אוכל קדימה אוכל
-
יש שיר ישן שנקרא "אוכל, קדימה אוכל". יש את זה למישהו?
מילות השיר:
היי! אוכל, קדימה אוכל!
אוכל, קדימה אוכל!
לאכול פה את הכל
לאכול פה ולזלול
אוכל, קדימה אוכל!ישנו מיץ ויש גם שפריץ
ודג חמוץ ודג מתוק
בצל לבן, בצל ירוק
ודיאטת צנון עם מלפפון
גבינת כבשים, גבינת עיזים
וקונפייטר עם תפוזים
ונשארה עגבנייה ממכירת סוף העונה
חלב, קפה, קקאו וכוס תה.""הלו! החברים מתבקשים לחדר האוכל!"
היי! אוכל, קדימה אוכל!
אוכל, קדימה אוכל!
לאכול פה את הכל
לאכול פה ולזלול, אוכל, קדימה אוכל!מיץ לימון ומיץ תפוז
ומיץ רימון מאה אחוז
מרק בשר עם אטריות
מרק בקר עם פטריות
ביצה רוסית, ביצה קשה
כבד קצוץ, רגל קרושה
בשר עבה, בשר רזה
בשר שמן, בשר רזהפודינג שוקולדה
ג'ילה עם מרמלדה
גלידה, קפה וכוס תה."אתה לא כל כך רעב, אבל על חשבון המפעל אז-
אוכל, קדימה אוכל!
אוכל, קדימה אוכל!
לאכול פה את הכל
לאכול פה ולזלול
אוכל, קדימה אוכל!"אחת-שתיים, אחת-שתיים-שלוש.
כל החברים לחדר האוכל!"
היי! אוכל, קדימה אוכל!
אוכל, קדימה אוכל!
לאכול פה את הכל
לאכול פה ולזלול, אוכל, קדימה אוכל! -
יש שיר ישן שנקרא "אוכל, קדימה אוכל". יש את זה למישהו?
מילות השיר:
היי! אוכל, קדימה אוכל!
אוכל, קדימה אוכל!
לאכול פה את הכל
לאכול פה ולזלול
אוכל, קדימה אוכל!ישנו מיץ ויש גם שפריץ
ודג חמוץ ודג מתוק
בצל לבן, בצל ירוק
ודיאטת צנון עם מלפפון
גבינת כבשים, גבינת עיזים
וקונפייטר עם תפוזים
ונשארה עגבנייה ממכירת סוף העונה
חלב, קפה, קקאו וכוס תה.""הלו! החברים מתבקשים לחדר האוכל!"
היי! אוכל, קדימה אוכל!
אוכל, קדימה אוכל!
לאכול פה את הכל
לאכול פה ולזלול, אוכל, קדימה אוכל!מיץ לימון ומיץ תפוז
ומיץ רימון מאה אחוז
מרק בשר עם אטריות
מרק בקר עם פטריות
ביצה רוסית, ביצה קשה
כבד קצוץ, רגל קרושה
בשר עבה, בשר רזה
בשר שמן, בשר רזהפודינג שוקולדה
ג'ילה עם מרמלדה
גלידה, קפה וכוס תה."אתה לא כל כך רעב, אבל על חשבון המפעל אז-
אוכל, קדימה אוכל!
אוכל, קדימה אוכל!
לאכול פה את הכל
לאכול פה ולזלול
אוכל, קדימה אוכל!"אחת-שתיים, אחת-שתיים-שלוש.
כל החברים לחדר האוכל!"
היי! אוכל, קדימה אוכל!
אוכל, קדימה אוכל!
לאכול פה את הכל
לאכול פה ולזלול, אוכל, קדימה אוכל!@בנימין-לוריא אם אני זוכרת נכון כבר ביקשו את השיר הזה.
בדקתי- ויש שם נשים בשירה.
אם מישו מכיר ביצוע ללא נשים מוזמן לכתוב ואני יעלה לכם. -
@בנימין-לוריא אם אני זוכרת נכון כבר ביקשו את השיר הזה.
בדקתי- ויש שם נשים בשירה.
אם מישו מכיר ביצוע ללא נשים מוזמן לכתוב ואני יעלה לכם.@אייצ-ית אמר באוכל קדימה אוכל:
אם אני זוכרת נכון כבר ביקשו את השיר הזה.
בדקתי- ויש שם נשים בשירה.חיפשתי בפורום ולא מצאתי.
נשים? את בטוחה??? מה זכור לי שזה היה קול מצחיק כזה אבל לא נראה לי עם נשים כי שמו את זה בקווים חרדים וגם באירועים... -
@אייצ-ית אמר באוכל קדימה אוכל:
אם אני זוכרת נכון כבר ביקשו את השיר הזה.
בדקתי- ויש שם נשים בשירה.חיפשתי בפורום ולא מצאתי.
נשים? את בטוחה??? מה זכור לי שזה היה קול מצחיק כזה אבל לא נראה לי עם נשים כי שמו את זה בקווים חרדים וגם באירועים...@בנימין-לוריא כתבתי ביוטיוב אוכל קדימה אוכל. זה הביא לי שיר- אבל בתחילה היו קולות ליווי של נשים.
יש מצב שבקווים החרדיים חתכו את זה- או ששם זה היה ביצוע אחר. -
יש את זה בלי בנות
https://drive.google.com/file/d/1a2Bf4Ml_NEexZMek3mL9V6MAQsn439Q6/view?usp=drivesdk
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות