ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים
-
@שירה-0 למה לא זה כל הנושא פה
-
@שירה-0 למה לא זה כל הנושא פה
@שמחה-הגיטריסט תחשבו לבד!!! לא יגמרו האפשרויות
-
@שמחה-הגיטריסט תחשבו לבד!!! לא יגמרו האפשרויות
@שירה-0 אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@שמחה-הגיטריסט תחשבו לבד!!! לא יגמרו האפשרויות
דווקא אני ראיתי שיש המון זמרים שהוציאו חומר בקורונה
-
@שירה-0 אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@שמחה-הגיטריסט תחשבו לבד!!! לא יגמרו האפשרויות
דווקא אני ראיתי שיש המון זמרים שהוציאו חומר בקורונה
-
@שמחה-הגיטריסט תחשבו לבד!!! לא יגמרו האפשרויות
-
@שמחה-הגיטריסט תחשבו לבד!!! לא יגמרו האפשרויות
פוסט זה נמחק! -
@שירה-0 אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@שמחה-הגיטריסט תחשבו לבד!!! לא יגמרו האפשרויות
דווקא אני ראיתי שיש המון זמרים שהוציאו חומר בקורונה
-
@שמחה-הגיטריסט הוא הוציא רק שיר אחד אני חושבת לא?
במקור הוא זמחר חתונות (נראה לי)@זברה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@שמחה-הגיטריסט הוא הוציא רק שיר אחד אני חושבת לא?
במקור הוא זמחר חתונות (נראה לי)2 שירים. א. היום שלכם. ב. ברכת הבית. שיר מאוד יפה בעיבוד של דביר כהן.
-
מקווה שבערי וובר ימשיך להוציא שירים. כי הוא נהיה ראש ישיבה. הוא אחד הזמרים האהובים עלי. אני לא מוותרת עליו
@רבקי אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
מקווה שבערי וובר ימשיך להוציא שירים. כי הוא נהיה ראש ישיבה. הוא אחד הזמרים האהובים עלי. אני לא מוותרת עליו
הוא לא סתם ראש ישיבה יש לו ישיבה לנוער נושר!
אבל באמת הוא זמר טוב -
@רבקי אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
מקווה שבערי וובר ימשיך להוציא שירים. כי הוא נהיה ראש ישיבה. הוא אחד הזמרים האהובים עלי. אני לא מוותרת עליו
הוא לא סתם ראש ישיבה יש לו ישיבה לנוער נושר!
אבל באמת הוא זמר טוב@ברוריה א. בקול פליי הוא כתב שהוא כבר לא הראשיב'ה
ב. הוא הוציא לא מזמן את המלך -
נזכרתי שהיה זמר שמאוד אהבתי בשם סיני מעודה שהיה לו אלבום בשם אספרה היה לי את זה בקלטת איפה הוא כיום מעניין?
-
אפרים מנדלסון???
-
אפרים מנדלסון???
@אברך-מירושלים
במגזין קול פלי האחרון יש ראיון איתו במדור ובאו האובדים.... -
גם נחמן גולדברג די נעלם למרות שהוציא כמה להיטים אבל לא שומעים עליו כמעט
וגם שלומי דקס נעלם הוא היה שר יפה -
מקווה שבערי וובר ימשיך להוציא שירים. כי הוא נהיה ראש ישיבה. הוא אחד הזמרים האהובים עלי. אני לא מוותרת עליו
@רבקי אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
מקווה שבערי וובר ימשיך להוציא שירים. כי הוא נהיה ראש ישיבה. הוא אחד הזמרים האהובים עלי. אני לא מוותרת עליו
הוא עושה את זה במקביל למוזיקה, והוא לא מתכונן לעזוב את התחום.
@אברך-מירושלים אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
אפרים מנדלסון???
עיין בקול פליי האחרון.
@מני-מני אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
גם לוי כהן שהוציא אלבום נקודה טובה הצליח מאד
הוא הוציא לאחרונה ממש סינגל באנגלית.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
