דחווףף- שירים על אמא או לאמא.
-
-
@מוטי-טבק אמר בדחווףף- שירים על אמא או לאמא.:
@אייצ-ית אאל"ט משה פרץ חילוני, לא?
ת'אמת אני לא זה שמחק...כתבתם אבל שכל מה שפתוח בחסימות הוא בסדר.
אז אם נטפרי אישרו אתם לא? -
-
יש שיר אין לי מושג של מי הוא במקור אבל יש לי הסרטה של ברומר שר אותו
אם תסבירו לי איך מעלים לכאן סירטונים מהמחשב לא מיוטיוב או כאלה אני יעלה
או שיש פה משהו שמכיר
זה מתחיל "אבא חבר אמר יל לכתוב שיר עליך" משהו כזה -
יש שיר אין לי מושג של מי הוא במקור אבל יש לי הסרטה של ברומר שר אותו
אם תסבירו לי איך מעלים לכאן סירטונים מהמחשב לא מיוטיוב או כאלה אני יעלה
או שיש פה משהו שמכיר
זה מתחיל "אבא חבר אמר יל לכתוב שיר עליך" משהו כזה@אחות-קטנה דרך כאן
https://send.magicode.me/ -
יש שיר אין לי מושג של מי הוא במקור אבל יש לי הסרטה של ברומר שר אותו
אם תסבירו לי איך מעלים לכאן סירטונים מהמחשב לא מיוטיוב או כאלה אני יעלה
או שיש פה משהו שמכיר
זה מתחיל "אבא חבר אמר יל לכתוב שיר עליך" משהו כזה@אחות-קטנה אמר בדחווףף- שירים על אמא או לאמא.:
יש שיר אין לי מושג של מי הוא במקור אבל יש לי הסרטה של ברומר שר אותו
אם תסבירו לי איך מעלים לכאן סירטונים מהמחשב לא מיוטיוב או כאלה אני יעלה
או שיש פה משהו שמכיר
זה מתחיל "אבא חבר אמר יל לכתוב שיר עליך" משהו כזהואוווו-
זה שיר מרגשש בטירוף-
במקור הוא של שלומי שבת... -
@אחות-קטנה דרך כאן
https://send.magicode.me/@י-הודה אמר בדחווףף- שירים על אמא או לאמא.:
@אחות-קטנה דרך כאן
https://send.magicode.me/לא מומלץ!
ימחק תוך יומיים.
עדיך בדרייב,
או שתדבר עם @צור -
יש למשהו רעיון לשיר על אמא ?? אני צריכה דחוףף
שיר חרדיי -
-
@דוד-ישראלי אמר בדחווףף- שירים על אמא או לאמא.:
@טליה אין כמו אמא של עילאי וניתאי צרפתי
אפשר להעלות אותו ?
-
@דוד-ישראלי אמר בדחווףף- שירים על אמא או לאמא.:
@טליה אין כמו אמא של עילאי וניתאי צרפתי
אפשר להעלות אותו ?
-
@דוד-ישראלי אמר בדחווףף- שירים על אמא או לאמא.:
@טליה אין כמו אמא של עילאי וניתאי צרפתי
אפשר להעלות אותו ?
@טליה שימו לב לא להעלות את הקליפ, הוא לא מתאים לפורום!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות