דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 425.6k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • davidovskD מנותק
    davidovskD מנותק
    davidovsk
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #564

    הוא כאילו מוציא אלבום?

    "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
    ג'רארד ויי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שמחה הגיטריסט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #565

      סבא של מוטי נפטר לא מזמן ולכן יש בעיה עם הקליפ והשירחולם לגדול יצא בעו חודש

      סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמחה הגיטריסט

        סבא של מוטי נפטר לא מזמן ולכן יש בעיה עם הקליפ והשירחולם לגדול יצא בעו חודש

        סקופרס מנותק
        סקופרס מנותק
        סקופר
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #566

        כעת ב "סקופים של סקופר":
        מקבץ חשיפות בלעדיות (ודרמטיות) על ילד הפלא:
        https://miktzav.com/post/36548

        ר. כהןר תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • סקופרס סקופר

          כעת ב "סקופים של סקופר":
          מקבץ חשיפות בלעדיות (ודרמטיות) על ילד הפלא:
          https://miktzav.com/post/36548

          ר. כהןר מנותק
          ר. כהןר מנותק
          ר. כהן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ר. כהן
          #567

          @סקופר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

          כעת ב "סקופים של סקופר":
          מקבץ חשיפות בלעדיות (ודרמטיות) על ילד הפלא:
          https://miktzav.com/post/36548

          אל תפספסו! מקבץ חשיפות בלעדיות מבית היוצר של ילד הפלא מוטי גרינבוים!

          לפני כן: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין:

          1. מוטי מקליט בימים אלו דואט קצבי עם לא אחר מ... אברהם פריד!!! השיר יכנס לאלבומו של פריד בעיבוד של יובל סטופל.

          2. מוטי עובד על אלבום אישי שעליו עמלים מיטב המוזיקאים כמו: הרשי ווינברגר, משה פלד, אלי קליין ואיצי ברי, מונה ועוד ועוד! משהו כמו 11 רצועות.

          3. שחרור השיר שמע ישראל של מוטי נדחה לקיץ (שיר בסגנון קייצי).

          4. ולקראת סיום מקבץ החשיפות על מוטי: כדאי מאוד שתעקבו (לפחות עד סופש) אחר "הסקופים של סקופר". ייתכן מאוד שהשבוע בתוכנית לילה מנצח יתארח לאייטם אחד ילד הפלא מוטי גרינבוים בחשיפה ל'חלום לגדול'...

          (מקור: פורום המאזינים - קו המכלול שלוחה 10)
          ונחזור על מה שכבר אמרנו: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין, קחו את הכל בערבון מוגבל...

          ציטוט דבריו של @סקופר

          @איצלה מאשר?

          ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ר. כהןר ר. כהן

            @סקופר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

            כעת ב "סקופים של סקופר":
            מקבץ חשיפות בלעדיות (ודרמטיות) על ילד הפלא:
            https://miktzav.com/post/36548

            אל תפספסו! מקבץ חשיפות בלעדיות מבית היוצר של ילד הפלא מוטי גרינבוים!

            לפני כן: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין:

            1. מוטי מקליט בימים אלו דואט קצבי עם לא אחר מ... אברהם פריד!!! השיר יכנס לאלבומו של פריד בעיבוד של יובל סטופל.

            2. מוטי עובד על אלבום אישי שעליו עמלים מיטב המוזיקאים כמו: הרשי ווינברגר, משה פלד, אלי קליין ואיצי ברי, מונה ועוד ועוד! משהו כמו 11 רצועות.

            3. שחרור השיר שמע ישראל של מוטי נדחה לקיץ (שיר בסגנון קייצי).

            4. ולקראת סיום מקבץ החשיפות על מוטי: כדאי מאוד שתעקבו (לפחות עד סופש) אחר "הסקופים של סקופר". ייתכן מאוד שהשבוע בתוכנית לילה מנצח יתארח לאייטם אחד ילד הפלא מוטי גרינבוים בחשיפה ל'חלום לגדול'...

            (מקור: פורום המאזינים - קו המכלול שלוחה 10)
            ונחזור על מה שכבר אמרנו: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין, קחו את הכל בערבון מוגבל...

            ציטוט דבריו של @סקופר

            @איצלה מאשר?

            א מנותק
            א מנותק
            איצלה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #568

            @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

            @סקופר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

            כעת ב "סקופים של סקופר":
            מקבץ חשיפות בלעדיות (ודרמטיות) על ילד הפלא:
            https://miktzav.com/post/36548

            אל תפספסו! מקבץ חשיפות בלעדיות מבית היוצר של ילד הפלא מוטי גרינבוים!

            לפני כן: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין:

            1. מוטי מקליט בימים אלו דואט קצבי עם לא אחר מ... אברהם פריד!!! השיר יכנס לאלבומו של פריד בעיבוד של יובל סטופל.

            2. מוטי עובד על אלבום אישי שעליו עמלים מיטב המוזיקאים כמו: הרשי ווינברגר, משה פלד, אלי קליין ואיצי ברי, מונה ועוד ועוד! משהו כמו 11 רצועות.

            3. שחרור השיר שמע ישראל של מוטי נדחה לקיץ (שיר בסגנון קייצי).

            4. ולקראת סיום מקבץ החשיפות על מוטי: כדאי מאוד שתעקבו (לפחות עד סופש) אחר "הסקופים של סקופר". ייתכן מאוד שהשבוע בתוכנית לילה מנצח יתארח לאייטם אחד ילד הפלא מוטי גרינבוים בחשיפה ל'חלום לגדול'...

            (מקור: פורום המאזינים - קו המכלול שלוחה 10)
            ונחזור על מה שכבר אמרנו: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין, קחו את הכל בערבון מוגבל...

            @איצלה מאשר?

            קצת הזוי לעשות את זה ת זה בצורה שכזו, יש דברים נכונים יותר ויש קצת פחות,
            לגבי לילה מנצח היה תורנית כזו וכרגע השידור נדחה בגלל סיבה מסויימת.
            לגבי הקלטות אלבום ודואטים, חבל שמדברים על זה בפרום מורחב, הציבור שונא אכזבות ואין לציבור סבלנות אז מוטב להוריד ולהנמיך ציפיות ברגע שיהיו חומרים מוכנים כמובן אעדכן

            סודי ביותרס א 2 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • ח מנותק
              ח מנותק
              חמודי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
              #569

              תודה לסקופר על העידכונים
              @איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשב

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ח חמודי

                תודה לסקופר על העידכונים
                @איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשב

                א מנותק
                א מנותק
                איצלה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #570

                @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                תודה לסקופר על העידכונים
                @איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשב

                לוקח קצת זמן, תנסה לצטט מישהו מההנהלה שיעזור לך בעניין

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א איצלה

                  @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                  תודה לסקופר על העידכונים
                  @איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשב

                  לוקח קצת זמן, תנסה לצטט מישהו מההנהלה שיעזור לך בעניין

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חמודי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #571

                  @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                  @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                  תודה לסקופר על העידכונים
                  @איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשב

                  לוקח קצת זמן, תנסה לצטט מישהו מההנהלה שיעזור לך בעניין

                  כלומר?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותר
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #572

                    תמתג את @צוות-פיקוח

                    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • סודי ביותרס סודי ביותר

                      תמתג את @צוות-פיקוח

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חמודי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #573

                      @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                      תמתג את @צוות-פיקוח

                      איך אני עושה את זה ?

                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חמודי

                        @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        תמתג את @צוות-פיקוח

                        איך אני עושה את זה ?

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גילה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #574
                        פוסט זה נמחק!
                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג גילה

                          פוסט זה נמחק!

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חמודי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                          #575

                          @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          @חמודי @ לפני השם

                          אפשר הסבר יותר ברור?

                          אני רוצה להריץ את זה עד ר"ח טבת עם @איצלה

                          אינספריישןא ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חמודי

                            @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                            @חמודי @ לפני השם

                            אפשר הסבר יותר ברור?

                            אני רוצה להריץ את זה עד ר"ח טבת עם @איצלה

                            אינספריישןא מנותק
                            אינספריישןא מנותק
                            אינספריישן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #576

                            @חמודי כבר תייגו בשבילכם.

                            מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חמודי

                              @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                              @חמודי @ לפני השם

                              אפשר הסבר יותר ברור?

                              אני רוצה להריץ את זה עד ר"ח טבת עם @איצלה

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גילה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #577
                              פוסט זה נמחק!
                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ג גילה

                                פוסט זה נמחק!

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חמודי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                                #578

                                @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

                                אפשר להסביר ?
                                ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
                                כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
                                ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

                                ג אייצ'יתא שיר נולדש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חמודי

                                  @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                  @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

                                  אפשר להסביר ?
                                  ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
                                  כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
                                  ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גילה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #579

                                  @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                  אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
                                  והם כבר יחליטו כן או לא...
                                  זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ג גילה

                                    @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                    אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
                                    והם כבר יחליטו כן או לא...
                                    זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חמודי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #580

                                    @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                    @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                    אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
                                    והם כבר יחליטו כן או לא...
                                    זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

                                    אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

                                    סודי ביותרס ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חמודי

                                      @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                      @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                      אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
                                      והם כבר יחליטו כן או לא...
                                      זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

                                      אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

                                      סודי ביותרס מנותק
                                      סודי ביותרס מנותק
                                      סודי ביותר
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי סודי ביותר
                                      #581

                                      @חמודי אז תפתח
                                      אם זה כל כך חשוב לך

                                      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                                        @חמודי אז תפתח
                                        אם זה כל כך חשוב לך

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חמודי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                                        #582

                                        @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                        @חמודי אז תפתח

                                        אני לא יכול כרגע
                                        יש לי בעיות

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חמודי

                                          @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
                                          והם כבר יחליטו כן או לא...
                                          זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

                                          אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גילה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #583

                                          @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

                                          אז אין לך כ"כ מה לעשות,
                                          שלחתי במקומך פניה
                                          אם יחליטו לפתוח לך - יפתחו
                                          אם לא אין לך ברירה ליצור קשר אם פדידה...

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול