מכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה
-
@אייצ-ית
אין אותו בכל העולם את הPA700
טוענים בגלל הקורונה
נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
כבר כמעט שנה
יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!
אגב מישהו מכיר את האתר הזה מאנגליה ועושה משלוחים לארץ
https://www.thomann.de/gb/korg_home_keyboards.html@123-0 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@אייצ-ית
אין אותו בכל העולם את הPA700
טוענים בגלל הקורונה
נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
כבר כמעט שנה
יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!לא הוציאו אותו מהיצוא
קניתי אותו באייר שעבר כמובן חיכיתי בסביבות חודשיים עד שהגיע
ה-700 באמת מטורף, נהנת ממנו מאוד
איכות שמע. הכל!! מושלם!!! -
@123-0 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@אייצ-ית
אין אותו בכל העולם את הPA700
טוענים בגלל הקורונה
נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
כבר כמעט שנה
יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!לא הוציאו אותו מהיצוא
קניתי אותו באייר שעבר כמובן חיכיתי בסביבות חודשיים עד שהגיע
ה-700 באמת מטורף, נהנת ממנו מאוד
איכות שמע. הכל!! מושלם!!!@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן. -
@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן. -
@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן. -
@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.@מקצועיות אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.וואו
תודה
יש לו רק Korg? -
@מקצועיות
נשמע מעניין.
אבל 4,500/5,000 ש"ח ל - pa700 - זה זול במיוחד? זה נראה לי אולי קצת פחות אבל לא משמעותי, לא?! -
@מקצועיות אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:
@מוזיקלית
לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
(אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.וואו
תודה
יש לו רק Korg? -
@מקצועיות
נשמע מעניין.
אבל 4,500/5,000 ש"ח ל - pa700 - זה זול במיוחד? זה נראה לי אולי קצת פחות אבל לא משמעותי, לא?!פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות