דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
צור
401 פוסטים 143 כותבים 55.8k צפיות 30 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב מנותק
    ב מנותק
    בועז
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #123

    נפתלי קמפה שובי הפתיח ממש הזכיר לי את הפתיח של פיני טוב הבעש''ט.

    רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
    הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א אני אני הוא

      תעדכנו אותי אם אני צודק, אין לי את שתי השירים אז לא הלחמתי אותם
      לאחרונה יצא שיר משכינו של יואלי קליין ושייע גרוס יחד עם שלוימי ברנשטיין
      וזה ממש הזכיר לי שיר אחר של יואלי קליין ושייע גרוס יחד עם ארי היל, ואני לא נקראתי לבוא על המלך זה שלשים יום,
      חושבני שזה ממש אותו שיר.

      מישימ מנותק
      מישימ מנותק
      מישי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #124

      @אני-אני-הוא כל השירים של יואלי קליין (וברובם של שעיה גרוס גם) הם ממש אותו שיר בשינויים קלים....
      ראה ערך: ואפילו בהסתרה / ואני לא נקראתי / תקע בשופר גדול/ בך בטחו / משכני / ויש עוד.....
      זה פשוט אותו מלחין ואותו מעבד וכשאתה שר שיר אחד בד"כ קופצות לך מילים מהשירים האחרים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • סקופרס סקופר

        "בול"
        👂שימו אוזן: הלחמה בין המעברים של השירים:
        ישי ריבו - אחת ולתמיד.
        גד אלבז - חלק ממני.
        (מקור: בלוג הסקופים של סקופר)
        חיבור חלק ממני אחת ולתמיד.mp3

        תודה ל @איש-יהודי-טוב

        מישימ מנותק
        מישימ מנותק
        מישי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #125
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אני אני הוא

          תעדכנו אותי אם אני צודק, אין לי את שתי השירים אז לא הלחמתי אותם
          לאחרונה יצא שיר משכינו של יואלי קליין ושייע גרוס יחד עם שלוימי ברנשטיין
          וזה ממש הזכיר לי שיר אחר של יואלי קליין ושייע גרוס יחד עם ארי היל, ואני לא נקראתי לבוא על המלך זה שלשים יום,
          חושבני שזה ממש אותו שיר.

          סקופרס מנותק
          סקופרס מנותק
          סקופר
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #126

          @אני-אני-הוא אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

          תעדכנו אותי אם אני צודק, אין לי את שתי השירים אז לא הלחמתי אותם
          לאחרונה יצא שיר משכינו של יואלי קליין ושייע גרוס יחד עם שלוימי ברנשטיין
          וזה ממש הזכיר לי שיר אחר של יואלי קליין ושייע גרוס יחד עם ארי היל, ואני לא נקראתי לבוא על המלך זה שלשים יום,
          חושבני שזה ממש אותו שיר.

          זה לא דומה... פשוט מאוד: השיר "משכני" יצא לכבוד חתונה של מישהו וזה בעצם קאבר לשיר "לבוא אל המלך". הם לא מסתירים את זה...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

            def4a9a0-d26b-4529-a474-a6368c73dbc0-אברהם פריד & ארי היל - אבא (2).mp3
            אבא אברהם פריד ארי היל

            13cf06de-312d-4483-9db7-9470ba4be6c4-ארי היל & חיים ישראל - אבא איתי (1).mp3
            חיים ישראל ארי היל אבא איתי מזהים את המקהלה???

            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #127

            @אלי-מהאולפן אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

            def4a9a0-d26b-4529-a474-a6368c73dbc0-אברהם פריד & ארי היל - אבא (2).mp3
            אבא אברהם פריד ארי היל
            יש בעיה ואני לא מצליח לעלות את השני-עריכה אחרי עשר דקות הצלחתי
            13cf06de-312d-4483-9db7-9470ba4be6c4-ארי היל & חיים ישראל - אבא איתי (1).mp3
            חיים ישראל ארי היל אבא איתי מזהים את המקהלה???

            כל השירים של בנצי שטיין מתחרזים טוב אחד עם השני רואים את זה גם בחתונה שלו שמלכות שרו לו את כל השירים שלו =משפט או שניים מכל שיר וזה התחרז אחד בשני הכי טוב שיכול להיות

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
              #128

              יש לי הלחמה מטורפת
              הפתיחה של השיר "קול דודי" של קובי ברומר
              קובי ברומר קול דודי.mp3

              והפתיחה של "אחת שאלתי" של משפחת רזאל
              משפחת רזאל - אחת שאלתי Razel Family - Achat Sha'alti.mp3

              MARTINEZM תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • TALYT TALY

                יש לי הלחמה מטורפת
                הפתיחה של השיר "קול דודי" של קובי ברומר
                קובי ברומר קול דודי.mp3

                והפתיחה של "אחת שאלתי" של משפחת רזאל
                משפחת רזאל - אחת שאלתי Razel Family - Achat Sha'alti.mp3

                MARTINEZM מנותק
                MARTINEZM מנותק
                MARTINEZ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #129

                בשיר אמן על הילדים שלי של חנן בן ארי,
                הפזמון (אני מתפלל על הילדים שלי) ב2 השורות הראשונות
                פשוט העתק הדבק של "ומה אתה רוצה שנבין מזה" של ישי ריבו...
                תבדקו...

                ש סקופרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                10
                • MARTINEZM MARTINEZ

                  בשיר אמן על הילדים שלי של חנן בן ארי,
                  הפזמון (אני מתפלל על הילדים שלי) ב2 השורות הראשונות
                  פשוט העתק הדבק של "ומה אתה רוצה שנבין מזה" של ישי ריבו...
                  תבדקו...

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמחה הגיטריסט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמחה הגיטריסט
                  #130

                  @martinez שימו לב בסוף השיר של שמעון בר יוחאי 'קרוב לאור' יש קטע מן ראפ בקטנה שמזכיר לי ג"כ סוף של איזה שיר [יכול להיות של בני פרידמן]
                  זה משהו שנגמר ב'ואראה אותך שב בחזרה לציון'

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • MARTINEZM MARTINEZ

                    בשיר אמן על הילדים שלי של חנן בן ארי,
                    הפזמון (אני מתפלל על הילדים שלי) ב2 השורות הראשונות
                    פשוט העתק הדבק של "ומה אתה רוצה שנבין מזה" של ישי ריבו...
                    תבדקו...

                    סקופרס מנותק
                    סקופרס מנותק
                    סקופר
                    כתב מקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
                    #131

                    @martinez אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                    בשיר אמן על הילדים שלי של חנן בן ארי,
                    הפזמון (אני מתפלל על הילדים שלי) ב2 השורות הראשונות
                    פשוט העתק הדבק של "ומה אתה רוצה שנבין מזה" של ישי ריבו...
                    תבדקו...

                    בבקשה: ההלחמה בין "אמן על הילדים" ו "כתר מלוכה":
                    הלחמה 'אמן על הילדים' ו 'כתר מלוכה'.mp3
                    מקבץ הלחמות לשירי נפתלי קמפה:
                    https://miktzav.com/post/41990

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • כהן יודכ מנותק
                      כהן יודכ מנותק
                      כהן יוד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כהן יוד
                      #132

                      הלחמה של השיר החדש
                      שנשתוקק & בעבור אבותינו
                      בעבור אבותינו & שנשתוקק - קמפה.mp3

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • בערב מנותק
                        בערב מנותק
                        בער
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #133

                        מיקס מגניבבבב שעשיתי
                        קטנות שבקטנות&שירה בני פרידמן&מקולות קמפה
                        https://drive.google.com/file/d/1NE3d4htR1FRDRtKSYS_uoIKQc8REiX9U/view?usp=sharing

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אברך מירושלים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #134

                          אולי אולי יחוס(מרדכי בן דוד והמנגנים)
                          ואולי ואולי בזכות אהבת חינם (שיינפלד)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מסקופניסט52מ מנותק
                            מסקופניסט52מ מנותק
                            מסקופניסט52
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #135

                            עשיתי מיקס של שיר החדש של יענקי אויש ויענקי דסקל - מיין הארץ
                            ושירו של אלי ארצליך לב טהור בדיסק החדש
                            שמתי חלק ארוך בכדי להבין ועוד מקוצר
                            שלם.mp3
                            מקוצר.mp3

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמחה הגיטריסט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #136

                              חיבור פצצה לפנטאון חבר'ה מי שיכול שיערוך
                              'תחי נפשי'-שלמה כהן 'נגינתי'-איציק וינגרטן👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                              אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שמחה הגיטריסט

                                חיבור פצצה לפנטאון חבר'ה מי שיכול שיערוך
                                'תחי נפשי'-שלמה כהן 'נגינתי'-איציק וינגרטן👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                                אחות קטנהא מנותק
                                אחות קטנהא מנותק
                                אחות קטנה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #137

                                @שמחה-הגיטריסט נכון קבוע שאני שומעת את נגינתי אני מזמזת את תחי נפשי של שלמה כהן זה ממש אותו דבר
                                מי יכול לעשות את החיבור?

                                החיים מנגינה!
                                התדעו להלחינה?

                                ליביל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אחות קטנהא אחות קטנה

                                  @שמחה-הגיטריסט נכון קבוע שאני שומעת את נגינתי אני מזמזת את תחי נפשי של שלמה כהן זה ממש אותו דבר
                                  מי יכול לעשות את החיבור?

                                  ליביל מנותק
                                  ליביל מנותק
                                  ליבי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #138

                                  @אחות-קטנה אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                  @שמחה-הגיטריסט נכון קבוע שאני שומעת את נגינתי אני מזמזת את תחי נפשי של שלמה כהן זה ממש אותו דבר
                                  מי יכול לעשות את החיבור?

                                  אני בכיף,
                                  רק אין לי את תחי נפשי
                                  אולי תעלי לי ואני יעשה חיבור

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שמחה הגיטריסט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #139

                                    שלמה_כהן_ויואלי_דיקמן_-_תחי_נפשי.mp3

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שמחה הגיטריסט

                                      @martinez שימו לב בסוף השיר של שמעון בר יוחאי 'קרוב לאור' יש קטע מן ראפ בקטנה שמזכיר לי ג"כ סוף של איזה שיר [יכול להיות של בני פרידמן]
                                      זה משהו שנגמר ב'ואראה אותך שב בחזרה לציון'

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמחה הגיטריסט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמחה הגיטריסט
                                      #140

                                      @שמחה-הגיטריסט אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                      @martinez שימו לב בסוף השיר של שמעון בר יוחאי 'קרוב לאור' יש קטע מן ראפ בקטנה שמזכיר לי ג"כ סוף של איזה שיר [יכול להיות של בני פרידמן]
                                      זה משהו שנגמר ב'ואראה אותך שב בחזרה לציון'

                                      לעיל שאלתי והנה תשובה בהשראה של סדר הכנה בישיה"ק
                                      הסוף של קרוב לאור של שמעון בר יוחאי ובשיר של אברומי וינברג וירון בר אבא יקר
                                      אשמח ממש אם ס @סקופר תחבר את זה וכן את תחי נפשי של שלמה כהן[בקש] ואת נגינתי של וינגרטן
                                      שכוייע'ח

                                      1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שמחה הגיטריסט

                                        @שמחה-הגיטריסט אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                        @martinez שימו לב בסוף השיר של שמעון בר יוחאי 'קרוב לאור' יש קטע מן ראפ בקטנה שמזכיר לי ג"כ סוף של איזה שיר [יכול להיות של בני פרידמן]
                                        זה משהו שנגמר ב'ואראה אותך שב בחזרה לציון'

                                        לעיל שאלתי והנה תשובה בהשראה של סדר הכנה בישיה"ק
                                        הסוף של קרוב לאור של שמעון בר יוחאי ובשיר של אברומי וינברג וירון בר אבא יקר
                                        אשמח ממש אם ס @סקופר תחבר את זה וכן את תחי נפשי של שלמה כהן[בקש] ואת נגינתי של וינגרטן
                                        שכוייע'ח

                                        1 מנותק
                                        1 מנותק
                                        123 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #141

                                        @שמחה-הגיטריסט
                                        בשיר שנשתוקק תמיד של קמפה
                                        בקטע -וזכותם יגן לנו......
                                        זה כמו יוודע של מבד [סקולען]בקטע -תבוא לפניך.......

                                        המאסטרו הנסתרה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נפש האדם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נפש האדם
                                          #142

                                          יש לי הלחמה לדעתי ממש יפה
                                          חושב על ירושלים של קמפה - כשהלב בוכה מכביטס
                                          תשמעו איך זה עובר בין שני השירים
                                          הלחמה חושב על ירושלים - כשהלב בוכה.mp3

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול