שירים להעלאת מצב רוח!!!
-
שמתי לב שיותר מידי שירים נכתבים על מצב רוח לא ממש טוב (גם שלי) ויש פה הרבה דיבור על מצב רוח ירוד ושירים למצב כזה ודיברתי בעצמי עם מישו שאמר לי תפסיק לשמוע דברים דיכאוניים כרקשה לך והביא לי את הרעיון לשמוע שירים מצחיקים אז העליתי לדרייב כמה כאלה ותעלו גם אתה מה שיש לכם!!!
https://drive.google.com/folderview?i******d=1eIu3pAbZL4LtpPkiY-DhVWWJssH7JrZd (להוריד כוכביות)
תהנו!
פוסט זה נמחק! -
@ברוריה את צודקת אבל לפעמים במקום להכנס יותר מידי לעצבות צריך משו שישמח או יצחיק אותנו וזה בדיוק המטרה של הנושא הזה
@טיטו חשוב להיות שמחים, אבל ברוריה צודקת שהאומנות באה מהמקום העמוק בנפש שלנו, המקום העמוק בדרך כלל הוא גם המקום הכואב... השמחה היא במקום קצת יותר חיצוני.
-
@טיטו חשוב להיות שמחים, אבל ברוריה צודקת שהאומנות באה מהמקום העמוק בנפש שלנו, המקום העמוק בדרך כלל הוא גם המקום הכואב... השמחה היא במקום קצת יותר חיצוני.
@תמר-מהמרכז אמר בשירים להעלאת מצב רוח!!!
:@טיטו חשוב להיות שמחים, אבל ברוריה צודקת שהאומנות באה מהמקום העמוק בנפש שלנו, המקום העמוק בדרך כלל הוא גם המקום הכואב... השמחה היא במקום קצת יותר חיצוני.
וזה בגלל שאנחנו בגלות. כי שמחה אמיתית ושלמה שמגיעה מהמקום העמוק שבנשמה מוציאה ג"כ הרבה תוצרים טובים. רק שכמעט ואין היום שמחה אמיתית ושלמה.
אבל! גם היום יש הרבה שירים שמחים ומשמחים - איך אתם רוקדים בחתונות אם לא?
חוץ מזה שכשראיתי את הכותרת של הנושא עלו לי מייד כמה שירים שמעלים לי את המצב רוח
כמו:
"זוכר אני" של ישי ריבו
"מי כעמך" של בני פרידמן
"מחשבות טובות" של מוטי וייס
ויש עוד הרבה!!! זה מה שעלה לי בשלוף....
שיהיה לכולם חיים מלאים בשמחה תמיד
-
@תמר-מהמרכז אמר בשירים להעלאת מצב רוח!!!
:@טיטו חשוב להיות שמחים, אבל ברוריה צודקת שהאומנות באה מהמקום העמוק בנפש שלנו, המקום העמוק בדרך כלל הוא גם המקום הכואב... השמחה היא במקום קצת יותר חיצוני.
וזה בגלל שאנחנו בגלות. כי שמחה אמיתית ושלמה שמגיעה מהמקום העמוק שבנשמה מוציאה ג"כ הרבה תוצרים טובים. רק שכמעט ואין היום שמחה אמיתית ושלמה.
אבל! גם היום יש הרבה שירים שמחים ומשמחים - איך אתם רוקדים בחתונות אם לא?
חוץ מזה שכשראיתי את הכותרת של הנושא עלו לי מייד כמה שירים שמעלים לי את המצב רוח
כמו:
"זוכר אני" של ישי ריבו
"מי כעמך" של בני פרידמן
"מחשבות טובות" של מוטי וייס
ויש עוד הרבה!!! זה מה שעלה לי בשלוף....
שיהיה לכולם חיים מלאים בשמחה תמיד
@מישי גם לי עלה עכשיו משהו: תרקדו של איציק וינגרטן.
תן לי אור של אבי אילסון
לב שמח של ישי לפידות וכו' -
פוסט זה נמחק!
-
@ברוריה את צודקת אבל לפעמים במקום להכנס יותר מידי לעצבות צריך משו שישמח או יצחיק אותנו וזה בדיוק המטרה של הנושא הזה
@טיטו אמר בשירים להעלאת מצב רוח!!!
:במקום להכנס יותר מידי לעצבות צריך משו שישמח או יצחיק אותנו
כשקשה לי אני לא יכולה לשמוע שירים כאלו
כשאני שומעת שירים עצובים זה כאילו הזדהות עם המצב שלי וזה דווקא מקל עליי ומוציא אותי מהמצב הזה@טיטו אמר בשירים להעלאת מצב רוח!!!
:שמתי לב שיותר מידי שירים נכתבים על מצב רוח לא ממש טוב
אני אישית, כמעט רק כשאני עצובה אני כותבת שירים
כשאני שמחה יש לי דברים אחרים לעשות..
-
שיר במבה באידיש:
2803320a-2b52-4832-8c2b-e80de8d11f10-במבה באידיש.mp3
שיר במבה בעיברית:
0feb7ea1-5b62-4a27-8ccb-8a15f4912c59-במבה בעברית.mp3 -
שמתי לב שיותר מידי שירים נכתבים על מצב רוח לא ממש טוב (גם שלי) ויש פה הרבה דיבור על מצב רוח ירוד ושירים למצב כזה ודיברתי בעצמי עם מישו שאמר לי תפסיק לשמוע דברים דיכאוניים כרקשה לך והביא לי את הרעיון לשמוע שירים מצחיקים אז העליתי לדרייב כמה כאלה ותעלו גם אתה מה שיש לכם!!!
https://drive.google.com/folderview?i******d=1eIu3pAbZL4LtpPkiY-DhVWWJssH7JrZd (להוריד כוכביות)
תהנו!

-
הכותרת פה היא "שירים להעלאת מצב רוח" לא שירים לתת מצב רוח, רק למי שכבר יש מצב רוח טוב זה מתאים! כי זה מעלה עוד יותר...
-
שמתי לב שיותר מידי שירים נכתבים על מצב רוח לא ממש טוב (גם שלי) ויש פה הרבה דיבור על מצב רוח ירוד ושירים למצב כזה ודיברתי בעצמי עם מישו שאמר לי תפסיק לשמוע דברים דיכאוניים כרקשה לך והביא לי את הרעיון לשמוע שירים מצחיקים אז העליתי לדרייב כמה כאלה ותעלו גם אתה מה שיש לכם!!!
https://drive.google.com/folderview?i******d=1eIu3pAbZL4LtpPkiY-DhVWWJssH7JrZd (להוריד כוכביות)
תהנו!

-
שמתי לב שיותר מידי שירים נכתבים על מצב רוח לא ממש טוב (גם שלי) ויש פה הרבה דיבור על מצב רוח ירוד ושירים למצב כזה ודיברתי בעצמי עם מישו שאמר לי תפסיק לשמוע דברים דיכאוניים כרקשה לך והביא לי את הרעיון לשמוע שירים מצחיקים אז העליתי לדרייב כמה כאלה ותעלו גם אתה מה שיש לכם!!!
https://drive.google.com/folderview?i******d=1eIu3pAbZL4LtpPkiY-DhVWWJssH7JrZd (להוריד כוכביות)
תהנו!

-
@אהרן-4 מעתיקים את הקישור לכרטיסיה חדשה ומוחקים שם את הכוכביות (במלבן למעלה)
-
@אהרן-4 מעתיקים את הקישור לכרטיסיה חדשה ומוחקים שם את הכוכביות (במלבן למעלה)
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
-
יש שיר די חדש של אהרן רזאל שיר ממש שמח ועליז כזה (נראה לי הוא שיר מז'ורי למי שמבין בזה)
אהרן רזאל - רק עוד ניגון אחד.mp3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

Yoter Tov I Kobi Brummer