זמרי דואטים
-
-
-
@ילד-חוכם נכון,
אבל הדוואטים שלו שהוא עושה בהופעות מועלים ליוטיוב- וצוברים המון צפיות על אף שאלו לא דואטיים רישמיים.@אייצ-ית הדואט הכי יפה שלו זה אם עקיבא אל תעזבי ידיים
אני יכולה לראות את זה בלופים -
@אייצ-ית הדואט הכי יפה שלו זה אם עקיבא אל תעזבי ידיים
אני יכולה לראות את זה בלופים -
אני חושבת שהיום אין כמעט זמר שלא שר דואט.כמובן שרוב הדואטים יותר מקובלים בהופעות אבל עדיין....ונראה לי שהזמר עם הכי הרבה דואטים יפים הוא ישי ריבו....
-
אני חושבת שהיום אין כמעט זמר שלא שר דואט.כמובן שרוב הדואטים יותר מקובלים בהופעות אבל עדיין....ונראה לי שהזמר עם הכי הרבה דואטים יפים הוא ישי ריבו....
@מ-ב אבל כמעט כל הדואטים שלו זה מתוך הופעות!!!
אין זמר שמצליח להעביר הופעה כולו לבד -
@מ-ב אבל כמעט כל הדואטים שלו זה מתוך הופעות!!!
אין זמר שמצליח להעביר הופעה כולו לבד -
@מ-ב אבל כמעט כל הדואטים שלו זה מתוך הופעות!!!
אין זמר שמצליח להעביר הופעה כולו לבד -
@סודי-ביותרררררררר נראה לי שעושים את זה גם מתוך רצון להלהיב ולעניין את הקהל , לא רק בגלל שזה קשה לשיר רצוף כל כך הרבה זמן .
@אילנית ברור
אני מתכוונת שזה לא נחשב כל הדואטים שבהופעות כי כל זמר שמופיע בהופעה עושה דואטים על הבמה -
@אילנית ברור
אני מתכוונת שזה לא נחשב כל הדואטים שבהופעות כי כל זמר שמופיע בהופעה עושה דואטים על הבמה -
@אילנית ברור
אני מתכוונת שזה לא נחשב כל הדואטים שבהופעות כי כל זמר שמופיע בהופעה עושה דואטים על הבמה -
אני חושבת שפריד בהופעה לא בסינגלים ממש זורם עם הזמר השני וגם אוהד עושה את זה
יש זמרים שלא יודעים לשיר דואטים בכלל בהופעה ואז זה נשמע כמו איזה זמזום מעצבן כל הזמן ויש את הזמרים שיודעים מתי לשיר ומתי לתת לשני לשיר -
אני חושבת שאוהד מושקוביץ שר הרבה דואטים עם ילדי פלא כמו יונת שיינפלד ומוטי גרינבוים
גם לאיציק דדיה היו פעם כמה דואטים. -
אני חושבת שאוהד מושקוביץ שר הרבה דואטים עם ילדי פלא כמו יונת שיינפלד ומוטי גרינבוים
גם לאיציק דדיה היו פעם כמה דואטים.@ברוריה אמר בזמרי דואטים:
ני חושבת שאוהד מושקוביץ שר הרבה דואטים עם ילדי פלא
וזה חלק מהקושי לתת לילד את הביטחון לשיר איתו
לא כל אחד יודע איך לעשות את זה
תזכרו מה קרה לפני שלושה שבועות בערך למשה קליין ואברהם משה אברהמס (המתמודד מהמגיק קאס) -
@ברוריה אמר בזמרי דואטים:
ני חושבת שאוהד מושקוביץ שר הרבה דואטים עם ילדי פלא
וזה חלק מהקושי לתת לילד את הביטחון לשיר איתו
לא כל אחד יודע איך לעשות את זה
תזכרו מה קרה לפני שלושה שבועות בערך למשה קליין ואברהם משה אברהמס (המתמודד מהמגיק קאס) -
@אחות-קטנה מה קרה ?
ובנוגע לדואטים - לא חושבת שזה כזה כשרון לשיר דואט , אם יודעים את השיר והקולות מתמזגים אחד בשני .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
