דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. ראפארים חרדיים

ראפארים חרדיים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
74 פוסטים 24 כותבים 6.5k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @פונץ-בננה אמר בראפארים חרדיים:

    אבל בהחלט הוא יהיה מכונה כ"ראפר"..

    נו..נו...
    גם כל זמר היום נקרא 'גדול זמר'
    וכל ילד שמצפצף קוראים לו 'ילד פלא'.
    אני הולכת לפי מונחים מקוריים וראפר אמיתי לא קיים כמעט בציבור שלנו.
    לא שזה מבייש אותנו, ההפך- זה מראה כמה זה {בינתיים} חזק אצלנו!

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #30

    @אייצ-ית מתיימרים . 🤪
    בנתיים , תני להם לעוף .. אולי בעוד כמה שנים כל הכינויים האלו התגשמו - ולטובה 🙏😉.

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      @אייצ-ית מתיימרים . 🤪
      בנתיים , תני להם לעוף .. אולי בעוד כמה שנים כל הכינויים האלו התגשמו - ולטובה 🙏😉.

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #31

      @פונץ-בננה לא חושבת שזה יכול להיות לטובה {ראפר}...
      אבל למתיימרים בהצלחה.. בכל אופן ת'מקצועיים הם לא יקנו...

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @פונץ-בננה לא חושבת שזה יכול להיות לטובה {ראפר}...
        אבל למתיימרים בהצלחה.. בכל אופן ת'מקצועיים הם לא יקנו...

        אילניתא מנותק
        אילניתא מנותק
        אילנית
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        @אייצ-ית אמר בראפארים חרדיים:
        . בכל אופן ת'מקצועיים הם לא יקנו...

        לא...
        ובינתיים כל אלה שממש ממש ממש אוהבים ראפ יסתפקו בניסים...

        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אילניתא אילנית

          @אייצ-ית אמר בראפארים חרדיים:
          . בכל אופן ת'מקצועיים הם לא יקנו...

          לא...
          ובינתיים כל אלה שממש ממש ממש אוהבים ראפ יסתפקו בניסים...

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @אילנית אמר בראפארים חרדיים:

          ובינתיים כל אלה שממש ממש ממש אוהבים ראפ יסתפקו בניסים...

          לגמרי!


          אגב, כדי לצטט רק שורה אחת- פשוט תדגישי אותה- ואז תלכי לציטוט בתחתית הפוסט תלחצי עליו וזה יצטט לך רק את השורה שהדגשת...

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אייצ'יתא אייצ'ית

            @אילנית אמר בראפארים חרדיים:

            ובינתיים כל אלה שממש ממש ממש אוהבים ראפ יסתפקו בניסים...

            לגמרי!


            אגב, כדי לצטט רק שורה אחת- פשוט תדגישי אותה- ואז תלכי לציטוט בתחתית הפוסט תלחצי עליו וזה יצטט לך רק את השורה שהדגשת...

            אילניתא מנותק
            אילניתא מנותק
            אילנית
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #34
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נוי3209נ מנותק
              נוי3209נ מנותק
              נוי3209
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #35

              למה צריך לחקות את הגויים?
              הצורת שירה העדינה של היהודים
              יש בה את החן הכי יפה😊

              אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נוי3209נ נוי3209

                למה צריך לחקות את הגויים?
                הצורת שירה העדינה של היהודים
                יש בה את החן הכי יפה😊

                אילניתא מנותק
                אילניתא מנותק
                אילנית
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #36

                @נוי3209 אין קצה צילו של ספק שלא צריך...
                זה ברור לכולנו.
                ולכן באמת אין ראפרים מקצועיים כמעט!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אילניתא אילנית

                  @אייצ-ית אמר בראפארים חרדיים:
                  שום חרדי אמיתי לא יכול להכנס לנעלים האלו באמת.

                  לך תדעי... אולי עוד כמה שנים, בעקבות השינוי שהמוזיקה שלנו עוברת- גם זה יקרה...

                  1001 מנותק
                  1001 מנותק
                  100
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #37

                  @אילנית
                  כרגע היום שום חרדי לא עובד על ראפ כי החרדים שמתחברים לראפ זה מיעוט
                  אני שומע ראפ אבל לדעתי זנ טוב מאוד שאין חרדי כזה מספיק בלאק. ולצערנו
                  יש ירידת הדורות כך שלא נראה לי שיישאר ככה זה דעתי (אני לא אומר שמי שחושב אחרת טועה)

                  אילניתא נוי3209נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • 1001 100

                    @אילנית
                    כרגע היום שום חרדי לא עובד על ראפ כי החרדים שמתחברים לראפ זה מיעוט
                    אני שומע ראפ אבל לדעתי זנ טוב מאוד שאין חרדי כזה מספיק בלאק. ולצערנו
                    יש ירידת הדורות כך שלא נראה לי שיישאר ככה זה דעתי (אני לא אומר שמי שחושב אחרת טועה)

                    אילניתא מנותק
                    אילניתא מנותק
                    אילנית
                    כתב מקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @100 תעלה למעלה...
                    דעותייך צודקות!- כל שאמרת כבר נאמר על ידי כולם...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 1001 100

                      @אילנית
                      כרגע היום שום חרדי לא עובד על ראפ כי החרדים שמתחברים לראפ זה מיעוט
                      אני שומע ראפ אבל לדעתי זנ טוב מאוד שאין חרדי כזה מספיק בלאק. ולצערנו
                      יש ירידת הדורות כך שלא נראה לי שיישאר ככה זה דעתי (אני לא אומר שמי שחושב אחרת טועה)

                      נוי3209נ מנותק
                      נוי3209נ מנותק
                      נוי3209
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי3209
                      #39

                      @100

                      נכון יש ירידת הדורות
                      בהרבה נושאים ולא רק בזה כפי שאמרתה

                      אבל בגלל שקיים מציאות כזו
                      לא אומר שאנחנו צריכים להיות חלק מהמציאות הזו!

                      בגל שיש אחוזים של חרדים שמעשנים
                      אנחנו לא צריכים להיות חזק מהאחוזים האלה!
                      אנחנו נשמור על הנפש שלנו בריאה ונקיה
                      לא משנה מה קורה מסביב

                      1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נוי3209נ נוי3209

                        @100

                        נכון יש ירידת הדורות
                        בהרבה נושאים ולא רק בזה כפי שאמרתה

                        אבל בגלל שקיים מציאות כזו
                        לא אומר שאנחנו צריכים להיות חלק מהמציאות הזו!

                        בגל שיש אחוזים של חרדים שמעשנים
                        אנחנו לא צריכים להיות חזק מהאחוזים האלה!
                        אנחנו נשמור על הנפש שלנו בריאה ונקיה
                        לא משנה מה קורה מסביב

                        1001 מנותק
                        1001 מנותק
                        100
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
                        #40

                        @נוי3209 אמר בראפארים חרדיים:

                        @100

                        נכון יש ירידת הדורות
                        בהרבה נושאים ולא רק בזה כפי שאמרתה

                        אבל בגלל שקיים מציאות כזו
                        לא אומר שאנחנו צריכים להיות חלק מהמציאות הזו!

                        בגל שיש אחוזים של חרדים שמעשנים
                        אנחנו לא צריכים להיות חזק מהאחוזים האלה!
                        אנחנו נשמור על הנפש שלנו בריאה ונקיה
                        לא משנה מה קורה מסביב

                        @אילנית אמר בראפארים חרדיים:

                        @100 תעלה למעלה...
                        דעותייך צודקות!- כל שאמרת כבר נאמר על ידי כולם...

                        אילנית לא שמתי לב פשוט....

                        נוי. לא התכוונתי להגיד שזה בסדר ההפך
                        יש כאן דבר בציבור החרדי שהוא בעייתי.

                        נוי3209נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • 1001 100

                          @נוי3209 אמר בראפארים חרדיים:

                          @100

                          נכון יש ירידת הדורות
                          בהרבה נושאים ולא רק בזה כפי שאמרתה

                          אבל בגלל שקיים מציאות כזו
                          לא אומר שאנחנו צריכים להיות חלק מהמציאות הזו!

                          בגל שיש אחוזים של חרדים שמעשנים
                          אנחנו לא צריכים להיות חזק מהאחוזים האלה!
                          אנחנו נשמור על הנפש שלנו בריאה ונקיה
                          לא משנה מה קורה מסביב

                          @אילנית אמר בראפארים חרדיים:

                          @100 תעלה למעלה...
                          דעותייך צודקות!- כל שאמרת כבר נאמר על ידי כולם...

                          אילנית לא שמתי לב פשוט....

                          נוי. לא התכוונתי להגיד שזה בסדר ההפך
                          יש כאן דבר בציבור החרדי שהוא בעייתי.

                          נוי3209נ מנותק
                          נוי3209נ מנותק
                          נוי3209
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי3209
                          #41

                          @100

                          אההה הבנתי

                          אני סתם אוהבת להביע את דעתי
                          פשוט יש לי דעות מוחצות
                          לא משהו נגד אנשים😋

                          😄 סליחה לא התכונתי נגד אף אחד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #42

                            לשמור על פרופורציות בנושא. השיח האחרון טיפ'לה גלש. אנחנו לא רוצים שהוא יינעל;)

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • 7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #43

                              אפשר להעלות פה הרבה קטעי ראפ? סתם מעניין אותי..

                              עמוד חשמלע איזה קטעא 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                אפשר להעלות פה הרבה קטעי ראפ? סתם מעניין אותי..

                                עמוד חשמלע מנותק
                                עמוד חשמלע מנותק
                                עמוד חשמל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #44

                                @7-באניאגרם-0 איזה זמר ???

                                7 באניאגרם 07 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                  אפשר להעלות פה הרבה קטעי ראפ? סתם מעניין אותי..

                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                  #45

                                  @7-באניאגרם-0
                                  הנה כמה (עשיתי חיפוש בגוגל):
                                  https://www.geula.fm/wp-content/uploads/2021/06/%D7%A0%D7%AA%D7%99-F-M-%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D-Natty-F.M-Words-Prod.-by-Yona-Ben-Dov.mp4?_=1
                                  https://www.youtube.com/watch?v=UXu4gC4eQuE
                                  https://www.youtube.com/watch?v=YI0U_t_MhCI

                                  יש שני סוגי מוזיקה-
                                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • עמוד חשמלע עמוד חשמל

                                    @7-באניאגרם-0 איזה זמר ???

                                    7 באניאגרם 07 מנותק
                                    7 באניאגרם 07 מנותק
                                    7 באניאגרם 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #46

                                    @עמוד-חשמל רג'ה, ניסים וכל השאר

                                    פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                      @עמוד-חשמל רג'ה, ניסים וכל השאר

                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #47

                                      @7-באניאגרם-0 אמר בראפארים חרדיים:

                                      @עמוד-חשמל רג'ה, ניסים וכל השאר

                                      רג'ה-
                                      https://miktzav.com/topic/2553/%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%A8%D7%92-%D7%94/22

                                      ניסים -
                                      https://miktzav.com/topic/3567/%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9C%D7%90%D7%A7?_=1644520939780

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      7 באניאגרם 07 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                        @7-באניאגרם-0 אמר בראפארים חרדיים:

                                        @עמוד-חשמל רג'ה, ניסים וכל השאר

                                        רג'ה-
                                        https://miktzav.com/topic/2553/%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%A8%D7%92-%D7%94/22

                                        ניסים -
                                        https://miktzav.com/topic/3567/%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9C%D7%90%D7%A7?_=1644520939780

                                        7 באניאגרם 07 מנותק
                                        7 באניאגרם 07 מנותק
                                        7 באניאגרם 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #48

                                        @פונץ-בננה ש עוד ראפרים שיש עליהם נושאים?

                                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                          @פונץ-בננה ש עוד ראפרים שיש עליהם נושאים?

                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #49

                                          @7-באניאגרם-0 אלו הגדולים בציבור שלנו ..
                                          אם מעניין אותך תעשי חיפוש פה בפורום ...יש את שלמה הלשטוק , בנימין לוריא ונתי FM פחות הייתי מכנה אותם כראפרים.. זה השמות שעולים לי עכשיו .

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול