"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
-
@taly אפשר תשיר שלהם..?אני לא מכיר..
-
@taly אפשר תשיר שלהם..?אני לא מכיר..
@יוסף-קורקוס אין להם שיר עדיין. תסתכל בכותרת- "הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
זה מה שהייתי רוצה לשמוע... -
@יוסף-קורקוס אין להם שיר עדיין. תסתכל בכותרת- "הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
זה מה שהייתי רוצה לשמוע...@taly וואו לא שמתי לב..
-
שיר יעוף עם יהיה שיר קליט זה משה פלד עם אברומי וינברג
או משה פלד עם עקיבא פיצוץ!!!!!!!!! יעיף את כל הלהיטים של ריבו ??? ימים יגידו -
שיר יעוף עם יהיה שיר קליט זה משה פלד עם אברומי וינברג
או משה פלד עם עקיבא פיצוץ!!!!!!!!! יעיף את כל הלהיטים של ריבו ??? ימים יגידופוסט זה נמחק! -
נפתלי קמפה ויידל ורדיגר יכול לעוף לא?
יש להם דימיון אדיר בקול -
בשנה האחרונה נכנס מאד חזק הענין של הדואטים, אף אחד כמעט לא מוציא שיר לבד, ונוצרים כל מיני דואטים מענינים שלא חשבנו עליהם, על איזה דואט הייתם אומרים "פצצה של דואט" ועל איזה "פחות מוצלח" וגם יש לכם איזה דואט מענין שחשבתם עליו, שהייתם רוצים לשמוע??? אני הייתי מאד רוצה לשמוע את מוטי שטיינמץ עם שמילי אונגר !!!
-
ירון בר וזאנוויל ויינברג
-
@מישי לדעתי הם צריכים לעבוד כצמד. כי העולם מלא בזמרים מתחילים ולבד מי יקשיב להם בכלל? (אולי לנהוראי כן, לאבי לא) וביחד הם פשוט יעופו לשמים. יש להם שילוב גימיקי כזה בקולות.
-
@מישי לדעתי הם צריכים לעבוד כצמד. כי העולם מלא בזמרים מתחילים ולבד מי יקשיב להם בכלל? (אולי לנהוראי כן, לאבי לא) וביחד הם פשוט יעופו לשמים. יש להם שילוב גימיקי כזה בקולות.
@תמר-מהמרכז אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
לאבי לא
הוא ענק והרבה אוהבים אותו . שתי השירים שלו ממש פרצו , אבל עדיין הוא רק בהתחלה . אני מאמינה שעוד ישמעו עליו רבות , יש לו ז'אנר מיוחד , ועד בונוס שהוא צעיר!! שהיום הנוער יותר מתחבר..
-
@תמר-מהמרכז אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
לאבי לא
הוא ענק והרבה אוהבים אותו . שתי השירים שלו ממש פרצו , אבל עדיין הוא רק בהתחלה . אני מאמינה שעוד ישמעו עליו רבות , יש לו ז'אנר מיוחד , ועד בונוס שהוא צעיר!! שהיום הנוער יותר מתחבר..
@פונץ-בננה אוי דיי, לא התכוונתי בקטע של זלזול באבי (וסתם ככה זה נראה לי סטייה מהנושא), הוא זמר ענק ואני אוהבת את הסגנון שלו מאוד, אבל עדיין קשה מאוד לפרוץ היום לבד, וביחד הם יעופו.
-
בשנה האחרונה נכנס מאד חזק הענין של הדואטים, אף אחד כמעט לא מוציא שיר לבד, ונוצרים כל מיני דואטים מענינים שלא חשבנו עליהם, על איזה דואט הייתם אומרים "פצצה של דואט" ועל איזה "פחות מוצלח" וגם יש לכם איזה דואט מענין שחשבתם עליו, שהייתם רוצים לשמוע??? אני הייתי מאד רוצה לשמוע את מוטי שטיינמץ עם שמילי אונגר !!!
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות