האפליקציה החדשה של קול פליי - בקרוב!!!
-
-
-
@יעלה אמר בהאפליקציה החדשה של קול פליי - בקרוב!!!:
@איש-יהודי-טוב אמר בהאפליקציה החדשה של קול פליי - בקרוב!!!:
זה חסום
מה זה?סרטון מתוך הסטטוס של קול פליי
-
אני לדעתי קול פליי מחקים בגדווול את קול חי מיוזיק בכל צעד והתחדשות שלהם... שיעשו קצת דברים מקוריים אנשים לא סתומים וקולטים שזה על אותו דרך אחד על אחד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@מיאה-ב אמר בהאפליקציה החדשה של קול פליי - בקרוב!!!:
אני לדעתי קול פליי מחקים בגדווול את קול חי מיוזיק בכל צעד והתחדשות שלהם... שיעשו קצת דברים מקוריים אנשים לא סתומים וקולטים שזה על אותו דרך אחד על אחד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נכון
-
סורי על הבורות
לקול חי מיוזיק יש אפליקציה? -
סורי על הבורות
לקול חי מיוזיק יש אפליקציה? -
ממש חבל שהם מעתיקים כל דבר
דווקא התחילו טוב... -
ממש חבל שהם מעתיקים כל דבר
דווקא התחילו טוב... -
@יעלה אמר בהאפליקציה החדשה של קול פליי - בקרוב!!!:
@איש-יהודי-טוב אמר בהאפליקציה החדשה של קול פליי - בקרוב!!!:
זה חסום
מה זה?מישהו יכול לשלוח לבדיקה?
-
זה לא בקטע של לחקות , זה דברים שחייב שיהיה אותם בכל ערוץ רדיו .. זה כמו שתגידו למה קול חי מחקים את הערוצים החילונים , לכל ערוץ רדיו יש אפליקציה אז אין סיבה שקול פלי לא יפתחו אפליקציה בגלל שיש לקול חי מיוזיק אפליקציה ואז אנשים יגידו שהם מחקים אותם ..
והם כן יותר יצירתיים מקול חי מיוזיק , למיוזיק אין מגזין מוזיקאלי אם אני לא טועה ...... -
אני לדעתי קול פליי מחקים בגדווול את קול חי מיוזיק בכל צעד והתחדשות שלהם... שיעשו קצת דברים מקוריים אנשים לא סתומים וקולטים שזה על אותו דרך אחד על אחד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@מיאה-ב אמר בהאפליקציה החדשה של קול פליי - בקרוב!!!:
אני לדעתי קול פליי מחקים בגדווול את קול חי מיוזיק בכל צעד והתחדשות שלהם..
כל אחד מחקה משהו מחברו אי אפשר להתקדם בלעדי זה...
זו סתם בורות להגיד זאת...
לא להפוך את זה לויכוח על קול חי- קול ברמה...
זה נדוש ואך ורק ענין של טעם! -
@סודי-ביותרררררררר אמר בהאפליקציה החדשה של קול פליי - בקרוב!!!:
ממש חבל שהם מעתיקים כל דבר
אבל אפילקציה הם חיבים!
זה משהו שאם יש לך טלפון ולא מחשב-אז חובה.@תהילוש אמר בהאפליקציה החדשה של קול פליי - בקרוב!!!:
@סודי-ביותרררררררר אמר בהאפליקציה החדשה של קול פליי - בקרוב!!!:
ממש חבל שהם מעתיקים כל דבר
אבל אפילקציה הם חיבים!
זה משהו שאם יש לך טלפון ולא מחשב-אז חובה.נכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות