"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
-
@אניומיני אם כבר אז ברומר ורולי דיקמן... (כח הרצון
) פשוט נראה לי שהקול של מוטי שטיינמץ מידי קטיפתי בשביל ברומר, אבל אי אפשר לדעת עד שהם ינסו את זה.@תמר-מהמרכז ממש לא!
שתיהם תוססיםאולי יואלי דיקמן עם מוטי
-
@תמר-מהמרכז ממש לא!
שתיהם תוססיםאולי יואלי דיקמן עם מוטי
@אניומיני סתם, נו זה היה בצחוק... כי אמרת כוח הרצון אז זה הזכיר לי את רולי, אבל אולי באמת יואלי עם קובי היה יכול להתאים.
-
@אניומיני אם כבר אז ברומר ורולי דיקמן... (כח הרצון
) פשוט נראה לי שהקול של מוטי שטיינמץ מידי קטיפתי בשביל ברומר, אבל אי אפשר לדעת עד שהם ינסו את זה.@תמר-מהמרכז אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
פשוט נראה לי שהקול של מוטי שטיינמץ מידי קטיפתי בשביל ברומר, אבל אי אפשר לדעת עד שהם ינסו את זה.דווקא בגלל זה, הקול הדוקר של קובי עם הקול המלטף של מוטי - יצא שלוב מנצח

-
@אניומיני סתם, נו זה היה בצחוק... כי אמרת כוח הרצון אז זה הזכיר לי את רולי, אבל אולי באמת יואלי עם קובי היה יכול להתאים.
@תמר-מהמרכז יכול להיות
-
פוסט זה נמחק!
-
@זברה בקורונה מישו פרסם פייקניוז שהם הולכים להוציא אז סתם חשבתי שזה יהיה מעניין לשמוע דבר כזה אבל לא אמרתי שבהכרח שזה יצא יפה
-
@זברה בקורונה מישו פרסם פייקניוז שהם הולכים להוציא אז סתם חשבתי שזה יהיה מעניין לשמוע דבר כזה אבל לא אמרתי שבהכרח שזה יצא יפה
-
@טיטו אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
אני אומר על סמך פייקניוז שהיה בקורונה אבל אברהם פריד וסטטיק ובנאל זה נשמע מעניין

רק בגלל שזה יהיה כל כך קיצוני אני רוצה לשמוע כזה דבר.
כי זה יהיה ראפ, מזרחי וחסידי. בשיר אחד.באותה שפה.
די אבסורדי- אבל לתוצאות הקורונה אין גבול..גם לא השמיים... -
@טיטו אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
אני אומר על סמך פייקניוז שהיה בקורונה אבל אברהם פריד וסטטיק ובנאל
דיי ואתה מתייחס לזה עד כדי כך להעלות את זה בפורום? (חרדי)
זה יותר מדי מופרך...
(זה כמו שבן גביר יתחבק עם אחמד טיבי...) -
@טיטו אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
אני אומר על סמך פייקניוז שהיה בקורונה אבל אברהם פריד וסטטיק ובנאל
דיי ואתה מתייחס לזה עד כדי כך להעלות את זה בפורום? (חרדי)
זה יותר מדי מופרך...
(זה כמו שבן גביר יתחבק עם אחמד טיבי...)@ילד-חוכם אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
דיי ואתה מתייחס לזה עד כדי כך להעלות את זה בפורום? (חרדי)
איפה יש בעיה? אם הוא יחליט [אברהם פריד] לשיר איתם..
זה כמו בצורות . וכמו שזכור לי השיר עלה לפורום!! -
@ילד-חוכם אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
דיי ואתה מתייחס לזה עד כדי כך להעלות את זה בפורום? (חרדי)
איפה יש בעיה? אם הוא יחליט [אברהם פריד] לשיר איתם..
זה כמו בצורות . וכמו שזכור לי השיר עלה לפורום!!@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
איפה יש בעיה?
אין מה להשוות...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
זה כמו בצורות
הסגנון די שונה...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
השיר עלה לפורום!!
וברדיו החרדי (בחלקו) לא השמיעו אותו...
-
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
איפה יש בעיה?
אין מה להשוות...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
זה כמו בצורות
הסגנון די שונה...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
השיר עלה לפורום!!
וברדיו החרדי (בחלקו) לא השמיעו אותו...
@ילד-חוכם אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
וברדיו החרדי (בחלקו) לא השמיעו אותו...
@ילד-חוכם אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
דיי ואתה מתייחס לזה עד כדי כך להעלות את זה בפורום? (חרדי)
דיברת על הפורום!
-
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
איפה יש בעיה?
אין מה להשוות...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
זה כמו בצורות
הסגנון די שונה...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
השיר עלה לפורום!!
וברדיו החרדי (בחלקו) לא השמיעו אותו...
-
לא, זה מוגזם.
אברהם פריד יעוףףףף מהאירועים החרדיים. -
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
איפה יש בעיה?
אין מה להשוות...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
זה כמו בצורות
הסגנון די שונה...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
השיר עלה לפורום!!
וברדיו החרדי (בחלקו) לא השמיעו אותו...
-
@טיטו הכותרת של הפוסט היא "...דואטים שהייתם רוצים לשמוע". אז לא, לא הייתי רוצה

-
@טיטו הכותרת של הפוסט היא "...דואטים שהייתם רוצים לשמוע". אז לא, לא הייתי רוצה

@אינספריישן ואני כן
כמו שכתוב זה הייתם כל אחד ורצונותיו
לי נשמע אתגר ליצור דבר כזה ניגודי בזאנרים ולכן יהיה מעניין לשמוע את הסגנון הכלאה ביניהם -
@טיטו אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
אני אומר על סמך פייקניוז שהיה בקורונה אבל אברהם פריד וסטטיק ובנאל זה נשמע מעניין
הורס..........
באמת נשמע אתגר לעשות כזה שיר כי כל אחד והסגנון שלו
ולשלב שיר כזה ממש מעניין אותי לשמוע
(בלי קשר לדמויות חרדי, לא חרדי)
אני מתייחסת לשילוב המעניין של ראפ, מזרחי וחסידי
בחיים לא שמעתי!
וכשאני כן מתייחסת לדמויות-זה חונק אותי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות