דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.5k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • סודי ביותרס סודי ביותר

    פוסט זה נמחק!

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #182
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • סודי ביותרס סודי ביותר

      פוסט זה נמחק!

      TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #183
      פוסט זה נמחק!
      סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
      -1
      • TALYT TALY

        פוסט זה נמחק!

        סודי ביותרס מנותק
        סודי ביותרס מנותק
        סודי ביותר
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #184
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • תהילושת מנותק
          תהילושת מנותק
          תהילוש
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #185

          גלשתם מספיק!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • חיפאיח מנותק
            חיפאיח מנותק
            חיפאי
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיפאי
            #186

            סיבת הסיבות באידיש - יואלי ברוין:

            מיין גייסט טו צוריקקערן, די גשמיות אוועק-נעמען
            געהאט א ים מיט צייט צו קלערן – איך בין געוואוינט שוין צו די קלעמען
            און אויף די אפענע וועגן – מען זעט די זון טוט זיך פארמערן
            יעצט איז מיר קלאר אן פרעגן - אז צום סוף וועט ליכטיג ווערן

            נאר עפן אליין, די טויערן דיין, די טיר צו פארשטיין אז אונז האבן נישט קיינעם

            נאר נאר דו
            סיבות הסיבות
            עלת העלות
            ביזט פארכטיג און גרויס

            און נאר צו דיר
            איך לויב און איך דאנק
            אויף יעדע געשאנק
            ביז אהער פון אנפאנג

            מ'איז ארויס פון תיבת נח – מיט נייע בליקן אין די אויגן
            צו העלפן די אן א כח - די געפאנגענע בארויאיגן
            אקצעפטירן יעדן שווארץ און ווייס – יעדע קאליר פון רעגנבויגן
            ווי די משנה זאגט שוין קלאר אז – יעדער איד ווערט באשאפם כהוגן.

            נאר עפן אליין, די טויערן דיין, די טיר צו פארשטיין אז אונז האבן נישט קיינעם

            נאר נאר דו
            סיבות הסיבות
            עלת העלות
            ביזט פארכטיג און גרויס

            און נאר צו דיר
            איך לויב און איך דאנק
            אויף יעדע געשאנק
            ביז אהער פון אנפאנג

            נאר נאר דו
            זורע צדקות מצמיח ישועות
            בורא רפואות
            טראגסט יעדן אויף דיין שויס
            נורא תהילות

            און נאר צו דיר
            איך לויב און איך דאנק
            איך זינג מיט געזאנג
            אויף יעדע געשאנק
            דעם גאנצן גאנג
            ביז אהער פון אנפאנג

            נאר נאר דו.

            סיבות הסיבות אידיש - יואל ברוין

            ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • sara 1S מנותק
              sara 1S מנותק
              sara 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #187

              כשהציפורים מצייצות
              אמור לי אם תרצה
              שלמסע נצא
              לרקוד על שפת הים
              לפסוע על הנהרות

              השמש ישנה לה
              כבר בין העצים
              ואל תאמר מחר,
              כי פן יהיה כבר מאוחר

              פזמון:

              כמו הציפורים
              שמצייצות שירים
              יש לנו את הכל
              לשאת את החיים

              למעלה נטפס
              ותרמילים על גֶב
              נראה היכן האור
              היכן הוא במסתור

              בדרכי אבות
              שבמדבר עוברות
              קשה להאמין
              ששם אנו פוסעים

              וכשהלב כבד
              אל הירוק נודד
              ושם מיד רואים
              שמים מאירים

              פזמון:

              כמו הציפורים
              שמצייצות שירים
              יש לנו את הכל
              לשאת את החיים

              למעלה נטפס
              ותרמילים על גֶב
              נראה היכן האור
              היכן הוא במסתור

              החיים הם כמו מבחן קשה,
              הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
              ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יעלהי מנותק
                יעלהי מנותק
                יעלה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #188

                אם אפשר את המילים לשיר אבא של מורדכי שפירא אני אשמח כולל האנגלית מודה

                אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                (יהושע ריינולדס)

                מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יעלהי יעלה

                  אם אפשר את המילים לשיר אבא של מורדכי שפירא אני אשמח כולל האנגלית מודה

                  מיאה ב.מ מנותק
                  מיאה ב.מ מנותק
                  מיאה ב.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #189

                  @יעלה מחפש אותך מאחורי העצים

                  מאחורי כל הדברים הקשים

                  הסתרת את פניך זה מפחיד נורא

                  אבא אמצא אותך

                  אבא טאטע Father

                  Please don't hide from me

                  אל תסתר פניך ממני

                  ויש זמנים שאני לא יכול יותר

                  ליהודי קשה לחיות בתוך הסתר

                  רוצה לראות אותך כל רגע בחיי

                  האר פניך אל בניך הקוראים

                  אין לנו כוח לשחק במחבואים

                  אולי תצא ותתגלה כבר לכולם

                  מלוך על כל העולם

                  "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • יעלהי מנותק
                    יעלהי מנותק
                    יעלה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #190

                    יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                    אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                    אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                    (יהושע ריינולדס)

                    1 פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • יעלהי יעלה

                      יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                      1 מנותק
                      1 מנותק
                      123 00
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #191

                      @יעלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                      כן אבל זה יקח זמן אולי בעוד חצי שעה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יעלהי יעלה

                        יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #192

                        @יעלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                        קרדיט ל- @נפש-האדם
                        בית א': כי כולם יודעים שזה לא יפה

                        ושנאת חינם זה מגעיל כזה

                        אבל לא יודעים איך פתאום הופכים

                        מלאכים, לאהוב אחד את השני,

                        אולי רק אני

                        אבל לא משנה,

                        אני מבין שאין לי שום עצה רק להתפלל,

                        אז אנשוב מרים את העיניים ו

                        בא, כי אף חד לא אשם

                        תרחם עליי תראה

                        אני לא יודע איך

                        להפוך תלב הזה

                        שפתאום הוא יהיה

                        כזה משהו שאוהב

                        גם אותו אחד שלא בא לי סתם

                        אבא תן לי כבר -

                        אהבת חינם

                        פזמון: ויאללה

                        תביא כבר תמשיח

                        ה' אני לא מצליח

                        ואין לי שום מושג

                        בא תביא כבר תמשיח

                        נפרוס לו תשטיח

                        נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                        לה לה לה לה

                        ה' תגיד לי עד מתי

                        לה לה לה לה

                        תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                        אהבת חינם

                        בית ב': כי כולם יודעים וזה לא יפה

                        ואומרים לי שאני לא יכול ולא עובר

                        את המיינסטרים, ואללה תחייך כזה

                        בשביל עוד עוקב,

                        תשקר הרבה,

                        אם תהיה אתה, אז זה לא ילך

                        אתה חייב גם לסתום כי זה הכי הולך

                        ושאלתי איך, מה לי ולזה

                        ותראה אותי השם

                        אני בסך הכל רוצה

                        להיות צדיק מהמם

                        אז תהפוך תלב הזה

                        שפתאום הוא יהיה

                        כזה משהו שאוהב

                        את כל אחד ואחד כמו בן ממש

                        אבא תן לי כבר -

                        אהבת חינם

                        פזמון: ויאללה

                        תביא כבר תמשיח

                        ה' אני לא מצליח

                        ואין לי שום מושג

                        בא תביא כבר תמשיח

                        נפרוס לו תשטיח

                        נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                        לה לה לה לה

                        ה' תגיד לי עד מתי

                        לה לה לה לה

                        תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                        אהבת חינם

                        סי פארט

                        ותתן שלום בין אח לאח שלו

                        בין אחות לעוד אחות

                        בין אחים לאחיות

                        בין איש לאשתו

                        בין אדם לאדם

                        תן שלום בעולם

                        תן אהבה בין כולם

                        בחינם

                        ויאללה תביא כבר תמשיח...

                        יהיה לנו יום חג

                        1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • שרי 0ש מנותק
                          שרי 0ש מנותק
                          שרי 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #193

                          אשמח לקבל את המילים של השיר "הלב שלי" תודה!

                          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שרי 0ש שרי 0

                            אשמח לקבל את המילים של השיר "הלב שלי" תודה!

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #194

                            @שרי-0
                            הַלֵּב שֶׁלִּי נִקְרַע לִשְׁנַיִם

                            מָה שֶׁלֹּא רָאֲתָה שִׁפְחָה עַל הַמַּיִם

                            כְּמוֹ סוּפָה מִן הַיָּם הוֹלֵם

                            כְּמוֹ תֹּפָהּ שֶׁל מִרְיָם

                            פּוֹעֵם וְאֵין תְּרוּפָה בָּעוֹלָם

                            הַלֵּב שֶׁלִּי מֵרִים יָדַיִם

                            כְּבָר מוֹעֵד לֹא עוֹמֵד עַל הָרַגְלַיִם

                            שֶׁבֶר כְּלִי שֶׁאֵין בּוֹ כְּבָר מָה

                            וְהַשָּׁמַיִם הֵם לִי חוֹמָה

                            אֵיךְ אֶעֱבֹר בְּתוֹךְ הַיָּם בְּיַבָּשָׁהּ⁠

                            פזמון:

                            וְרַק אַתָּה יָכוֹל

                            לַהֲפֹךְ מִסַּפַדִי לִמְחֹל

                            לְזַכֵּךְ אֶת הַחוֹל

                            לְרַכֵּךְ בִּי הַכָּל

                            וְרַק אַתָּה מֵבִין אֵיךְ לָגֶשֶׁת לַלֵּב שֶׁלִּי

                            מֵּשַׁכֵּךְ כָּל כְּאֵב שֶׁבִי

                            מְרַפֵּא אֶת הַלֵּב

                            הַלֵּב שֶׁלִּי נִקְרַע לִשְׁנַיִם

                            חֶצְיוֹ אָשֵׁם וְחֶצְיוֹ לְשֵׁם שָׁמַיִם

                            כְּמוֹ סוֹפָהּ מִן הַיָּם ,הוֹלֵם

                            כְּמוֹ תֹּפָהּ שֶׁל מִרְיָם פּוֹעֵם

                            וְאֵין תְּרוּפָה בָּעוֹלָם לַלֵּב

                            פזמון:

                            וְרַק אַתָּה יָכוֹל

                            לַהֲפֹךְ מִסַּפַדִי לִמְחֹל

                            לְזַכֵּךְ אֶת הַחוֹל

                            לְרַכֵּךְ בִּי הַכָּל

                            וְרַק אַתָּה מֵבִין אֵיךְ לָגֶשֶׁת לַלֵּב שֶׁלִּי

                            מֵּשַׁכֵּךְ כָּל כְּאֵב שֶׁבִי

                            מְרַפֵּא אֶת הַלֵּב

                            וְיֵשׁ עוֹד צַר שֶׁמֵּצִיק

                            לְצֹאן וְאֵין צִיר שֶׁיִּצְעַק לְצוּר

                            רַק אֲנִי מוּל יָם שָׁלֵם וְלֵב שָׁבוּר...

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שרי 0ש מנותק
                              שרי 0ש מנותק
                              שרי 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #195

                              תודה רבה רבה אין לי מילים🤗 🤗

                              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                              תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שרי 0ש שרי 0

                                תודה רבה רבה אין לי מילים🤗 🤗

                                תהילושת מנותק
                                תהילושת מנותק
                                תהילוש
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                                #196

                                @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                תודה רבה רבה אין לי מילים🤗 🤗

                                אין לך מילים ? אבל הביאו לך אותם!........
                                שיר מושלם!
                                אפשר את המילים לשיר החדש של אלי הרצליך?

                                TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תהילושת תהילוש

                                  @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  תודה רבה רבה אין לי מילים🤗 🤗

                                  אין לך מילים ? אבל הביאו לך אותם!........
                                  שיר מושלם!
                                  אפשר את המילים לשיר החדש של אלי הרצליך?

                                  TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #197

                                  @תהילוש
                                  בשבחך אספר
                                  פי מלא תהילות
                                  את פניך אבקש
                                  עתה ראיתי
                                  כי גדול וקדוש אתה
                                  ואין מלבדך

                                  כל תפילותיי ובקשותיי
                                  אתה תמלא
                                  את פניך אבקש
                                  ריבונו של עולם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                    @יעלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                                    קרדיט ל- @נפש-האדם
                                    בית א': כי כולם יודעים שזה לא יפה

                                    ושנאת חינם זה מגעיל כזה

                                    אבל לא יודעים איך פתאום הופכים

                                    מלאכים, לאהוב אחד את השני,

                                    אולי רק אני

                                    אבל לא משנה,

                                    אני מבין שאין לי שום עצה רק להתפלל,

                                    אז אנשוב מרים את העיניים ו

                                    בא, כי אף חד לא אשם

                                    תרחם עליי תראה

                                    אני לא יודע איך

                                    להפוך תלב הזה

                                    שפתאום הוא יהיה

                                    כזה משהו שאוהב

                                    גם אותו אחד שלא בא לי סתם

                                    אבא תן לי כבר -

                                    אהבת חינם

                                    פזמון: ויאללה

                                    תביא כבר תמשיח

                                    ה' אני לא מצליח

                                    ואין לי שום מושג

                                    בא תביא כבר תמשיח

                                    נפרוס לו תשטיח

                                    נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                                    לה לה לה לה

                                    ה' תגיד לי עד מתי

                                    לה לה לה לה

                                    תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                                    אהבת חינם

                                    בית ב': כי כולם יודעים וזה לא יפה

                                    ואומרים לי שאני לא יכול ולא עובר

                                    את המיינסטרים, ואללה תחייך כזה

                                    בשביל עוד עוקב,

                                    תשקר הרבה,

                                    אם תהיה אתה, אז זה לא ילך

                                    אתה חייב גם לסתום כי זה הכי הולך

                                    ושאלתי איך, מה לי ולזה

                                    ותראה אותי השם

                                    אני בסך הכל רוצה

                                    להיות צדיק מהמם

                                    אז תהפוך תלב הזה

                                    שפתאום הוא יהיה

                                    כזה משהו שאוהב

                                    את כל אחד ואחד כמו בן ממש

                                    אבא תן לי כבר -

                                    אהבת חינם

                                    פזמון: ויאללה

                                    תביא כבר תמשיח

                                    ה' אני לא מצליח

                                    ואין לי שום מושג

                                    בא תביא כבר תמשיח

                                    נפרוס לו תשטיח

                                    נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                                    לה לה לה לה

                                    ה' תגיד לי עד מתי

                                    לה לה לה לה

                                    תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                                    אהבת חינם

                                    סי פארט

                                    ותתן שלום בין אח לאח שלו

                                    בין אחות לעוד אחות

                                    בין אחים לאחיות

                                    בין איש לאשתו

                                    בין אדם לאדם

                                    תן שלום בעולם

                                    תן אהבה בין כולם

                                    בחינם

                                    ויאללה תביא כבר תמשיח...

                                    יהיה לנו יום חג

                                    1 מנותק
                                    1 מנותק
                                    123 00
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #198

                                    @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    @יעלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                                    קרדיט ל- @נפש-האדם
                                    בית א': כי כולם יודעים שזה לא יפה

                                    ושנאת חינם זה מגעיל כזה

                                    אבל לא יודעים איך פתאום הופכים

                                    מלאכים, לאהוב אחד את השני,

                                    אולי רק אני

                                    אבל לא משנה,

                                    אני מבין שאין לי שום עצה רק להתפלל,

                                    אז אנשוב מרים את העיניים ו

                                    בא, כי אף חד לא אשם

                                    תרחם עליי תראה

                                    אני לא יודע איך

                                    להפוך תלב הזה

                                    שפתאום הוא יהיה

                                    כזה משהו שאוהב

                                    גם אותו אחד שלא בא לי סתם

                                    אבא תן לי כבר -

                                    אהבת חינם

                                    פזמון: ויאללה

                                    תביא כבר תמשיח

                                    ה' אני לא מצליח

                                    ואין לי שום מושג

                                    בא תביא כבר תמשיח

                                    נפרוס לו תשטיח

                                    נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                                    לה לה לה לה

                                    ה' תגיד לי עד מתי

                                    לה לה לה לה

                                    תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                                    אהבת חינם

                                    בית ב': כי כולם יודעים וזה לא יפה

                                    ואומרים לי שאני לא יכול ולא עובר

                                    את המיינסטרים, ואללה תחייך כזה

                                    בשביל עוד עוקב,

                                    תשקר הרבה,

                                    אם תהיה אתה, אז זה לא ילך

                                    אתה חייב גם לסתום כי זה הכי הולך

                                    ושאלתי איך, מה לי ולזה

                                    ותראה אותי השם

                                    אני בסך הכל רוצה

                                    להיות צדיק מהמם

                                    אז תהפוך תלב הזה

                                    שפתאום הוא יהיה

                                    כזה משהו שאוהב

                                    את כל אחד ואחד כמו בן ממש

                                    אבא תן לי כבר -

                                    אהבת חינם

                                    פזמון: ויאללה

                                    תביא כבר תמשיח

                                    ה' אני לא מצליח

                                    ואין לי שום מושג

                                    בא תביא כבר תמשיח

                                    נפרוס לו תשטיח

                                    נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                                    לה לה לה לה

                                    ה' תגיד לי עד מתי

                                    לה לה לה לה

                                    תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                                    אהבת חינם

                                    סי פארט

                                    ותתן שלום בין אח לאח שלו

                                    בין אחות לעוד אחות

                                    בין אחים לאחיות

                                    בין איש לאשתו

                                    בין אדם לאדם

                                    תן שלום בעולם

                                    תן אהבה בין כולם

                                    בחינם

                                    ויאללה תביא כבר תמשיח...

                                    יהיה לנו יום חג

                                    קרדיט ל- @נפש-האדם

                                    בֵּית א': כִּי כֻּלָּם יוֹדְעִים שֶׁזֶּה לֹא יָפֶה

                                    וְשִׂנְאַת חִנָּם זֶה מַגְעִיל כָּזֶה

                                    אֲבָל לֹא יוֹדְעִים אֵיךְ פִּתְאוֹם הוֹפְכִים

                                    מַלְאָכִים, לֶאֱהֹב אֶחָד אֶת הַשֵּׁנִי,

                                    אוּלַי רַק אֲנִי

                                    אֲבָל לֹא מְשַׁנֶּה,

                                    אֲנִי מֵבִין שֶׁאֵין לִי שׁוּם עֵצָה רַק לְהִתְפַּלֵּל,

                                    אָז אֶנְשֹׁב מֵרִים אֶת הָעֵינַיִם ו

                                    בָּא, כִּי אַף חַד לֹא אָשֵׁם

                                    תְּרַחֵם עָלַי תִּרְאֶה

                                    אֲנִי לֹא יוֹדֵעַ אֵיךְ

                                    לַהֲפֹךְ תלב הַזֶּה

                                    שֶׁפִּתְאוֹם הוּא יִהְיֶה

                                    כְּזֶה מַשֶּׁהוּ שֶׁאוֹהֵב

                                    גַּם אוֹתוֹ אֶחָד שֶׁלֹּא בָּא לִי סְתָם

                                    אַבָּא תֵּן לִי כְּבָר -

                                    אַהֲבַת חִנָּם

                                    פִּזְמוֹן: וְיַאלְלָה

                                    תָּבִיא כְּבָר תַּמְשִׁיחַ

                                    ה' אֲנִי לֹא מַצְלִיחַ

                                    וְאֵין לִי שׁוּם מֻשָּׂג

                                    בָּא תָּבִיא כְּבָר תַּמְשִׁיחַ

                                    נִפְרֹס לוֹ תַּשְׁטִיחַ

                                    נֹאכַל גַּם אֲבַטִּיחַ יִהְיֶה לָנוּ יוֹם חַג

                                    לָהּ לָהּ לָהּ לָהּ

                                    ה' תַּגִּיד לִי עַד מָתַי

                                    לָהּ לָהּ לָהּ לָהּ

                                    תָּבוֹא וּתְחַבֵּק אוֹתִי תִּתֵּן לִי מַתָּנָה

                                    אַהֲבַת חִנָּם

                                    בַּיִת ב': כִּי כֻּלָּם יוֹדְעִים וְזֶה לֹא יָפֶה

                                    וְאוֹמְרִים לִי שֶׁאֲנִי לֹא יָכוֹל וְלֹא עוֹבֵר

                                    אֶת הַמֵּינְסְטְרִים, וַאלְלָה תְּחַיֵּךְ כָּזֶה

                                    בִּשְׁבִיל עוֹד עוֹקֵב,

                                    תְּשַׁקֵּר הַרְבֵּה,

                                    אִם תִּהְיֶה אַתָּה, אָז זֶה לֹא יֵלֵךְ

                                    אַתָּה חַיָּב גַּם לִסְתֹּם כִּי זֶה הֲכִי הוֹלֵךְ

                                    וְשָׁאַלְתִּי אֵיךְ, מָה לִי וְלָזֶה

                                    וְתִרְאֶה אוֹתִי הַשֵּׁם

                                    אֲנִי בְּסַךְ הַכֹּל רוֹצֶה

                                    לִהְיוֹת צַדִּיק מְהַמֵּם

                                    אָז תַּהֲפֹךְ תלב הַזֶּה

                                    שֶׁפִּתְאוֹם הוּא יִהְיֶה

                                    כְּזֶה מַשֶּׁהוּ שֶׁאוֹהֵב

                                    אֶת כָּל אֶחָד וְאֶחָד כְּמוֹ בֶּן מַמָּשׁ

                                    אַבָּא תֵּן לִי כְּבָר -

                                    אַהֲבַת חִנָּם

                                    פִּזְמוֹן: וְיַאלְלָה

                                    תָּבִיא כְּבָר תַּמְשִׁיחַ

                                    ה' אֲנִי לֹא מַצְלִיחַ

                                    וְאֵין לִי שׁוּם מֻשָּׂג

                                    בָּא תָּבִיא כְּבָר תַּמְשִׁיחַ

                                    נִפְרֹס לוֹ תַּשְׁטִיחַ

                                    נֹאכַל גַּם אֲבַטִּיחַ יִהְיֶה לָנוּ יוֹם חַג

                                    לָהּ לָהּ לָהּ לָהּ

                                    ה' תַּגִּיד לִי עַד מָתַי

                                    לָהּ לָהּ לָהּ לָהּ

                                    תָּבוֹא וּתְחַבֵּק אוֹתִי תִּתֵּן לִי מַתָּנָה

                                    אַהֲבַת חִנָּם

                                    סִי פָּארֵט

                                    וְתִתֵּן שָׁלוֹם בֵּין אָח לָאָח שֶׁלּוֹ

                                    בֵּין אָחוֹת לְעוֹד אָחוֹת

                                    בֵּין אַחִים לַאֲחָיוֹת

                                    בֵּין אִישׁ לְאִשְׁתּוֹ

                                    בֵּין אָדָם לְאָדָם

                                    תֵּן שָׁלוֹם בָּעוֹלָם

                                    תֵּן אַהֲבָה בֵּין כֻּלָּם

                                    בְּחִנָּם

                                    וְיַאלְלָה תָּבִיא כְּבָר תַּמְשִׁיחַ...

                                    יִהְיֶה לָנוּ יוֹם חַג

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תמר מהמרכז
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #199

                                      היי, אני מחפשת מילים לשיר (באנגלית): spin the dreidel של פרחי ניו יורק נראה לי.

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                      מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ת תמר מהמרכז

                                        היי, אני מחפשת מילים לשיר (באנגלית): spin the dreidel של פרחי ניו יורק נראה לי.

                                        מוזיקהמ מנותק
                                        מוזיקהמ מנותק
                                        מוזיקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #200

                                        @תמר-מהמרכז אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        spin the dreidel

                                        Verse:
                                        On the floor – we pump it up and dance around
                                        No restraint – come hear our sound
                                        Energy – we got like Judah Maccabee
                                        Celebrate our history
                                        Party up – with all your friends and family
                                        Gifts and gelt – for you and me
                                        Maoz Tzur – I wanna sing it can not wait
                                        Chanukah – Let’s celebrate – “come and”

                                        Chorus:
                                        Spin that dreidel
                                        Doughnuts on the table
                                        Potato La-ta-ke
                                        Right here on Chanukah
                                        Words of Torah
                                        Lighting the Menorah
                                        Play my melodica
                                        Singin’ on Chanukah
                                        (Right here on Chanukah)

                                        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #201

                                          אפשר לקבל את המילים של השיר "לא נפלאת היא ממך ולא רחוקה היא"
                                          ששרים בדיסק אידיש נחת

                                          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                          C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול