אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@סודי-ביותרררררררר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חובבת-מוזיקה אמור להישלח לך למייל לאשר את המייל
אבל איפה אני מכניסה את כתובת המייל שלי?
@חובבת-מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חובבת-מוזיקה אמור להישלח לך למייל לאשר את המייל
אבל איפה אני מכניסה את כתובת המייל שלי?
את לוחצת על הקישור שמתקבל במייל
-
@חובבת-מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חובבת-מוזיקה אמור להישלח לך למייל לאשר את המייל
אבל איפה אני מכניסה את כתובת המייל שלי?
את לוחצת על הקישור שמתקבל במייל
@יוסי-הגאון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חובבת-מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חובבת-מוזיקה אמור להישלח לך למייל לאשר את המייל
אבל איפה אני מכניסה את כתובת המייל שלי?
את לוחצת על הקישור שמתקבל במייל
לא עידכנתי כתובת מייל...
אני רוצה לדעת איפה לכתוב את המייל שלי -
@יוסי-הגאון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חובבת-מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חובבת-מוזיקה אמור להישלח לך למייל לאשר את המייל
אבל איפה אני מכניסה את כתובת המייל שלי?
את לוחצת על הקישור שמתקבל במייל
לא עידכנתי כתובת מייל...
אני רוצה לדעת איפה לכתוב את המייל שלי@חובבת-מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יוסי-הגאון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חובבת-מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חובבת-מוזיקה אמור להישלח לך למייל לאשר את המייל
אבל איפה אני מכניסה את כתובת המייל שלי?
את לוחצת על הקישור שמתקבל במייל
לא עידכנתי כתובת מייל...
אני רוצה לדעת איפה לכתוב את המייל שלישם משתמש- ערוך
-
משהו יכול להגיד לי איפה אני יכולה לבקש פלייבק
אני לא מוצאת את הנושא שלו ואני זוכרת שיש כזה דבר
אשמח אם משהו יודע ויכול לשים לי פה את הקישור של הנושא
תודה רבה!!!@שרי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
משהו יכול להגיד לי איפה אני יכולה לבקש פלייבק
אני לא מוצאת את הנושא שלו ואני זוכרת שיש כזה דבר
אשמח אם משהו יודע ויכול לשים לי פה את הקישור של הנושא
תודה רבה!!!את יכולה אולי כאן...
https://miktzav.com/topic/1930/%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%90%D7%AA-%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A7/14?_=1638099755944 -
משהו יכול להגיד לי איפה אני יכולה לבקש פלייבק
אני לא מוצאת את הנושא שלו ואני זוכרת שיש כזה דבר
אשמח אם משהו יודע ויכול לשים לי פה את הקישור של הנושא
תודה רבה!!!@שרי-0 יש לזה קטגוריה שלמה
miktzav.com/category/20/פלייבקים -
@שרי-0 יש לזה קטגוריה שלמה
miktzav.com/category/20/פלייבקים -
@מגניב-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר שהיה במג'יק קאס למה חסמו זה נורא דחוף לי
אין להעלות את תוכנית המג'יק קאס בפורום!!
העניין סגור- אין מה לדון בו! -
היי צור שלחתי מייל בקשר שמישו מההנלה והפיקוח יחזור אלי ואף אחד לא חזר אלי אשמח לדעת
-
למה לא תמיד קופץ לי החלון של אישור מייל?
-
@צור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@י-ביטון לא הבנתי
זה לא אמור לקפוץאלא מה זה הרבה פעמים קופץ לי מטה אז אני לוחץ ואז הוא שולח שזה אושר...
-
@בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם היה לך זמן
הלוואי אני מייחל למוצר הזה מאוד
@בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בטוח הייתה מסכים
אני לא בטוח
אם אתה זמין עכשיו אני אתכתב איתך דרך שרת הפורום
-
@צור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@י-ביטון לא הבנתי
זה לא אמור לקפוץאלא מה זה הרבה פעמים קופץ לי מטה אז אני לוחץ ואז הוא שולח שזה אושר...
-
@י-ביטון בקצרה נרשמת עם מייל אמיתי?
שלחתי לך כעת ואני רואה שזה חזר כי הכתובת שגויה..
@בן-מנחם שלחתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות