מה אתם אומרים על חנוקליק
-
@כותי אמר במה אתם אומרים על חנוקליק:
@חסיד-אוטנטי רק את השפתיים?!
@כותי אמר במה אתם אומרים על חנוקליק:
@נחמי-ט רק צעקות?!
@כותי ספר מה אתה עושה כשאתה לא מצליח

-
@כותי אמר במה אתם אומרים על חנוקליק:
@חסיד-אוטנטי רק את השפתיים?!
@כותי אמר במה אתם אומרים על חנוקליק:
@נחמי-ט רק צעקות?!
@כותי ספר מה אתה עושה כשאתה לא מצליח
פוסט זה נמחק! -
הצלחתי להגיע לשלב ארבע

אבל זה עובד כמו צב -
אני כבר כמעט גומר פעם שניה (ולא רק מוזיקה)
נ.ב. פלייליסט קל מאוד -
לא יודע מה אתכם
אני לא מאמין שיש עוד טיפשים שעוד מאמינים לזה
היה לי ניקוד מטורף
ואף פעם לא שמענו איזה זוכה או איזה התייחסות
אבל בכל מקרה אחלה משחק -
לא יודע מה אתכם
אני לא מאמין שיש עוד טיפשים שעוד מאמינים לזה
היה לי ניקוד מטורף
ואף פעם לא שמענו איזה זוכה או איזה התייחסות
אבל בכל מקרה אחלה משחק@מסקופניסט52 אמר במה אתם אומרים על חנוקליק:
לא יודע מה אתכם
אני לא מאמין שיש עוד טיפשים שעוד מאמינים לזה
היה לי ניקוד מטורף
ואף פעם לא שמענו איזה זוכה או איזה התייחסות
אבל בכל מקרה אחלה משחקאני זכיתי פעם באיזה משהו שדומה לזה ב'קול חי' - ולא קיבלתי כלום.
מאז אנל'א מאמינה לשום מילה שלהם כאשר השדרנים 'צווחים' את שמות הזוכים. אם בכלל---
-
לכל מי שדאג אז הנה:

-
@חיפאי וואו, תמשיכו להאמין, אף אחד לא יספר לכם אחרי זה מי קיבל את המארז, אולי קול חי פשוט יזכו בזה בעצמם....
אני משחקת בזה המון ותמיד שיחקתי, אבל זה נטו בשביל ההנאה, פעם קודמת הבטיחו איזה 10,000 שקל למי שיזכה ומאז לא שמעתי מהם כלום על מישהו שזכה, והם סתם ככה מבטיחים פרסים למי שמגיע לניקוד גבוה ולי היה גבוה מאוד, בקיצור, לא נורא, גם להנאה זה שווה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
