דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. "להיטים היסטריים" מכל הזמנים

"להיטים היסטריים" מכל הזמנים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
49 פוסטים 24 כותבים 1.5k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אייזיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    כמעט בכל אלבום של פריד ומ.ב.ד ב30 שנים האחרונות היה לפחות להיט 1 בכל אלבום

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מישומ מישו

      אפשר לעשות רשימה של כל שנה איזה להיטים גדולים היו באותה שנה
      לדוג':
      2008- אייכה- שולי רנד
      2010- כי הרבית
      2012- יש תקווה, הפכת מספדי
      2013- ה מלך
      2014- ואפילו בהסתרה
      2015- הנני בידך, כנפי רוח
      2017- הנשמה בקרבי (שטיינמץ), עברי אנכי
      2018- נפשי
      2019- אבא מלך העולם, הלב שלי (ריבו)
      2020-אוטוטו
      2021- סיבת הסיבות

      א מנותק
      א מנותק
      אייזיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @מישו אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

      אפשר לעשות רשימה של כל שנה איזה להיטים גדולים היו באותה שנה
      לדוג':
      2008- אייכה- שולי רנד
      2010- כי הרבית
      2012- יש תקווה, הפכת מספדי
      2013- ה מלך
      2014- ואפילו בהסתרה
      2015- הנני בידך, כנפי רוח
      2017- הנשמה בקרבי (שטיינמץ), עברי אנכי
      2018- נפשי
      2019- אבא מלך העולם, הלב שלי (ריבו)
      2020-אוטוטו
      2021- סיבת הסיבות

      לא משוכנע שהנשמה בקרבי היה בבחינת להיט, באותו אלבום היה את ויהי נועם ועוד כמה שנכנסו יותר לפלייליסט

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אייזיק

        @מישו אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

        אפשר לעשות רשימה של כל שנה איזה להיטים גדולים היו באותה שנה
        לדוג':
        2008- אייכה- שולי רנד
        2010- כי הרבית
        2012- יש תקווה, הפכת מספדי
        2013- ה מלך
        2014- ואפילו בהסתרה
        2015- הנני בידך, כנפי רוח
        2017- הנשמה בקרבי (שטיינמץ), עברי אנכי
        2018- נפשי
        2019- אבא מלך העולם, הלב שלי (ריבו)
        2020-אוטוטו
        2021- סיבת הסיבות

        לא משוכנע שהנשמה בקרבי היה בבחינת להיט, באותו אלבום היה את ויהי נועם ועוד כמה שנכנסו יותר לפלייליסט

        י מנותק
        י מנותק
        ירחם המרחם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @אייזיק פעם הבאה תכתוב באותו פוסט למען הסדר הטוב
        לעניינו בשנים האחרונות כל להיט לא מחזיק הרבה זמן חודש חודשיים אולי קצת יותר וזהו !!
        מצד שני יש כל כך הרבה להיטים משנות ה-2000 שעדיין שרים בחתונות והציבור להוט אחריהם
        אז קצת קשה לאבחן להיט

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א מנותק
          א מנותק
          א. כ.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          נראה לי גם "באש ובמים" זה פריד ו"מאמין בניסים" של שוואקי.
          לא זוכר באיזה שנים זה היה בדיוק...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
            #23

            נראה לי שיש תקווה של בני פרידמן גם נחשב לא?
            ושבת אין ירושלים של פרחי מיאמי גם
            ורחם של שואקי

            שירה מעומק הנשמה

            1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב ברוריה

              נראה לי שיש תקווה של בני פרידמן גם נחשב לא?
              ושבת אין ירושלים של פרחי מיאמי גם
              ורחם של שואקי

              1001 מנותק
              1001 מנותק
              100
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
              #24

              @ברוריה בבני פרידמן היה לו את השיר עברי אנוכי בית בעברית ובאנגלית
              ואז זה היה להיט מצורף קישור.
              http://www.acheinu.co.il/?p=22310#
              קליף מושקע שיצא ב2017 ועכשיו עם יותר מעשרים מיליון צפיות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • תוכית תוכי

                ה"להיט היסטרי" הראשון שאני זוכר זה "ואפילו בהסתרה", מאד מענין אותי בשנים שלפני כן, מה היו הלהיטים ההיסטריים, אם יש פה בפורום חברה שמתמצאים, אני ישמח להחכים!!!

                ת מנותק
                ת מנותק
                תמר מהמרכז
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @תוכי אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                ה"להיט היסטרי" הראשון שאני זוכר זה "ואפילו בהסתרה", מאד מענין אותי בשנים שלפני כן, מה היו הלהיטים ההיסטריים, אם יש פה בפורום חברה שמתמצאים, אני ישמח להחכים!!!

                בינתיים מכל מה שאמרו פה, ואפילו בהסתרה נחשב הלהיט הכי היסטרי, כמה שרו את זה...

                מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                נתנאל 0נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תהילושת תהילוש

                  עלה קטן!
                  אלוקים שלי... חלום שחלמתי.......

                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @תהילוש אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                  חלום שחלמתי.......

                  איזה שיר זה?

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  ה margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                    @תהילוש אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                    חלום שחלמתי.......

                    איזה שיר זה?

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הודיה 1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                    @תהילוש אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                    חלום שחלמתי.......

                    איזה שיר זה?

                    נראה לי "חלום" של נמואל

                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      @תהילוש אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                      חלום שחלמתי.......

                      איזה שיר זה?

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                      #28

                      @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                      @תהילוש אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                      חלום שחלמתי.......

                      איזה שיר זה?

                      קוראים לשיר "רציתי שתדע"
                      במקור זה של עוזי חיטמן
                      משהו ממש ישן...
                      בחרדי נראה לי שרק הקינדרלך שרו את זה

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      פונץ' בננהפ אילניתא זברהז 3 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • margalitM margalit

                        @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                        @תהילוש אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                        חלום שחלמתי.......

                        איזה שיר זה?

                        קוראים לשיר "רציתי שתדע"
                        במקור זה של עוזי חיטמן
                        משהו ממש ישן...
                        בחרדי נראה לי שרק הקינדרלך שרו את זה

                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @margalit השיר הזה שהיה על הבובות?😂

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        margalitM פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • margalitM margalit

                          @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                          @תהילוש אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                          חלום שחלמתי.......

                          איזה שיר זה?

                          קוראים לשיר "רציתי שתדע"
                          במקור זה של עוזי חיטמן
                          משהו ממש ישן...
                          בחרדי נראה לי שרק הקינדרלך שרו את זה

                          אילניתא מנותק
                          אילניתא מנותק
                          אילנית
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          הנני בידך!!!!!! לא ברור??

                          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                          #משפטשאהבתי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                            @margalit השיר הזה שהיה על הבובות?😂

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                            @margalit השיר הזה שהיה על הבובות?😂

                            לא יודעת מה היה על הבובות...
                            המילים של זה:

                            אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי בלילה במיטה
                            ובחלום ראיתי מלאך משמיים בא אליי ואמר לי כך
                            באתי משמים.....

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            א ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • margalitM margalit

                              @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                              @margalit השיר הזה שהיה על הבובות?😂

                              לא יודעת מה היה על הבובות...
                              המילים של זה:

                              אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי בלילה במיטה
                              ובחלום ראיתי מלאך משמיים בא אליי ואמר לי כך
                              באתי משמים.....

                              א מנותק
                              א מנותק
                              א. כ.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @margalit כן באמת היה את זה בבובות 😊

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                @margalit השיר הזה שהיה על הבובות?😂

                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                @margalit השיר הזה שהיה על הבובות?

                                @margalit אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי בלילה במיטה
                                ובחלום ראיתי מלאך משמיים בא אליי ואמר לי כך
                                באתי משמים.....

                                מסתבר שזה זה חחחחח מי שר במקור? אפשר להעלות ?
                                תודה רבה.

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • margalitM margalit

                                  @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                  @תהילוש אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                  חלום שחלמתי.......

                                  איזה שיר זה?

                                  קוראים לשיר "רציתי שתדע"
                                  במקור זה של עוזי חיטמן
                                  משהו ממש ישן...
                                  בחרדי נראה לי שרק הקינדרלך שרו את זה

                                  זברהז מנותק
                                  זברהז מנותק
                                  זברה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @margalit אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                  קוראים לשיר "רציתי שתדע"

                                  זה להיט???
                                  זה שיר ממש חמוד ששרים בלילה לפני השנה.
                                  פחות הייתי אומרת להיט...

                                  אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                  אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    אם מדברים על להיטים מכל הזמנים
                                    אז "מלאכים" של חיים ישראל...

                                    @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                    מי שר במקור?

                                    עוזי חיטמן

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                      @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                      @margalit השיר הזה שהיה על הבובות?

                                      @margalit אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                      אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי בלילה במיטה
                                      ובחלום ראיתי מלאך משמיים בא אליי ואמר לי כך
                                      באתי משמים.....

                                      מסתבר שזה זה חחחחח מי שר במקור? אפשר להעלות ?
                                      תודה רבה.

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      א. כ.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @פונץ-בננה

                                      מסתבר שזה זה חחחחח מי שר במקור? אפשר להעלות ?

                                      @margalit

                                      קוראים לשיר "רציתי שתדע"
                                      במקור זה של עוזי חיטמן
                                      משהו ממש ישן...
                                      בחרדי נראה לי שרק הקינדרלך שרו את זה

                                      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • margalitM margalit

                                        @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                        @margalit השיר הזה שהיה על הבובות?😂

                                        לא יודעת מה היה על הבובות...
                                        המילים של זה:

                                        אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי בלילה במיטה
                                        ובחלום ראיתי מלאך משמיים בא אליי ואמר לי כך
                                        באתי משמים.....

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הודיה 1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #37

                                        @margalit אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                        @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                        @margalit השיר הזה שהיה על הבובות?😂

                                        לא יודעת מה היה על הבובות...
                                        המילים של זה:

                                        אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי בלילה במיטה
                                        ובחלום ראיתי מלאך משמיים בא אליי ואמר לי כך
                                        באתי משמים.....

                                        נראה לי שקוראים לשיר הזה "אלוקים שלי"

                                        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א א. כ.

                                          @פונץ-בננה

                                          מסתבר שזה זה חחחחח מי שר במקור? אפשר להעלות ?

                                          @margalit

                                          קוראים לשיר "רציתי שתדע"
                                          במקור זה של עוזי חיטמן
                                          משהו ממש ישן...
                                          בחרדי נראה לי שרק הקינדרלך שרו את זה

                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          @א-כ

                                          @פונץ-בננה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                          אפשר להעלות ?

                                          @זברה אמר ב"להיטים היסטריים" מכל הזמנים:

                                          זה להיט???
                                          זה שיר ממש חמוד ששרים בלילה לפני השנה.
                                          פחות הייתי אומרת להיט...

                                          כע!! אני זוכרת שהייתי קטנה הבובה הייתה שרה תשיר הזה .
                                          ממש שיר ששרים בלילה 😉😂😂

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול