דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. ריקוד "ומניח"!!

ריקוד "ומניח"!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
99 פוסטים 34 כותבים 8.6k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעקבון 0י מנותק
    יעקבון 0י מנותק
    יעקבון 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    אני גם לא הבנתי מה הקטע בריקוד הזה🏃 🏃 🏃 👉

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • תמית מנותק
      תמית מנותק
      תמי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      לא חושבת שזה ריקוד "רשמי"
      לדעתי מישהו שר את השיר הזה והיה בא לו לקפוץ. ואחרים שראו אותו קופץ, חיקו אותו....

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שרי 0ש מנותק
        שרי 0ש מנותק
        שרי 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        תודה על פתיחת הנושא!!!
        באמת רציתי לדעת מה זה המודה החדשה???
        בשבוע שבועיים האחרונים התפרסמו כמה זמרים שרוקדים אותו דבר "ומניח"
        זה אמיתי או שהם נדברו ביניהם בשביל הקליפ או מה??מי התחיל????
        זה באמת מאוד מסקרן אותי!!!!!!!

        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

        סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שרי 0ש שרי 0

          תודה על פתיחת הנושא!!!
          באמת רציתי לדעת מה זה המודה החדשה???
          בשבוע שבועיים האחרונים התפרסמו כמה זמרים שרוקדים אותו דבר "ומניח"
          זה אמיתי או שהם נדברו ביניהם בשביל הקליפ או מה??מי התחיל????
          זה באמת מאוד מסקרן אותי!!!!!!!

          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותר
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @שרי-0 לפי הסרטונים ש @סקופר שלח זה נראה שליפא התחיל
          ממש מתאים לו😁

          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • יוסף קורקוסי מנותק
            יוסף קורקוסי מנותק
            יוסף קורקוס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            איך אפשר גם לעשות כושר וגם לנגן באורגן ??? 😕 😕

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • חיפאיח מנותק
              חיפאיח מנותק
              חיפאי
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              של מי השיר במקור?? מישהו יודע??

              ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

              מבין ומאזיןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חיפאיח חיפאי

                של מי השיר במקור?? מישהו יודע??

                מבין ומאזיןמ מנותק
                מבין ומאזיןמ מנותק
                מבין ומאזין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                חיפאיח א 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                  @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                  חיפאיח מנותק
                  חיפאיח מנותק
                  חיפאי
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיפאי
                  #21

                  @מבין-ומאזין
                  תודה!
                  אפשר בבקשה את השיר או קישור לשיר?

                  ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                    @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אייזיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                    @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                    אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                    מבין ומאזיןמ ענק הענקים בדורינוע 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • א אייזיק

                      @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                      @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                      אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                      מבין ומאזיןמ מנותק
                      מבין ומאזיןמ מנותק
                      מבין ומאזין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @אייזיק צודק
                      הנה קישור
                      https://youtu.be/hg_mbbibbyQ

                      חיפאיח תמית 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                        @אייזיק צודק
                        הנה קישור
                        https://youtu.be/hg_mbbibbyQ

                        חיפאיח מנותק
                        חיפאיח מנותק
                        חיפאי
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @מבין-ומאזין אהה שיר ממש ישן…
                        תודה

                        ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          מגוחך לקרוא לכזה דבר "ריקוד"
                          קפיצות במקום ותו לא

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                            לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                            יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                            מה הטמטום הזה?

                            ענק הענקים בדורינוע מנותק
                            ענק הענקים בדורינוע מנותק
                            ענק הענקים בדורינו
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ענק הענקים בדורינו
                            #26

                            @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                            לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                            יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                            מה הטמטום הזה?

                            מה הטמטם הזה?
                            הטמטום של היום!
                            כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                            אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                            @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                            @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                            @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                            אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                            לא אוהד?

                            א סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • א אייזיק

                              @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                              @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                              אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                              ענק הענקים בדורינוע מנותק
                              ענק הענקים בדורינוע מנותק
                              ענק הענקים בדורינו
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                                יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                                מה הטמטום הזה?

                                מה הטמטם הזה?
                                הטמטום של היום!
                                כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                                אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                                @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                                אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                                לא אוהד?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אייזיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @ענק-הענקים-בדורינו אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                                יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                                מה הטמטום הזה?

                                מה הטמטם הזה?
                                הטמטום של היום!
                                כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                                אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                                @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                                אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                                לא אוהד?

                                לא

                                ענק הענקים בדורינוע ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • א אייזיק

                                  @ענק-הענקים-בדורינו אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                                  יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                                  מה הטמטום הזה?

                                  מה הטמטם הזה?
                                  הטמטום של היום!
                                  כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                                  אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                                  @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                  @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                                  אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                                  לא אוהד?

                                  לא

                                  ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                  ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                  ענק הענקים בדורינו
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @אייזיק אז אולי הוא הוציא על זה קאבר?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                                    @אייזיק צודק
                                    הנה קישור
                                    https://youtu.be/hg_mbbibbyQ

                                    תמית מנותק
                                    תמית מנותק
                                    תמי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @מבין-ומאזין אפשר את השיר בקובץ שמע???

                                    מבין ומאזיןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • סקופרס סקופר

                                      הטרנד החדש ברחבת הריקודים!
                                      🏃‍♂️🏃‍♂️"ומניח בקדושה לעם מדושני עונג"🏃‍♂️🏃‍♂️
                                      חובת צפייה:
                                      _ומניח.mp4
                                      _ומניח_קבוצתי.mp4

                                      _עוד_מהטרנד_ומניח.mp4

                                      לחסומים:
                                      (להוריד כוכביות. קרדיט לבן מנחם)

                                      הגרסה המקורית:

                                      https://send.magicode.me/send-file/file/51b01cddbe0f071979fccb53ebd6bbbcc***e61a450/view

                                      הגרסה הקבוצתית:
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/6d66c22322d7e4d569faeb1abb26a***c0bc6e76002/view

                                      ברחבת הריקודים:

                                      https://send.magicode.me/send-file/file/608526d73ac7687a1127168df***7dd5fd5760a24ca/view

                                      תוכית מנותק
                                      תוכית מנותק
                                      תוכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                        @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                        לא הבנתי, ליפא המציא את הרעיון?
                                        יש גם הגיון מאחורי הרעיון?
                                        מה הטמטום הזה?

                                        מה הטמטם הזה?
                                        הטמטום של היום!
                                        כל סרטון שעולה נהפך לאיזה נושא, אז ליפא עשה כושר בזמן שהוא שר, ולכן מה?
                                        אגב, עוד שאלה: הסרטון של החסידים עושים ומניח קבוצתי, זה נראה איזשהו ישיבה של חסידים או משהו, א''כ מעניין אותי לדעת איך ומאיפה הם ראו את הסרטון הראשון של זה בתוך הישיבה, מאיפה זה מגיע להם?

                                        @אייזיק אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                        @מבין-ומאזין אמר בריקוד "ומניח"!!:

                                        @חיפאי MBD נקרא קל ההודאות

                                        אברהם פריד ולא מ.ב.ד

                                        לא אוהד?

                                        סודי ביותרס מנותק
                                        סודי ביותרס מנותק
                                        סודי ביותר
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @ענק-הענקים-בדורינו אולי הזמר ראה
                                        והביא את זה גם להם

                                        "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • תמית תמי

                                          @מבין-ומאזין אפשר את השיר בקובץ שמע???

                                          מבין ומאזיןמ מנותק
                                          מבין ומאזיןמ מנותק
                                          מבין ומאזין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @תמי בבקשה אברהם פריד - אני מאמין - קל ההודאות - avraham fried - ani maamin-kel aodaot.mp3

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול