אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@דוד-ישראלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
הגיוני ששלחתי שאלה להנהלה (עם מייל) לפני שבועיים ועדיין לא ענו?
כמה זמן צריך לחכות??יש מצב שזה הגיע לך לספאם או לקידומי מכירות ככה זה היה אצלי
-
@משתמשת אלה נושאים שההנהלה בחרה לנעול
כדי שלא יגיבו -
@משתמשת אלה נושאים שההנהלה בחרה לנעול
כדי שלא יגיבו -
בעקבות תקופה שהייתי בלי מחשב, ושכחתי את הסיסמה,
ואז חזרתי, פתחתי לי שם משתמש חדש, יש לי איך לחבר את שתי השמות שלי למשתמש אחד ??? -
שאלה,
אני רואה פה הרבה שמשתמשים מעירים אחד לשני, במיוחד לחדשים
זה לא מספים?
לא בשביל זה יש צוות פיקוח? -
שאלה,
אני רואה פה הרבה שמשתמשים מעירים אחד לשני, במיוחד לחדשים
זה לא מספים?
לא בשביל זה יש צוות פיקוח?@תפוח אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שאלה,
אני רואה פה הרבה שמשתמשים מעירים אחד לשני, במיוחד לחדשים
זה לא מספים?
לא בשביל זה יש צוות פיקוח?אכן כדאי שבמקום להעיר אחד לשני בפהרסיה פשוט שידווחו להנהלה והיא תחליט מה לעשות עם זה...
-
@תפוח צודק לחלוטין העניין הוא שמשתמשים מעירים לחברים כדי שהם לא יפלו בטעויות שבעקבותיהם הם עצמם הורחקו
תמיד עדיף ללחוץ על כפתור הדיווח ואנו רואים זאת מיד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות