דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נפתלי קמפה | שירים ותוכן

נפתלי קמפה | שירים ותוכן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.6k פוסטים 226 כותבים 324.1k צפיות 39 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מזמור לדוד

    @סקופר אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

    בזאנר של ריבו יש כמה... בזאנר של אהרלה סמעט יש כמה... בזאנר של פריר יש כמה... בזאנר של קמפה אין!

    מה פתאום???
    שמואל גריינימן, יהודה גרין, ועוד מלא זיצרים וזמרים ישיבתיים, כולם על הסקאלה הזו של שירה-ישיבתית-לטאית-טהורה, לא חסידית, לא ישראלית, פשוט שירים בלחנים אמיתיים, כתצורת הלחנים שהולחנו בעבר בעולם הישיבות הלטאי ע"י ראשי הישיבות,
    אפשר לראות עוד בנושא שכתבתי כאן

    ב מנותק
    ב מנותק
    בועז
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בועז
    #188

    @מזמור-לדוד ישי ריבו הוא זמר ישראלי ולא כל זמר ישראלי יהיה בסגנון שלו כי גם מוזיקה ישראלית מתחלקת לכמה סוגים.
    נפתלי קמפה יהודה גרין ועוד כמה. הם זמרים שאתה מגדיר ליטאיים. (לא נכנס לנושא שלך שם. אם כי הוא מאוד מעניין) ודרך אגב שמואל גריינמן לא קשור לז'אנר הזה לדעתי.
    זה שהמוסיקה שלהם ליטאית לא הופכת אותם לאותו סגנון. יהודה גרין למשל בשירים שלו (לא קרליבך)הרבה יותר מתפתח בדרך כלל ויש שיקראו לזה טיפה יותר כבד-לא ח''ו לרע או משהו כזה. סתם סגנון. וכו' וכו' על זה הדרך. ולכן סקופר כתב מה שחשב. אפשר לחלוק. אבל לא נראה לי שהוא התכוון לומר שהוא הזמר הליטאי היחיד שיש...

    רק לי הפתיחה של שובי הזכיר את טוב טוב הבעש''ט?

    רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
    הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מזמור לדוד

      @סקופר אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

      בזאנר של ריבו יש כמה... בזאנר של אהרלה סמעט יש כמה... בזאנר של פריר יש כמה... בזאנר של קמפה אין!

      מה פתאום???
      שמואל גריינימן, יהודה גרין, ועוד מלא זיצרים וזמרים ישיבתיים, כולם על הסקאלה הזו של שירה-ישיבתית-לטאית-טהורה, לא חסידית, לא ישראלית, פשוט שירים בלחנים אמיתיים, כתצורת הלחנים שהולחנו בעבר בעולם הישיבות הלטאי ע"י ראשי הישיבות,
      אפשר לראות עוד בנושא שכתבתי כאן

      סקופרס מנותק
      סקופרס מנותק
      סקופר
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #189

      @מזמור-לדוד אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

      @סקופר אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

      בזאנר של ריבו יש כמה... בזאנר של אהרלה סמעט יש כמה... בזאנר של פריר יש כמה... בזאנר של קמפה אין!

      מה פתאום???
      שמואל גריינימן, יהודה גרין, ועוד מלא זיצרים וזמרים ישיבתיים, כולם על הסקאלה הזו של שירה-ישיבתית-לטאית-טהורה, לא חסידית, לא ישראלית, פשוט שירים בלחנים אמיתיים, כתצורת הלחנים שהולחנו בעבר בעולם הישיבות הלטאי ע"י ראשי הישיבות,
      אפשר לראות עוד בנושא שכתבתי כאן

      1. אני מצטער לאכזב, אבל ההבדל בין נפתלי קמפה ליהודה גרין רחוק ממש! או כמו ש @בועז כתב בטוב טעם: זה שהם ליטאים לא שם אותם באותו משבצת. זה כמו לומר שכל החסידים הם אותו דבר... יש את "תולדות אהרן/אברהם יצחק/משה," וכו' וכו',
        קמפה הוא באמת משהו שהיה חסר ולכן האלבומים שלו כל כך מתקבלים אפילו ביותר התלהבות מהאלבום הראשון.
        כי אנחנו רעבים, רעבים למוזיקה שקמפה היחיד שמספק אותה!

      2. היום, העלתי לבלוג שלי הלחמה בין השירים "יחיד" של קמפה, ושיר נוסף. ניתן להאזין כאן: https://miktzav.com/post/40680

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • yaelY מנותק
        yaelY מנותק
        yael
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי yael
        #190

        יש בסוף למישהו את האקורדים שמקבלים עם האלבום?
        וקמפה הוא מהזמרים ששרים רק בנפרד? גם בישיבה?

        לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • yaelY yael

          יש בסוף למישהו את האקורדים שמקבלים עם האלבום?
          וקמפה הוא מהזמרים ששרים רק בנפרד? גם בישיבה?

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #191

          @yael זה העטיפה של האלבום -
          תראי אם זה מה שרצית.
          עטיפה - כמלאך.pdf

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אייצ'יתא אייצ'ית

            @yael זה העטיפה של האלבום -
            תראי אם זה מה שרצית.
            עטיפה - כמלאך.pdf

            yaelY מנותק
            yaelY מנותק
            yael
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #192

            @אייצ-ית אין שם אקורדים..
            היה כתוב שמי שמזמין את האלבום מקבל חוברת אקורדים מתנה

            לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • yaelY yael

              @אייצ-ית אין שם אקורדים..
              היה כתוב שמי שמזמין את האלבום מקבל חוברת אקורדים מתנה

              נ מנותק
              נ מנותק
              נגינתי
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #193

              @yael לי יש

              סקופרס מ דבירד 3 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • נ נגינתי

                @yael לי יש

                סקופרס מנותק
                סקופרס מנותק
                סקופר
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #194

                @נגינתי אז תעלה את זה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ נגינתי

                  @yael לי יש

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מנחם רינמן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנחם רינמן
                  #195

                  @נגינתי כי גם אני קניתי ולא היה אקורדים

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנחם רינמן

                    @נגינתי כי גם אני קניתי ולא היה אקורדים

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נגינתי
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                    #196

                    @מנחם-רינמן
                    @yael
                    @סקופר
                    achord (1).pdf בבקשה
                    (החוברת לכל שלושת האלבומים)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • AdiA מנותק
                      AdiA מנותק
                      Adi
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Adi
                      #197

                      שיר של נפתלי קמפה "אמת מלכינו" אמת מלכנו - נפתלי קמפה.mp3

                      נ TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • AdiA Adi

                        שיר של נפתלי קמפה "אמת מלכינו" אמת מלכנו - נפתלי קמפה.mp3

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נגינתי
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                        #198
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • AdiA Adi

                          שיר של נפתלי קמפה "אמת מלכינו" אמת מלכנו - נפתלי קמפה.mp3

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #199

                          @adi מאיזה אלבום?

                          AdiA תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • TALYT TALY

                            @adi מאיזה אלבום?

                            AdiA מנותק
                            AdiA מנותק
                            Adi
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #200

                            @taly השיר לא יצא באלבום של נפתלי
                            אלא באלבום של אקפלה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • בן מנחםב מנותק
                              בן מנחםב מנותק
                              בן מנחם
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי בן מנחם
                              #201

                              יתקיים בשבת חנוכה מופע חשיפה לאלבום צפו בהמשך.......

                              בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #202

                                יש לו עכשיו שיר שנקרא שובי רציתי לציין שהיה פעם שיר דומה על אותן מילים של יהודה דים למי שזוכר

                                שירה מעומק הנשמה

                                אחות קטנהא ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ברוריהב ברוריה

                                  יש לו עכשיו שיר שנקרא שובי רציתי לציין שהיה פעם שיר דומה על אותן מילים של יהודה דים למי שזוכר

                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                                  #203

                                  @ברוריה נכון גם לי זה הזכיר את השיר הזה
                                  אשמח אם משהו יעלה את השיר של דים
                                  אני לא מצאתי

                                  החיים מנגינה!
                                  התדעו להלחינה?

                                  ברוריהב כהן יודכ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אחות קטנהא אחות קטנה

                                    @ברוריה נכון גם לי זה הזכיר את השיר הזה
                                    אשמח אם משהו יעלה את השיר של דים
                                    אני לא מצאתי

                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #204

                                    @אחות-קטנה אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

                                    @ברוריה נכון גם לי זה הזכיר את השיר הזה
                                    אשמח אם משהו יעלה את השיר של דים
                                    אני לא מצאתי

                                    היה לי את זה פעם בזמנו באלבום שובי השולמית ואם כבר לדעתי זה היה הרבה יותר יפה משל נפתלי קמפה

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אחות קטנהא אחות קטנה

                                      @ברוריה נכון גם לי זה הזכיר את השיר הזה
                                      אשמח אם משהו יעלה את השיר של דים
                                      אני לא מצאתי

                                      כהן יודכ מנותק
                                      כהן יודכ מנותק
                                      כהן יוד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #205

                                      @אחות-קטנה אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

                                      אשמח אם משהו יעלה את השיר של דים

                                      בבקשה:
                                      שובי השולמית.mp3

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ברוריהב ברוריה

                                        יש לו עכשיו שיר שנקרא שובי רציתי לציין שהיה פעם שיר דומה על אותן מילים של יהודה דים למי שזוכר

                                        ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        בועז
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בועז
                                        #206

                                        @ברוריה אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

                                        יש לו עכשיו שיר שנקרא שובי רציתי לציין שהיה פעם שיר דומה על אותן מילים של יהודה דים למי שזוכר

                                        אם כבר דומה אז יש את מנגינה של בית מדרש שמאוד מזכיר בסגנון ובמנגינה בחלקו את דף גמרא של יהודה דים.
                                        והכי מצחיק שהפירוש של המילים שובי השולמית הוא בכלל לא המשמעות שאנחנו חושבים...

                                        רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
                                        הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

                                        כהן יודכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב בועז

                                          @ברוריה אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

                                          יש לו עכשיו שיר שנקרא שובי רציתי לציין שהיה פעם שיר דומה על אותן מילים של יהודה דים למי שזוכר

                                          אם כבר דומה אז יש את מנגינה של בית מדרש שמאוד מזכיר בסגנון ובמנגינה בחלקו את דף גמרא של יהודה דים.
                                          והכי מצחיק שהפירוש של המילים שובי השולמית הוא בכלל לא המשמעות שאנחנו חושבים...

                                          כהן יודכ מנותק
                                          כהן יודכ מנותק
                                          כהן יוד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #207

                                          @בועז אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

                                          אם כבר דומה אז יש את מנגינה של בית מדרש שמאוד מזכיר בסגנון ובמנגינה בחלקו את דף גמרא של יהודה דים.

                                          לי דווקא הזכיר את בית המוסר של יהודה דים, מה אתם אומרים?

                                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול