה באמת מתוך המשל של ר' נחמן ומאמין לו
אז שיפתח סיפור ראשון בסיפורי מעשיות ויספר לי איפה כתוב כל מה שהוא אומר בשיר,
אין כאלה מילים בשיר וגם אם זה מבוסס הוא שינה את המהות של השיר שר' נחמן התכוון אליו!!!!!!מי אמר שהשיר צריך להיות בשפה של ר' נחמן?
ההפך-
הוא פישט את המילים במעשייה- למילים מובנות.
אני מכירה טוב את המעשייה- ויכולה להגיד לך שזה אחד על אחד.
אם מישו לא הבין שהשיר הזה מדבר על מעשיית בת מלך- כנראה שהשיר לא מיועד לאוזניו... או שהוא רוצה להבין אחרת. -
מי שראה את ההופעה של קול ברמה שהיה בבין הזמנים האחרון לבחורי ישיבות הביאו את עקיבא שם ואתה רואה שהקהל פשוט לא זורם איתו בהופעה, והוא שר שם בין היתר "שלום בבית" ורואים שיואלי אומר לו לשנות קצת את המילים מ"צבא" ל"ישיבה" בשביל הקהל אבל עדיין זה לא אותו אפקט של ישי ריבו.
אני חושב שיש לו עוד מה ללמוד על החברה החרדית בשביל להיכנס בצורה חזקה. -
מי שראה את ההופעה של קול ברמה שהיה בבין הזמנים האחרון לבחורי ישיבות הביאו את עקיבא שם ואתה רואה שהקהל פשוט לא זורם איתו בהופעה, והוא שר שם בין היתר "שלום בבית" ורואים שיואלי אומר לו לשנות קצת את המילים מ"צבא" ל"ישיבה" בשביל הקהל אבל עדיין זה לא אותו אפקט של ישי ריבו.
אני חושב שיש לו עוד מה ללמוד על החברה החרדית בשביל להיכנס בצורה חזקה.@לעבדיג אני לא יודע מה אתה ראית במופע של קול ברמה, אני הייתי במופע שלו גם במתחילים מבראשית וגם במוצ"ש חוה"מ והיה חשמל באויר החברה ידעו את כל המילים של כל השירים בע"פ ולא הפסיקו לשיר.
ולגבי ישי ריבו, אין בכלל מה להשוות בינו לבין עקיבא, ישי ריבו הוא היום מלך המוזיקה היהודית וישי ריבו הופיע מול בני ישיבות באסרו חג בבניני האומה (שגם במופע הזה הייתי) זה היה מופע הרבה יותר עוצמתי אדיר ומטורף, כי ריבו זה ריבו... -
@ילד-חוכם לא עברתי על כל ההודעות
אבל משהו קטן עליו
לפי מה שהבנתי אתמול היה לו הופעה אצל החילונים ודל [על האלבום]
לא ארחיב איך הוא אצל החילונים -
לדעתי זמר שמכוון יותר לציבור הכללי אינו ראוי שישמעו אותו בציבור שלנו!!!!!!!!!!!!!!ומה זה העניין של הולך בין הטיפות?מה הוא אדם עם פיצול אישיות?????
-
@מ-ב ממש ממש לא !!!
והעובדה שישי ריבו הוא לא זמר שמכוון בעיקר לציבור החרדי
והוא היום מספר 1 בציבור החרדי -
@אילנית
אני התכוונתי למשפט שהוא כתב 'שזמר שמכוון לציבור הכללי אינו ראוי שישמיעו אותו בציבור שלנו'
ולא לעצם השירים עצמם -
לדעתי זמר שמכוון יותר לציבור הכללי אינו ראוי שישמעו אותו בציבור שלנו!!!!!!!!!!!!!!ומה זה העניין של הולך בין הטיפות?מה הוא אדם עם פיצול אישיות?????
@מ-ב אמר בעקיבא - דיון:
מה הוא אדם עם פיצול אישיות?????
אשמח לניסוח מעט יותר מעודן...
אחרי הכל הוא בן אדם... כמוני וכמוך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות