זמרי דואטים
-
אני חושבת שאוהד מושקוביץ שר הרבה דואטים עם ילדי פלא כמו יונת שיינפלד ומוטי גרינבוים
גם לאיציק דדיה היו פעם כמה דואטים. -
אני חושבת שאוהד מושקוביץ שר הרבה דואטים עם ילדי פלא כמו יונת שיינפלד ומוטי גרינבוים
גם לאיציק דדיה היו פעם כמה דואטים.@ברוריה אמר בזמרי דואטים:
ני חושבת שאוהד מושקוביץ שר הרבה דואטים עם ילדי פלא
וזה חלק מהקושי לתת לילד את הביטחון לשיר איתו
לא כל אחד יודע איך לעשות את זה
תזכרו מה קרה לפני שלושה שבועות בערך למשה קליין ואברהם משה אברהמס (המתמודד מהמגיק קאס) -
@ברוריה אמר בזמרי דואטים:
ני חושבת שאוהד מושקוביץ שר הרבה דואטים עם ילדי פלא
וזה חלק מהקושי לתת לילד את הביטחון לשיר איתו
לא כל אחד יודע איך לעשות את זה
תזכרו מה קרה לפני שלושה שבועות בערך למשה קליין ואברהם משה אברהמס (המתמודד מהמגיק קאס) -
@אחות-קטנה מה קרה ?
ובנוגע לדואטים - לא חושבת שזה כזה כשרון לשיר דואט , אם יודעים את השיר והקולות מתמזגים אחד בשני . -
@אילנית זה לא כישרון לשיר דואט זה כישרון לדעת לפרגן לזמר שעומד לידך
קרה שם משהו מאוד לא נעים הילד לא ממש ידע את השיר ומשה קלין שר את רוב השיר
בקיצור לא ממש מוצלח
את יכולה לראות בקול חי את המופע (נראה לי) -
@אחות-קטנה הבנתי . ברור שזו גם היכולת הזו , אבל ככה זה עם כל זמר , לאו דווקא בדואט .
-
@אילנית מה זה נקרא לאו דווקא בדואט (אני מדברת על דואט בהופעה לא על דואט שיוצא כסינגל)
כשזה לא דואט אף זמר לא צריך לדעת לפרגן
ויש זמרים שגם כשהם שרים ביחד על הבמה משהו חורק -
@אחות-קטנה בדיוק לזה התכוונתי . זמרים יכולים לשיר ביחד שיר שהוא לא של שניהם , לדוגמא . אבל כמו שאמרת , משהו חורק .
@אילנית יפה אבל אצל אוהד ופריד ועוד רבים זה לא חורק
וסתם דרך אגב אוהד סיפר פעם שאיך לשיר דואטים על הבמה הוא למד מפריד
הוא סיפר שהוא שאל את פריד בחזרות (הם שרו יחד אדרבה) איזה חלק ישיר כל אחד ופריד ענה לו יש מילה בעברית לזרום אז זורמים.....
לכן הם עולים לי בראש ששואלים על זמרים שיודעים לשיר דואטים
יש פה טיפ לכל זמר מתחיל
-
אני חושבת שאוהד מושקוביץ שר הרבה דואטים עם ילדי פלא כמו יונת שיינפלד ומוטי גרינבוים
גם לאיציק דדיה היו פעם כמה דואטים.אז ככה, באמת התכוונתי בפתיחת הנושא לסינגלים רשמיים, ולא להןפעות, כי שם יש דואטים לרוב...
עדיין אני סבור שלפידות חיים ישראל וניסים בלאק, מובילים בפער ניכר על כולם מלבד ריבו, וגם היל עלה על המסלול, (הקול שלו מאוד מגוון..)
לגבי פריד, הוא נמנע מסתם דואטים, (אלא"כ במסגרות פרויקטים ומלחינים כמו סילברשטיין ויוסי גרין ועוד...)
עד הקורונה שזה (ב"ה) נפרץ אצלו עד כדי אלבום שלם עם (סוג של) דואט בכולו (והכוונה כמובן לרילקס אותו הוציא בסוף הגל הראשון עם ילד הפלא שלום בראדט)...
אשמח לשמוע על נוספים. -
אז ככה, באמת התכוונתי בפתיחת הנושא לסינגלים רשמיים, ולא להןפעות, כי שם יש דואטים לרוב...
עדיין אני סבור שלפידות חיים ישראל וניסים בלאק, מובילים בפער ניכר על כולם מלבד ריבו, וגם היל עלה על המסלול, (הקול שלו מאוד מגוון..)
לגבי פריד, הוא נמנע מסתם דואטים, (אלא"כ במסגרות פרויקטים ומלחינים כמו סילברשטיין ויוסי גרין ועוד...)
עד הקורונה שזה (ב"ה) נפרץ אצלו עד כדי אלבום שלם עם (סוג של) דואט בכולו (והכוונה כמובן לרילקס אותו הוציא בסוף הגל הראשון עם ילד הפלא שלום בראדט)...
אשמח לשמוע על נוספים.@ניני-חדרי הוא הוציא את אבא עם ארי היל
עננו עם צבי זילברשטיין
אשרי תלמיד חכם עם נפתלי קמפה
ילדי עם עמרם אדר
בצורת עם אביב גפן -
@ניני-חדרי הוא הוציא את אבא עם ארי היל
עננו עם צבי זילברשטיין
אשרי תלמיד חכם עם נפתלי קמפה
ילדי עם עמרם אדר
בצורת עם אביב גפן -
@מחשב-נייד הופעות זה לא נחשב
-
@מחשב-נייד הופעות זה לא נחשב
@סודי-ביותרררררררר באלבומים אברהם פריד לא עושה דואטים חוץ מברילקס. באלבומים אישיים רוב הזמרים לא עושים דואטים אבל פעם היו דיסקים של גדעון לוין הטובים שבטובים שהוא עשה את הכול השירים בדואטים מעניין איפה הוא היום דרך אגב.
-
@סודי-ביותרררררררר באלבומים אברהם פריד לא עושה דואטים חוץ מברילקס. באלבומים אישיים רוב הזמרים לא עושים דואטים אבל פעם היו דיסקים של גדעון לוין הטובים שבטובים שהוא עשה את הכול השירים בדואטים מעניין איפה הוא היום דרך אגב.
@ברוריה אני התכוונתי לדואטים מהשנים האחרנות
הוא גם עשה פעם דואט עם מבד באיזה אלבום -
@ניני-חדרי הוא הוציא את אבא עם ארי היל
עננו עם צבי זילברשטיין
אשרי תלמיד חכם עם נפתלי קמפה
ילדי עם עמרם אדר
בצורת עם אביב גפן -
@ברוריה אני התכוונתי לדואטים מהשנים האחרנות
הוא גם עשה פעם דואט עם מבד באיזה אלבום -
@סודי-ביותרררררררר אבא וילדי זה מלפני הקורונה כל השאר בקורונה,
דואט נוסף באלבום (מתוך פרויקט, ולא אישי) זה עם שולי רנד באלבומי צמאה, את הניגון 'אנעים זמירות'@ניני-חדרי אסור להגיב פעמיים ברצף.
תערוך את כל התגובות בפוסט אחד. -
כאן תכתבו איזה זמר לדעתכם שר הכי הרבה דואטים, גם אם לא הכי מעניינים...
אצרף את דעתי: ניסים בלאק. (המוזיקה שהוא שר, בציבור שלנו לא 'תיבלע'.... בלי דואט)
ישי לפידות.
וכמובן, חיים ישראל...@ניני-חדרי
ניסים בלאק הוא ראפ מין הסתם שהוא ישיר בדואט -
@ניני-חדרי
ניסים בלאק הוא ראפ מין הסתם שהוא ישיר בדואט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות