אוירא דארץ ישראל
-
חוברת?
-
@אייצ-ית @גיחצי-שפומפה
בדקתי באקו"ם
ואין על דיסק זה זכויות יוצרים!!@דוד אמר באוירא דארץ ישראל 2!:
@אייצ-ית @גיחצי-שפומפה
בדקתי באקו"ם
ואין על דיסק זה זכויות יוצרים!!אקום לא אחראי על זכויות יוצרים כללי. הוא אחראי למי שמשלם לו לגבות תשלומים על השמעות וכדו', כך שאם על הדיסק רשום כל הזכויות שמורות מבחינה חוקית זה מוצר עם זכויות יוצרים!!
-
@דובלה אמר באוירא דארץ ישראל 2!:
@מוטי-טבק לא ניראה לי זה דיסק ישן
לידיעתך זכויות יוצרים זה עד 70 שנה (אם אני זוכר נכון) ואם הוא מת/נפטר זה עובר ליורשים שלו, אבל עד 70 שנה
@מוטי-טבק אמר באוירא דארץ ישראל 2!:
@דובלה אמר באוירא דארץ ישראל 2!:
@מוטי-טבק לא ניראה לי זה דיסק ישן
לידיעתך זכויות יוצרים זה עד 70 שנה (אם אני זוכר נכון) ואם הוא מת/נפטר זה עובר ליורשים שלו, אבל עד 70 שנה
אז עוד 70 שנה תעלה את זה
-
@מוטי-טבק אמר באוירא דארץ ישראל 2!:
@דובלה אמר באוירא דארץ ישראל 2!:
@מוטי-טבק לא ניראה לי זה דיסק ישן
לידיעתך זכויות יוצרים זה עד 70 שנה (אם אני זוכר נכון) ואם הוא מת/נפטר זה עובר ליורשים שלו, אבל עד 70 שנה
אז עוד 70 שנה תעלה את זה
-
לדעתי זה דיסק הרבה יותר חסידי ופחות עדכני
כל מיני שירים חסידיים [כמובן בלי לזלזל] ישנים ממש וכמעט בלי שירים חדשים עדכנים חוץ מחי חי חי
לדעתי הדיסק הראשון היה הרבה יותר מוצלח. -
לדעתי זה דיסק הרבה יותר חסידי ופחות עדכני
כל מיני שירים חסידיים [כמובן בלי לזלזל] ישנים ממש וכמעט בלי שירים חדשים עדכנים חוץ מחי חי חי
לדעתי הדיסק הראשון היה הרבה יותר מוצלח.@אני-אני-הוא זה כל היופי בו בארהלה סמט
הוא זמר היחיד כמעט שמחדש ומקפיץ שירים ישנים
השירים בדיסק הנוכחי עם המון תוכן-לא כמו כל שיר שיוצא היום בלי טעם ובלי ריח(לרוב)
אני אישית מאוד אהבתי את הדיסק!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

