"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
-
@טיטו אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
אני אומר על סמך פייקניוז שהיה בקורונה אבל אברהם פריד וסטטיק ובנאל
דיי ואתה מתייחס לזה עד כדי כך להעלות את זה בפורום? (חרדי)
זה יותר מדי מופרך...
(זה כמו שבן גביר יתחבק עם אחמד טיבי...)@ילד-חוכם אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
דיי ואתה מתייחס לזה עד כדי כך להעלות את זה בפורום? (חרדי)
איפה יש בעיה? אם הוא יחליט [אברהם פריד] לשיר איתם..
זה כמו בצורות . וכמו שזכור לי השיר עלה לפורום!! -
@ילד-חוכם אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
דיי ואתה מתייחס לזה עד כדי כך להעלות את זה בפורום? (חרדי)
איפה יש בעיה? אם הוא יחליט [אברהם פריד] לשיר איתם..
זה כמו בצורות . וכמו שזכור לי השיר עלה לפורום!!@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
איפה יש בעיה?
אין מה להשוות...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
זה כמו בצורות
הסגנון די שונה...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
השיר עלה לפורום!!
וברדיו החרדי (בחלקו) לא השמיעו אותו...
-
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
איפה יש בעיה?
אין מה להשוות...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
זה כמו בצורות
הסגנון די שונה...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
השיר עלה לפורום!!
וברדיו החרדי (בחלקו) לא השמיעו אותו...
@ילד-חוכם אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
וברדיו החרדי (בחלקו) לא השמיעו אותו...
@ילד-חוכם אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
דיי ואתה מתייחס לזה עד כדי כך להעלות את זה בפורום? (חרדי)
דיברת על הפורום!
-
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
איפה יש בעיה?
אין מה להשוות...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
זה כמו בצורות
הסגנון די שונה...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
השיר עלה לפורום!!
וברדיו החרדי (בחלקו) לא השמיעו אותו...
-
לא, זה מוגזם.
אברהם פריד יעוףףףף מהאירועים החרדיים. -
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
איפה יש בעיה?
אין מה להשוות...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
זה כמו בצורות
הסגנון די שונה...
@פונץ-בננה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
השיר עלה לפורום!!
וברדיו החרדי (בחלקו) לא השמיעו אותו...
-
@טיטו הכותרת של הפוסט היא "...דואטים שהייתם רוצים לשמוע". אז לא, לא הייתי רוצה

-
@טיטו הכותרת של הפוסט היא "...דואטים שהייתם רוצים לשמוע". אז לא, לא הייתי רוצה

@אינספריישן ואני כן
כמו שכתוב זה הייתם כל אחד ורצונותיו
לי נשמע אתגר ליצור דבר כזה ניגודי בזאנרים ולכן יהיה מעניין לשמוע את הסגנון הכלאה ביניהם -
@טיטו אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
אני אומר על סמך פייקניוז שהיה בקורונה אבל אברהם פריד וסטטיק ובנאל זה נשמע מעניין
הורס..........
באמת נשמע אתגר לעשות כזה שיר כי כל אחד והסגנון שלו
ולשלב שיר כזה ממש מעניין אותי לשמוע
(בלי קשר לדמויות חרדי, לא חרדי)
אני מתייחסת לשילוב המעניין של ראפ, מזרחי וחסידי
בחיים לא שמעתי!
וכשאני כן מתייחסת לדמויות-זה חונק אותי
-
@טיטו אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
אני אומר על סמך פייקניוז שהיה בקורונה אבל אברהם פריד וסטטיק ובנאל זה נשמע מעניין
הורס..........
באמת נשמע אתגר לעשות כזה שיר כי כל אחד והסגנון שלו
ולשלב שיר כזה ממש מעניין אותי לשמוע
(בלי קשר לדמויות חרדי, לא חרדי)
אני מתייחסת לשילוב המעניין של ראפ, מזרחי וחסידי
בחיים לא שמעתי!
וכשאני כן מתייחסת לדמויות-זה חונק אותי
-
בשנה האחרונה נכנס מאד חזק הענין של הדואטים, אף אחד כמעט לא מוציא שיר לבד, ונוצרים כל מיני דואטים מענינים שלא חשבנו עליהם, על איזה דואט הייתם אומרים "פצצה של דואט" ועל איזה "פחות מוצלח" וגם יש לכם איזה דואט מענין שחשבתם עליו, שהייתם רוצים לשמוע??? אני הייתי מאד רוצה לשמוע את מוטי שטיינמץ עם שמילי אונגר !!!
@תוכי אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
וגם יש לכם איזה דואט מענין שחשבתם עליו, שהייתם רוצים לשמוע?
ישי ריבו&עקיבא תוג'מן
-
@אילנית אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
אני ארצה עוד המון שירים של חסידי וליטאי ביחד - זה שילוב מדהים ומנצח !!!!
אני מבינה שהספרדים מבחינתך בחוץ.
הרבה יותר מענין ספרדי-מזרח עם חסיד או ליטאי -
@תהילוש למה חלילה בחוץ ? חסידי וליטאי זה דבר אחד ( שהצליח מאוד אגב )
וספרדי זה עניין אחר - גם יפה ! -
ישי ריבו&אליעד נחום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות