דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. ההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק

ההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
31 פוסטים 14 כותבים 1.2k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צ צורי

    זה באמת לא ידעתי
    נשמע לי מעניין
    אני ינסה לברר את העניין בהקדם

    ה מנותק
    ה מנותק
    הודיה 1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:

    זה באמת לא ידעתי
    נשמע לי מעניין
    אני ינסה לברר את העניין בהקדם

    אגב אני חושבת שזה ממש מעניין עוד הרבה משתמשים אז אני אשמח כשתגיעי לפתרון או בתהליך של הפיתרון אני אשמח שתעדכני פה או תכתבי לי בצאט

    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אייצ'יתא אייצ'ית העביר נושא זה מ-מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים ב-
    • צ צורי

      הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
      אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
      מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
      זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
      הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
      מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
      משהו פה לא מריח טוב......

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @צורי פעם הבאה לפתוח במקום המתאים!

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @צורי פעם הבאה לפתוח במקום המתאים!

        צ מנותק
        צ מנותק
        צורי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @אייצ-ית
        סורי
        לא ידעתי
        איפה לפתוח בפעם הבאה?
        לא הבנתי

        ה אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • צ צורי

          @אייצ-ית
          סורי
          לא ידעתי
          איפה לפתוח בפעם הבאה?
          לא הבנתי

          ה מנותק
          ה מנותק
          הודיה 1
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @צורי העבירו את זה כבר אבל פעם הבאה אם זה שיון אז לפתוח את זה בבמת הדיונים

          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ צורי

            @אייצ-ית
            סורי
            לא ידעתי
            איפה לפתוח בפעם הבאה?
            לא הבנתי

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @צורי העברתי כבר את הנושא.
            שים לב, שנושאים המצריכים חוות דעת- הם בבמת הדיונים, ולא במוזיקה חדשנית..
            בהצלחה!

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @צורי העברתי כבר את הנושא.
              שים לב, שנושאים המצריכים חוות דעת- הם בבמת הדיונים, ולא במוזיקה חדשנית..
              בהצלחה!

              צ מנותק
              צ מנותק
              צורי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה הודיה 1

                @צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו

                ש מנותק
                ש מנותק
                שירה 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @הודיה-1 כל פעם שיצא שיר חדש שלו טוקר שם אותו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • צ צורי

                  הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
                  אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
                  מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
                  זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
                  הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
                  מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
                  משהו פה לא מריח טוב......

                  חנניהח מנותק
                  חנניהח מנותק
                  חנניה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חנניה
                  #11

                  @צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:

                  הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
                  אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
                  מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
                  זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
                  הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
                  מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
                  משהו פה לא מריח טוב......

                  גם כל הופעה שניה של קול חי זה עם ארהלה נחשוני, [שהוא כמובן אצל פדידה]
                  אבל אין מה לעשות קול חי ופדידה מחוברים מטבע הדברים הרי את הקול הבא מנהל פדידה והם כנראה מחוייבים לו בהרבה.
                  זה העולם של היום במוזיקה אתה רק צריך להיות במשרד הנכון וזהו, זה המצב.
                  אבל זה לא רק פדידה , גם לובין מערבב שם חזק, תבדוק כמה החברה של לובין מופיעים ומושמעים [נמואל, אילסון וכו'] ביחס לאחרים.

                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • חנניהח חנניה

                    @צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:

                    הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
                    אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
                    מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
                    זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
                    הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
                    מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
                    משהו פה לא מריח טוב......

                    גם כל הופעה שניה של קול חי זה עם ארהלה נחשוני, [שהוא כמובן אצל פדידה]
                    אבל אין מה לעשות קול חי ופדידה מחוברים מטבע הדברים הרי את הקול הבא מנהל פדידה והם כנראה מחוייבים לו בהרבה.
                    זה העולם של היום במוזיקה אתה רק צריך להיות במשרד הנכון וזהו, זה המצב.
                    אבל זה לא רק פדידה , גם לובין מערבב שם חזק, תבדוק כמה החברה של לובין מופיעים ומושמעים [נמואל, אילסון וכו'] ביחס לאחרים.

                    צ מנותק
                    צ מנותק
                    צורי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12
                    פוסט זה נמחק!
                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צ צורי

                      פוסט זה נמחק!

                      צ מנותק
                      צ מנותק
                      צורי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @צורי
                      התכונתי אבל לא בכמות שמשמיעים את האומנים של פדידה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ה הודיה 1

                        @צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גילה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:

                        @צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו

                        דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • רונית קוגןר מנותק
                          רונית קוגןר מנותק
                          רונית קוגן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          אם כבר הועלתה סוגיית ההשמעות ברדיו, מדוע זמרים כמו שמילי אונגר ומוטי אילוביץ לא מושמעים בכלל?
                          (כל ז'אנר המוזיקה החסידית אמריקאית כמעט ולא מושמע בכלל)

                          סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • רונית קוגןר רונית קוגן

                            אם כבר הועלתה סוגיית ההשמעות ברדיו, מדוע זמרים כמו שמילי אונגר ומוטי אילוביץ לא מושמעים בכלל?
                            (כל ז'אנר המוזיקה החסידית אמריקאית כמעט ולא מושמע בכלל)

                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותר
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @אליהו-קוגן כי הם פחות פופולרים אצל רוב המאזינים

                            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • סודי ביותרס סודי ביותר

                              @אליהו-קוגן כי הם פחות פופולרים אצל רוב המאזינים

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מחשב נייד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @סודי-ביותרררררררר
                              איך את בטוחה שהם פחות פופולרים?
                              אולי אין ביקוש כי כל מי ששומע את המוזיקה הזאת יתייאש כבר מהרדיו..😕

                              "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צ צורי

                                הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
                                אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
                                מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
                                זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
                                הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
                                מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
                                משהו פה לא מריח טוב......

                                תהילושת מנותק
                                תהילושת מנותק
                                תהילוש
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @צורי אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:

                                הייתי רוצה לעלות פה איזה נושא מאוד חשוב ולשמוע את דעתכם:
                                אם שמתם לב כמעט כל תכנית בקול חי מיוזיק יש שיר של אחד מהזמרים של פדידה. בלי לדבר על התכנית של קובי ברומר ששם יש כל תכנית לפחות שתי שירים או יותר של ההאלה שעובדים עם פדידה עצמו.
                                מעניין יהיה לבקש מקול חי מיוזיק או לחילופין מפדידה עצמו שיחשפו בפני הציבור את ההסכם שבינהם.
                                זה לא הגון שכל הזמן נשמע את אותם שירים בלי סוף ....
                                הזמר שלפי דעתי הכי מושמע ברדיו זה יונתן שיינפלד..
                                מישהו מנסה להניס אותם בכל הכח....
                                משהו פה לא מריח טוב......

                                כול מילה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ג גילה

                                  @הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:

                                  @צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו

                                  דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הודיה 1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @גילה אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:

                                  @הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:

                                  @צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו

                                  דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...

                                  לא משמיעים אותו בכלל וכל מי שחושב שכן אני עוקבת אחרי זה ולא משמיעים אותו בכלל בקול חי מיוזיק לפעמים נאלצים להשמיע אותו בשעות הערב שאין שדרן

                                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                  ג ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ה הודיה 1

                                    @גילה אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:

                                    @הודיה-1 אמר בההסכם בין פדידה לקול חי מיוזיק:

                                    @צורי גם שלא נדבר על זה שבגלל פדידה לא משמיעים את איציק דדיה בקול חי ובקול חי מיוזיק ואפילו גם לא מזכירים שם את השם שלו

                                    דווקא כן משמיעים כמו כל זמר רגיל...

                                    לא משמיעים אותו בכלל וכל מי שחושב שכן אני עוקבת אחרי זה ולא משמיעים אותו בכלל בקול חי מיוזיק לפעמים נאלצים להשמיע אותו בשעות הערב שאין שדרן

                                    ג מנותק
                                    ג מנותק
                                    גילה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @הודיה-1 ובכל אופן אני אומרת לך שמשמיעים- אני שומעת!!!!
                                    היום גם השמיעו את כוכבים וזה סתם שיר שמושמע אצלם המון
                                    וגם האמונה בוערת ורק אמונתי ועוד...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בועז
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      ואיך זה שבקול פליי משמיעים את העיבודים של יואלי דיקמן? ובכל הופעה הוא מנגן? בגלל שהוא מרים להם את הרייטינג. וזה מה שפדידה עשה לקול חי לאורך השנים. ככה שזה די מובן.

                                      רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
                                      הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

                                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ב בועז

                                        ואיך זה שבקול פליי משמיעים את העיבודים של יואלי דיקמן? ובכל הופעה הוא מנגן? בגלל שהוא מרים להם את הרייטינג. וזה מה שפדידה עשה לקול חי לאורך השנים. ככה שזה די מובן.

                                        צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        צורי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @בועז
                                        זכותם של קול פליי להשמיע גם את יואלי דיקמן אבל זה לא רק השירים שלו שמושמעים.
                                        מה שלא כ"כ נעשה בקול חי מיוזיק, עם השירים של פדידה.
                                        ולגבי ההופעות של קול פליי באמת צריך להביא לעוד תזמורות להופיע.

                                        בן מנחםב ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        2
                                        • צ צורי

                                          @בועז
                                          זכותם של קול פליי להשמיע גם את יואלי דיקמן אבל זה לא רק השירים שלו שמושמעים.
                                          מה שלא כ"כ נעשה בקול חי מיוזיק, עם השירים של פדידה.
                                          ולגבי ההופעות של קול פליי באמת צריך להביא לעוד תזמורות להופיע.

                                          בן מנחםב מנותק
                                          בן מנחםב מנותק
                                          בן מנחם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          @צורי למה תזמורת אחרת שיש להם את יואלי בזול ?

                                          בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול