-
@איילת למה? פתחתי מכאן כבר כמה פעמים דרייבים!
אולי יש בינינו מישהו שחוסם?! -
@איילת למה? פתחתי מכאן כבר כמה פעמים דרייבים!
אולי יש בינינו מישהו שחוסם?! -
@איילת למה? פתחתי מכאן כבר כמה פעמים דרייבים!
אולי יש בינינו מישהו שחוסם?! -
@איילת פתוח, כן
את יכולה? איזה כיף! -
@איילת פתוח, כן
את יכולה? איזה כיף! -
@איילת אמר בשרולי ברונכר:
@nbhgv היא אומרת שנפתח לה מגיקוד באתר
זה יפתח לה רק אם זה שיר שהוא פתוח גם בנטפרי עצמו0
בגלל זה שאלתי אותה לפני שהעלית הכל אם היא בנטפרי-
כי כל השירים שלהם חסומים בנטפרי...
ככה שאני לא חושבת שיש לך טעם להעלות למג'יקוד..
זה רק דרייב- אבל עם אופצית בקשת גישה-
כי קישור פתוח ייחסם לה... -
אגב-
אם כבר מדברים על שרולי ברוכנר,
ב"המנגן" הפוסט הזה תמיד היה נמחק...
בכללי- נטפרי "לא מחבבים" את היצירות של שרולי ביחד עם נתנאל.... -
@אייצ-ית מי שאני שאחלוק על נטפרי
אבל השירים\היצירות שלו הם בסדר גמור
ומה שפתוח- מה הבעיה---? (השירים בד"כ פתוחים, הקליפים, לא) -
עוד כמה
https://send.magicode.me/send-file/file/981c76564a93c71ed6461f0378ac5ef3879aad12/view@איילת אוף צדקתם! חסוםם לי.
מה הבעיה של נטפרי עם שרולי? ונתנאל? -
@איילת אוף צדקתם! חסוםם לי.
מה הבעיה של נטפרי עם שרולי? ונתנאל? -
@איילת 100%
אין לי יוטיוב וסרטונים ואתרי מוזיקה (כאן פתחו לי בתחנוני על) -
@איילת 100%
אין לי יוטיוב וסרטונים ואתרי מוזיקה (כאן פתחו לי בתחנוני על) -
@איילת יש לך עוד כח?

כי אם כן, אולי לקישור בדרייב ואני אבקש גישה? -
@איילת יש לך עוד כח?

כי אם כן, אולי לקישור בדרייב ואני אבקש גישה? -
@ריינבואו בטח בכיף
אבל אני לא יודעת איך מעלים לדרייב
חכי יש פה מדריך אני אסתכל ואומר לך מה יצא---
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות