-
@איצלה
תודה רבה
פה זה מושלם זה המוטי שאנחנו מכירים ואוהבים
תמשיך לפנק אותנו בכאלה דברים טובים -
@נגינתי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם
בהחלט, הייתי היום באירוע בהדר דימול, ומוטי באמת הביא ביצועים מושלמים אחד אחד, גם בחופה וגם אח''כ, עם הפקה לא מהעולם הזה.....
בכל אופן אני מעלה לכאן את ההסרטות מאתמול בג'מבו מייל, תורידו כוכביות
https://www.jumbomail.me/j/****pM00Pa_OgkG9CGT
-
@שבי-0 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה וואו!!! ממש יפה!! יש לך עוד סרטונים מאתמול? אמרת אוהד מושקוביץ
כן יש עוד מהחופה, אני יעלה בהמשך במידה וזה יאושר כי יש נשים בסרטונים הללו אז זה בעיה קצת.
-
הסרטונים ש @איצלה שלח בהורדה מהדרייב
https://drive.google.com/file/d/1HvpIG9I55pwT_TwCuYD8*****fZbOx-87GZ1r/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/19Y-mhpU6ZBID2khToYxskTZXQK******zLHI1J/view?usp=sharing
להוריד כוכביות -
@נגינתי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה חבלל.. כי בחופה לדעתי היה יותר יפה...
אני ישתדל לבדוק בהפקה אם יש הסרטות רק של התזמורת והזמרים ללא קהל, במידה ויש אעלה בשמחה
-
נקישורים לא נפתחים לי
אני עוזר של @חמודי ובגלל בעיות הוא לא יכול להתחבר ןבקש ממני להריץ את הרעיון שלו במקומו
תודה -
נקישורים לא נפתחים לי
אני עוזר של @חמודי ובגלל בעיות הוא לא יכול להתחבר ןבקש ממני להריץ את הרעיון שלו במקומו
תודה@חמדמד אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
נקישורים לא נפתחים לי
אני עוזר של @חמודי ובגלל בעיות הוא לא יכול להתחבר ןבקש ממני להריץ את הרעיון שלו במקומו
תודהאתם ממש מתעקשים,
אני מקווה שזה לא לחינם, למוטי אין זמן מיותר ואם יש לו הוא יעדיף לשבת וללמוד,
בכל אופן מישהו בוודאי יידע איך לברר מספר פלאפון ב144 או משהו כזה,
על השם שלי או כמרדכי יצחק אלדד או כאיציק אלדד.
( מקווה ששמות מותר לפרסם) -
@חמדמד אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
נקישורים לא נפתחים לי
אני עוזר של @חמודי ובגלל בעיות הוא לא יכול להתחבר ןבקש ממני להריץ את הרעיון שלו במקומו
תודהאתם ממש מתעקשים,
אני מקווה שזה לא לחינם, למוטי אין זמן מיותר ואם יש לו הוא יעדיף לשבת וללמוד,
בכל אופן מישהו בוודאי יידע איך לברר מספר פלאפון ב144 או משהו כזה,
על השם שלי או כמרדכי יצחק אלדד או כאיציק אלדד.
( מקווה ששמות מותר לפרסם) -
@אייס אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
היום יואלי דיקמן אמר בשידור שהשיר חלום לגדול יצא בעוד שבועיים וחצי
מעניין כי בהתחלה אמרו שזה יצא רק בעוד שבועיים
@איצלה זה נכון?
ו @איצלה בבקשה מחר בערך בחמישה ל6בערב תהיה מחובר לפורום ( אני מקווה שמותר לכתוב בפורום כזה דבר) תודה -
@אייס אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
היום יואלי דיקמן אמר בשידור שהשיר חלום לגדול יצא בעוד שבועיים וחצי
מעניין כי בהתחלה אמרו שזה יצא רק בעוד שבועיים
@איצלה זה נכון?
ו @איצלה בבקשה מחר בערך בחמישה ל6בערב תהיה מחובר לפורום ( אני מקווה שמותר לכתוב בפורום כזה דבר) תודה -
@אייס אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
היום יואלי דיקמן אמר בשידור שהשיר חלום לגדול יצא בעוד שבועיים וחצי
מעניין כי בהתחלה אמרו שזה יצא רק בעוד שבועיים
@איצלה זה נכון?
ו @איצלה בבקשה מחר בערך בחמישה ל6בערב תהיה מחובר לפורום ( אני מקווה שמותר לכתוב בפורום כזה דבר) תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות