לחבר הקלטה עם קריוקי של שיר
-
יש לי הקלטה של שיר ששרתי בלי מוזיקה ברקע, ואני רוצה למזג את זה עם מנגינה. יש פה מישהו שיכול אולי לומר לי דרך קלה איך עושים את זה? (אני לא כ"כ מבין בתוכנות וכאלה...)
@א-כ
שרת עם מטרונום? -
@א-כ אז כנראה השירה בלי מטרונום...

זה קצת בעיה כי ככה אין קצב קבועלדעתי הדרך הכי קלה זה לשיר על המנגינה...
-
@א-כ אולי באתר הזה: https://vocalremover.org/
זה ממש לא אתר מקצועי אבל כנראה שלזה אתה מתכון... -
@א-כ אולי באתר הזה: https://vocalremover.org/
זה ממש לא אתר מקצועי אבל כנראה שלזה אתה מתכון...@מוזיקאית-בנשמה באתר הזה הקלטתי!
@margalit אמר בלחבר הקלטה עם קריוקי של שיר:
לדעתי הדרך הכי קלה זה לשיר על המנגינה...
מה זה אומר? -
@מוזיקאית-בנשמה באתר הזה הקלטתי!
@margalit אמר בלחבר הקלטה עם קריוקי של שיר:
לדעתי הדרך הכי קלה זה לשיר על המנגינה...
מה זה אומר?@א-כ
הקלטת כששמעת את השיר? -
@א-כ
אהה
אני לא יודעת באיזו תוכנה זה הכי פשוט
אבל אם לא צריך גם עריכה וזה רק טכנית להפוך אותם לקובץ אחד
אז אם תרצה אני יכולה לעשות לך את זה -
@א-כ
אהה
אני לא יודעת באיזו תוכנה זה הכי פשוט
אבל אם לא צריך גם עריכה וזה רק טכנית להפוך אותם לקובץ אחד
אז אם תרצה אני יכולה לעשות לך את זה -
יש לי הקלטה של שיר ששרתי בלי מוזיקה ברקע, ואני רוצה למזג את זה עם מנגינה. יש פה מישהו שיכול אולי לומר לי דרך קלה איך עושים את זה? (אני לא כ"כ מבין בתוכנות וכאלה...)
@א-כ אמר בלחבר הקלטה עם קריוקי של שיר:
יש לי הקלטה של שיר ששרתי בלי מוזיקה ברקע, ואני רוצה למזג את זה עם מנגינה. יש פה מישהו שיכול אולי לומר לי דרך קלה איך עושים את זה? (אני לא כ"כ מבין בתוכנות וכאלה...)
אם אני לא טועה @חברים העלה כאן פעם תוכנה כזו להורדה. אם כן- כשהוא יראה את זה אולי הוא יוכל לעזור..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
