דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שולי רנד

שולי רנד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
381 פוסטים 127 כותבים 51.5k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פ מנותק
    פ מנותק
    פורים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פורים
    #76
    פוסט זה נמחק!
    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ג גילה

      @ברוריה אמר בשולי רנד:

      אני לא ממש אוהבת את השירים והשירה שלו אבל הופתעתי שראיתי אותו בגמר של הקול הבא לא הבנתי למה הביאו אותו לשם פתאום בגמר הוא לא היה שופט בתחרות ההיא עד עכשיו

      למה הופתעת???

      1. הוא של פדידה
      2. תמיד בגמר יש זמר אורח
      MARTINEZM מנותק
      MARTINEZM מנותק
      MARTINEZ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #77

      @גילה אמר בשולי רנד:

      למה הופתעת???

      הוא של פדידה
      תמיד בגמר יש זמר אורח

      והסיבה השלישית או הראשונה היא שגם אם מישהו מסוים פחות מחבב את הקול או את הסגנון,
      אין ספק ששולי הוא אולי האמן מספר אחת היום, ברמה חוצה מגזרים
      הן בציבור החילוני, הדתי והחרדי
      הוא מלחין בחסד, אמן, שחקן כותב, מנגן, מעבד, משורר...
      השירה שלו היא לא שירה בלבד, היא אמנות, משחק והבעה.

      ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,
      ושורה כמו "לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם" (עוקר הרים) בהחלט עיצבנה אותי, כמי שהשקפתה חותמת על שורה הפוכה.

      ועדיין
      אני נהנית מהאומנות, מההגשה, וגם מהרבה מהתכנים.

      ילד חוכםי זברהז 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • MARTINEZM MARTINEZ

        @גילה אמר בשולי רנד:

        למה הופתעת???

        הוא של פדידה
        תמיד בגמר יש זמר אורח

        והסיבה השלישית או הראשונה היא שגם אם מישהו מסוים פחות מחבב את הקול או את הסגנון,
        אין ספק ששולי הוא אולי האמן מספר אחת היום, ברמה חוצה מגזרים
        הן בציבור החילוני, הדתי והחרדי
        הוא מלחין בחסד, אמן, שחקן כותב, מנגן, מעבד, משורר...
        השירה שלו היא לא שירה בלבד, היא אמנות, משחק והבעה.

        ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,
        ושורה כמו "לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם" (עוקר הרים) בהחלט עיצבנה אותי, כמי שהשקפתה חותמת על שורה הפוכה.

        ועדיין
        אני נהנית מהאומנות, מההגשה, וגם מהרבה מהתכנים.

        ילד חוכםי מנותק
        ילד חוכםי מנותק
        ילד חוכם
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #78

        @martinez אמר בשולי רנד:

        לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם

        אם הבנתם את הכוונה אז זה לא צריך לעצבן...
        חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?

        @martinez אמר בשולי רנד:

        ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,

        אז זה לא צריך לעצבן...לא?

        MARTINEZM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ילד חוכםי ילד חוכם

          @martinez אמר בשולי רנד:

          לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם

          אם הבנתם את הכוונה אז זה לא צריך לעצבן...
          חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?

          @martinez אמר בשולי רנד:

          ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,

          אז זה לא צריך לעצבן...לא?

          MARTINEZM מנותק
          MARTINEZM מנותק
          MARTINEZ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #79

          @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

          אם הבנתם את הכוונה אז זה לא צריך לעצבן...
          חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?

          הבנתי את הכוונה ועדיין זה עיצבן... השקפתי שונה... ושזה בסדר,
          למרות שאני לא מזדהה עם השקפותיו
          והוא לא הרב שלי או מורה הדרך שלי
          אני מעריצה את האומנות שבו והשירים שלו מככבים בפלייליסט המושקע שלי

          חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?

          ממש לא.. אבל אישית אני נהנית ואוהבת להאזין לשיריו היפים:)
          ולא התכוונתי מתעצבנת ממש אלא לא מזדהה עם ההשקפות, וזה בסדר... הוא לא רב גדול הוא זמר גדול...

          ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • MARTINEZM MARTINEZ

            @גילה אמר בשולי רנד:

            למה הופתעת???

            הוא של פדידה
            תמיד בגמר יש זמר אורח

            והסיבה השלישית או הראשונה היא שגם אם מישהו מסוים פחות מחבב את הקול או את הסגנון,
            אין ספק ששולי הוא אולי האמן מספר אחת היום, ברמה חוצה מגזרים
            הן בציבור החילוני, הדתי והחרדי
            הוא מלחין בחסד, אמן, שחקן כותב, מנגן, מעבד, משורר...
            השירה שלו היא לא שירה בלבד, היא אמנות, משחק והבעה.

            ואין ספק, הוא לא חתם על חוזה עם הציבור החרדי,
            ושורה כמו "לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם" (עוקר הרים) בהחלט עיצבנה אותי, כמי שהשקפתה חותמת על שורה הפוכה.

            ועדיין
            אני נהנית מהאומנות, מההגשה, וגם מהרבה מהתכנים.

            זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #80

            @martinez אפילו שיש לייקים אני חייבת להגיד של מילה נכונה! ממש! ובאמת שולי הוא אחד האמנים הטובים!

            @martinez אמר בשולי רנד:

            שורה כמו "לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם" (עוקר הרים) בהחלט עיצבנה אותי, כמי שהשקפתה חותמת על שורה הפוכה.

            שמעתי על הרבה אנשים שזה הפריע להם,
            ואני גם אחת שההשקפה שלה היא הפוכה, אבל עדיין ששמעתי את זה בפעם הראשונה לקחתי את זה למקום שונה.
            שבן אדם בתכלס נולד לעשות את הפקיד שלו להיות יהודי טוב ולעשות את רצון הבורא.
            מי שתלמיד חכם זה מעלה ענקית, אבל גם אם אתה לא מצליח אתה לומד אבל אתה לא בהגדרה של 'תלמיד חכם' (כל אחד שלומד הוא בהגדרה הזאת אבל חשבתי שבשיר שלו הכוונה זה לרבנים וכו') עדיין המציאות שלך בעולם מוצדקת...

            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • MARTINEZM MARTINEZ

              @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

              אם הבנתם את הכוונה אז זה לא צריך לעצבן...
              חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?

              הבנתי את הכוונה ועדיין זה עיצבן... השקפתי שונה... ושזה בסדר,
              למרות שאני לא מזדהה עם השקפותיו
              והוא לא הרב שלי או מורה הדרך שלי
              אני מעריצה את האומנות שבו והשירים שלו מככבים בפלייליסט המושקע שלי

              חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?

              ממש לא.. אבל אישית אני נהנית ואוהבת להאזין לשיריו היפים:)
              ולא התכוונתי מתעצבנת ממש אלא לא מזדהה עם ההשקפות, וזה בסדר... הוא לא רב גדול הוא זמר גדול...

              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #81

              @martinez אמר בשולי רנד:

              ועדיין זה עיצבן...

              משום מה לא מעצבן אותי שזמר שיש לו השקפה 1 לא צריך להסתדר עם השקפה 2.
              במיוחד שיש לו שירים שלא מתאימים למגזר בכללותו...

              MARTINEZM תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ילד חוכםי ילד חוכם

                @martinez אמר בשולי רנד:

                ועדיין זה עיצבן...

                משום מה לא מעצבן אותי שזמר שיש לו השקפה 1 לא צריך להסתדר עם השקפה 2.
                במיוחד שיש לו שירים שלא מתאימים למגזר בכללותו...

                MARTINEZM מנותק
                MARTINEZM מנותק
                MARTINEZ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #82

                @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

                משום מה לא מעצבן אותי שזמר שיש לו השקפה 1 לא צריך להסתדר עם השקפה 2.
                במיוחד שיש לו שירים שלא מתאימים למגזר בכללותו...

                זה בדיוק מה שכתבתי בהודעה אחר כך-
                ולא התכוונתי מתעצבנת ממש אלא לא מזדהה עם ההשקפות, וזה בסדר... הוא לא רב גדול הוא זמר גדול...

                ילד חוכםי אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • MARTINEZM MARTINEZ

                  @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

                  משום מה לא מעצבן אותי שזמר שיש לו השקפה 1 לא צריך להסתדר עם השקפה 2.
                  במיוחד שיש לו שירים שלא מתאימים למגזר בכללותו...

                  זה בדיוק מה שכתבתי בהודעה אחר כך-
                  ולא התכוונתי מתעצבנת ממש אלא לא מזדהה עם ההשקפות, וזה בסדר... הוא לא רב גדול הוא זמר גדול...

                  ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכם
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #83

                  @martinez אמר בשולי רנד:

                  ולא התכוונתי מתעצבנת ממש אלא לא מזדהה עם ההשקפות, וזה בסדר

                  אוקיי לא הבנתי נכון, סליחה.

                  @martinez אמר בשולי רנד:

                  הוא זמר גדול...

                  וגם על זה יש חילוק...

                  MARTINEZM תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • MARTINEZM MARTINEZ

                    @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

                    משום מה לא מעצבן אותי שזמר שיש לו השקפה 1 לא צריך להסתדר עם השקפה 2.
                    במיוחד שיש לו שירים שלא מתאימים למגזר בכללותו...

                    זה בדיוק מה שכתבתי בהודעה אחר כך-
                    ולא התכוונתי מתעצבנת ממש אלא לא מזדהה עם ההשקפות, וזה בסדר... הוא לא רב גדול הוא זמר גדול...

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #84

                    @martinez אמר בשולי רנד:

                    הוא לא רב גדול הוא זמר גדול...

                    הייתי מדייקת ואומרת אמן גדול!!

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ילד חוכםי ילד חוכם

                      @martinez אמר בשולי רנד:

                      ולא התכוונתי מתעצבנת ממש אלא לא מזדהה עם ההשקפות, וזה בסדר

                      אוקיי לא הבנתי נכון, סליחה.

                      @martinez אמר בשולי רנד:

                      הוא זמר גדול...

                      וגם על זה יש חילוק...

                      MARTINEZM מנותק
                      MARTINEZM מנותק
                      MARTINEZ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #85

                      @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

                      וגם על זה יש חילוק...

                      וווואו לא נראה לי... פה הגזמת:)
                      גם אם יש מישהו שבאופן אישי לא מחבב את הז'אנר / את הסגנון / את הקול או את הכל,
                      שולי הוא אמן בסדר גודל
                      ויעידו על כך אולי לא יצירותיו, כי זה ענין של טעם ואופי וכו'
                      אבל מבחינה מוזיקלית וודאי שהוא אמן בעיבוד והלחנה, המנגינות שלו מקוריות ומקוצעיות ומעידות על הבנה מוזיקלית אבסולוטית

                      יעידו גם אלפי השירים שאינם שלו, שהוא חתום על עיבודם, הלחנתם או כתיבתם
                      הסרטים ששיחק, ביים, כתב...
                      יש לו חתימה בעולם התרבות, ודעתו נחשבת... ע"כ א"א להתווכח...

                      אבל זו כמובן דעתי ואפשר לחלוק והחליק בכיף:)

                      ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • MARTINEZM MARTINEZ

                        @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

                        וגם על זה יש חילוק...

                        וווואו לא נראה לי... פה הגזמת:)
                        גם אם יש מישהו שבאופן אישי לא מחבב את הז'אנר / את הסגנון / את הקול או את הכל,
                        שולי הוא אמן בסדר גודל
                        ויעידו על כך אולי לא יצירותיו, כי זה ענין של טעם ואופי וכו'
                        אבל מבחינה מוזיקלית וודאי שהוא אמן בעיבוד והלחנה, המנגינות שלו מקוריות ומקוצעיות ומעידות על הבנה מוזיקלית אבסולוטית

                        יעידו גם אלפי השירים שאינם שלו, שהוא חתום על עיבודם, הלחנתם או כתיבתם
                        הסרטים ששיחק, ביים, כתב...
                        יש לו חתימה בעולם התרבות, ודעתו נחשבת... ע"כ א"א להתווכח...

                        אבל זו כמובן דעתי ואפשר לחלוק והחליק בכיף:)

                        ילד חוכםי מנותק
                        ילד חוכםי מנותק
                        ילד חוכם
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
                        #86

                        @martinez אמר בשולי רנד:

                        שולי הוא אמן בסדר גודל

                        המילים, העיבוד, היצירות.
                        הכל טוב ויפה אך יש כאלה שלא סוברים שבתור זמר הוא לא זמר גדול...

                        @martinez אמר בשולי רנד:

                        הוא זמר גדול...

                        גם אני אוהב את השירים שלו (גם את הקול שלו... : )

                        אייצ'יתא MARTINEZM 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • ילד חוכםי ילד חוכם

                          @martinez אמר בשולי רנד:

                          שולי הוא אמן בסדר גודל

                          המילים, העיבוד, היצירות.
                          הכל טוב ויפה אך יש כאלה שלא סוברים שבתור זמר הוא לא זמר גדול...

                          @martinez אמר בשולי רנד:

                          הוא זמר גדול...

                          גם אני אוהב את השירים שלו (גם את הקול שלו... : )

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #87

                          @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

                          גם אני אוהב את השירים שלו (גם את הקול שלו... : )

                          אני אישית לא מתחברת לווקאל שלו.
                          אבל אני מעריכה ממש כל יצירה שלו!!
                          כל טקסט שלו כתוב כל כך יפה!! כל כך עמוק!!
                          אז לפעמים אני אשמע אותו רק בגלל התוכן. שבעיני זה אחד הדברים הכי מוערכים במוזיקה!!

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ילד חוכםי ילד חוכם

                            @martinez אמר בשולי רנד:

                            שולי הוא אמן בסדר גודל

                            המילים, העיבוד, היצירות.
                            הכל טוב ויפה אך יש כאלה שלא סוברים שבתור זמר הוא לא זמר גדול...

                            @martinez אמר בשולי רנד:

                            הוא זמר גדול...

                            גם אני אוהב את השירים שלו (גם את הקול שלו... : )

                            MARTINEZM מנותק
                            MARTINEZM מנותק
                            MARTINEZ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי MARTINEZ
                            #88

                            @ילד-חוכם אמר בשולי רנד:

                            בתור זמר הוא לא זמר גדול...

                            נכון אני מסכימה.
                            הייודית והיופי בשירה שלו זה לא הקול כמו הכל,
                            ההבעה, האומנות, ההגשה.

                            כמו ש@אייצ-ית דייקה - יותר מזמר גדול הוא אמן גדול ולכך התכוונתי

                            אגב הוא גם אומר את זה על עצמו -
                            "רציתי רק לומר לכם בתור זמר צרוד..." - מצוטט מתוך "אחים אחים אחים"
                            🙂

                            עריכה:
                            בנוגע לכך שא"א להתווכח ע"כ ששולי רנד הוא רב אמן, או אמן בסדר גודל,
                            תקראו את זה:
                            https://www.hamichlol.org.il/%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%99_%D7%A8%D7%A0%D7%93

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמחה הגיטריסט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #89
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פ פורים

                                פוסט זה נמחק!

                                מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #90

                                @פורים

                                שולי רנד - גיליתי מחדש (שולי שר בניון)

                                זה לא שיר שמתאים לפורום

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שמחה הגיטריסט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #91
                                  פוסט זה נמחק!
                                  יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שמחה הגיטריסט

                                    פוסט זה נמחק!

                                    יעלהי מנותק
                                    יעלהי מנותק
                                    יעלה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #92
                                    פוסט זה נמחק!
                                    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יעלהי יעלה

                                      פוסט זה נמחק!

                                      TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                      #93
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #94
                                        פוסט זה נמחק!
                                        חיפאיח אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                          פוסט זה נמחק!

                                          חיפאיח מנותק
                                          חיפאיח מנותק
                                          חיפאי
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיפאי
                                          #95
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול