מוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..
-
אני צריכה להמנון למחנה פלייבק לשיר דעת תורה של רולי (די דחוף..)
זה צריך להיות משהו מאוד מאוד קצבי ואלקטרוני!! (בכל זאת מחנה....) ויפה!!!!!
אז אם אחד המוכשרים פה יוכל לעזור לי - אודה לו מאוד!!!
(אשמח אפילו לכמה פלייבקים, כך תהיה לי אפשרות בחירה...)
תודה מראש -
@ב-ב בבקשה תכתבי פה באיזה סולם זה צריך להיות.
גם תכתבי כמה בתים כמה פזמון וכמה פתיח לפי הסדר.
בלי כל זה - זה יהיה טרחה לחינם.@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@ב-ב בבקשה תכתבי פה באיזה סולם זה צריך להיות.
גם תכתבי כמה בתים כמה פזמון וכמה פתיח לפי הסדר.
בלי כל זה - זה יהיה טרחה לחינם.באנה אתה עושה פדיחות...
סתם, אני לא מבינה בסולמות... אבל אני יברר, זה לא בשבילי, נתבקשתי ע"י איזה סמינר, אז תודה על הרצון!!! -
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@ב-ב בבקשה תכתבי פה באיזה סולם זה צריך להיות.
גם תכתבי כמה בתים כמה פזמון וכמה פתיח לפי הסדר.
בלי כל זה - זה יהיה טרחה לחינם.באנה אתה עושה פדיחות...
סתם, אני לא מבינה בסולמות... אבל אני יברר, זה לא בשבילי, נתבקשתי ע"י איזה סמינר, אז תודה על הרצון!!!@ב-ב שנייה אני מביא
-
@ב-ב שנייה אני מביא
@איש-יהודי-טוב באמת???
יואוווו איזה ענקיים אתם!!!!! צל"ש

-
@איש-יהודי-טוב באמת???
יואוווו איזה ענקיים אתם!!!!! צל"ש

@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב באמת???
יואוווו איזה ענקיים אתם!!!!! צל"ש

בבקשה
https://drive.google.com/file/d/1NNtl2Q-k3fwUEnWSGntPydoADMkSMi-r/view?usp=sharing
זה נשמע לא כל כך איכותי אך בהקלטה באולפן (ועם עוד טיפה עריכה) זה יוצא מושלם -
@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב באמת???
יואוווו איזה ענקיים אתם!!!!! צל"ש

בבקשה
https://drive.google.com/file/d/1NNtl2Q-k3fwUEnWSGntPydoADMkSMi-r/view?usp=sharing
זה נשמע לא כל כך איכותי אך בהקלטה באולפן (ועם עוד טיפה עריכה) זה יוצא מושלם@איש-יהודי-טוב וואוו מה זה תודה
אבל מה עושים שזה חסום??? -
@איש-יהודי-טוב וואוו מה זה תודה
אבל מה עושים שזה חסום???@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב וואוו מה זה תודה
אבל מה עושים שזה חסום???מעלים למג'יקוד

שנייה אחת -
@איש-יהודי-טוב וואוו מה זה תודה
אבל מה עושים שזה חסום???@ב-ב בבקשה
-
@ב-ב בבקשה
@איש-יהודי-טוב חסוםםם
תעלה עם כוכביות או משהו כזה.. -
@איש-יהודי-טוב חסוםםם
תעלה עם כוכביות או משהו כזה..@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב חסוםםם
תעלה עם כוכביות או משהו כזה..באיזה הגנה את?
-
@איש-יהודי-טוב כל הכבוד על הזריזות
הורדת את הפס קול עם התוכנה...
@ב-ב תגידי אם זה מספק אותך שלא אקליט סתם... -
@איש-יהודי-טוב כל הכבוד על הזריזות
הורדת את הפס קול עם התוכנה...
@ב-ב תגידי אם זה מספק אותך שלא אקליט סתם...@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב כל הכבוד על הזריזות
הורדת את הפס קול עם התוכנה...נכון ואני ישמח לדעת אם יצא איכותי יחסית
-
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב כל הכבוד על הזריזות
הורדת את הפס קול עם התוכנה...נכון ואני ישמח לדעת אם יצא איכותי יחסית
@איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב כל הכבוד על הזריזות
הורדת את הפס קול עם התוכנה...נכון ואני ישמח לדעת אם יצא איכותי יחסית
יחסית כן אבל עדיין לא נראה לי שאפשר לעשות עם זה משהו...
כי זה בנוי בדיוק לטון של רולי ולדרשה שהוא נותן שם באמצע... -
@איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב כל הכבוד על הזריזות
הורדת את הפס קול עם התוכנה...נכון ואני ישמח לדעת אם יצא איכותי יחסית
יחסית כן אבל עדיין לא נראה לי שאפשר לעשות עם זה משהו...
כי זה בנוי בדיוק לטון של רולי ולדרשה שהוא נותן שם באמצע...@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב כל הכבוד על הזריזות
הורדת את הפס קול עם התוכנה...נכון ואני ישמח לדעת אם יצא איכותי יחסית
יחסית כן אבל עדיין לא נראה לי שאפשר לעשות עם זה משהו...
כי זה בנוי בדיוק לטון של רולי ולדרשה שהוא נותן שם באמצע...אני מניח שבאולפן יוכלו להתאים את זה
-
@איש-יהודי-טוב כל הכבוד על הזריזות
הורדת את הפס קול עם התוכנה...
@ב-ב תגידי אם זה מספק אותך שלא אקליט סתם...@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@איש-יהודי-טוב כל הכבוד על הזריזות
הורדת את הפס קול עם התוכנה...
@ב-ב תגידי אם זה מספק אותך שלא אקליט סתם...לא
אמרתי שתעלו כמה שיותר, ואז אני אבחרסורי שאני ככה מטריחה... אתם לא חייבים, תודה לכולם!!
-
תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה... -
@ב-ב בבקשה
@איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@ב-ב בבקשה
ואווו, כול הכבוד!!! מה ככה מחלקים פלייבקים חינם?...... יפה!
באיזה תוכנה ההקלטה בוצעה? -
תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?
-
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?
@אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?
סורי שאני עונה במקומו, אבל הוא מנגן..
מלכתחילה זה מה שחיפשתי אבל גם תוכנות טוב... (למרות שזו תהיה פדיחה שבנות ישירו לרקע קולו של רולי...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות