דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. קורג - Korg
  5. קורג pa5x?

קורג pa5x?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קורג - Korg
57 פוסטים 24 כותבים 7.2k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהונתןי יהונתן

    @שיר-חדש לך יש את שניהם?
    וחוץ מזה תלוי איזה סגנון מוזיקה אתה מנגן
    הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי

    ב מנותק
    ב מנותק
    ב.ב.ב.
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @יהונתן לי יש קורג פי אי 4 ואין להשוות אותו לטיירוס מבחינת המיקצועיות שלו אבל מה שכן טיירוס יש יותר מבחר מקצבים כי תכלס בעיקר על זה עובדים בשוק היום

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יהונתןי יהונתן

      @שיר-חדש לך יש את שניהם?
      וחוץ מזה תלוי איזה סגנון מוזיקה אתה מנגן
      הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי

      שיר חדשש מנותק
      שיר חדשש מנותק
      שיר חדש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @יהונתן אמר בקורג pa5x?:

      הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי

      ממש לא נכון. שוב, הכל תלוי כמה אתה משקיע במקצבים או כמה אתה יודע לתכנת אותם..

      @ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:

      כי תכלס בעיקר על זה עובדים בשוק היום

      גם לא נכון ! אולי בשוק החסידי יותר. אבל בשוק הכללי ברור שהpa4 הרבה יותר פופלארי.
      ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.

      @ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:

      אין להשוות אותו לטיירוס מבחינת המיקצועיות שלו

      זה אני מסכים כל מילה. pa4 זה באמת תחנת עבודה. טיירוס זה אורגן מתקדם.

      יהונתןי פייבישפ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • שיר חדשש שיר חדש

        @יהונתן אמר בקורג pa5x?:

        הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי

        ממש לא נכון. שוב, הכל תלוי כמה אתה משקיע במקצבים או כמה אתה יודע לתכנת אותם..

        @ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:

        כי תכלס בעיקר על זה עובדים בשוק היום

        גם לא נכון ! אולי בשוק החסידי יותר. אבל בשוק הכללי ברור שהpa4 הרבה יותר פופלארי.
        ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.

        @ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:

        אין להשוות אותו לטיירוס מבחינת המיקצועיות שלו

        זה אני מסכים כל מילה. pa4 זה באמת תחנת עבודה. טיירוס זה אורגן מתקדם.

        יהונתןי מנותק
        יהונתןי מנותק
        יהונתן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @שיר-חדש אמר בקורג pa5x?:

        ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.
        אז אם כן למה כרלי זמר לא מוכרים קורג?

        שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יהונתןי יהונתן

          @שיר-חדש אמר בקורג pa5x?:

          ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.
          אז אם כן למה כרלי זמר לא מוכרים קורג?

          שיר חדשש מנותק
          שיר חדשש מנותק
          שיר חדש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @יהונתן אמר בקורג pa5x?:

          @שיר-חדש אמר בקורג pa5x?:

          ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.
          אז אם כן למה כרלי זמר לא מוכרים קורג?

          כי הוא התכוון יותר פופולרי בשוק המקצועי ולא בשוק הפרטי - ששם ברור שימאה עובר את קורג

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שיר חדשש שיר חדש

            @יהונתן אמר בקורג pa5x?:

            @שיר-חדש אמר בקורג pa5x?:

            ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.
            אז אם כן למה כרלי זמר לא מוכרים קורג?

            כי הוא התכוון יותר פופולרי בשוק המקצועי ולא בשוק הפרטי - ששם ברור שימאה עובר את קורג

            י מנותק
            י מנותק
            ים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @שיר-חדש אין מה לומר ודאי שהקורג יותר הולך מאשר הטיירוס וזה גם מה שיש לחברה המומחים....
            אני יש לי קורג והיה לי טיירוס [כמה ימים] וזה לא מתקרב אחד לשני.....

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שיר חדשש שיר חדש

              @יהונתן אמר בקורג pa5x?:

              הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי

              ממש לא נכון. שוב, הכל תלוי כמה אתה משקיע במקצבים או כמה אתה יודע לתכנת אותם..

              @ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:

              כי תכלס בעיקר על זה עובדים בשוק היום

              גם לא נכון ! אולי בשוק החסידי יותר. אבל בשוק הכללי ברור שהpa4 הרבה יותר פופלארי.
              ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.

              @ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:

              אין להשוות אותו לטיירוס מבחינת המיקצועיות שלו

              זה אני מסכים כל מילה. pa4 זה באמת תחנת עבודה. טיירוס זה אורגן מתקדם.

              פייבישפ מנותק
              פייבישפ מנותק
              פייביש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @שיר-חדש אמר בקורג pa5x?:

              @יהונתן אמר בקורג pa5x?:

              הטיירוס והג'נוס זה יותר חסידי והקורג זה יותר מזרחי

              ממש לא נכון. שוב, הכל תלוי כמה אתה משקיע במקצבים או כמה אתה יודע לתכנת אותם..

              @ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:

              כי תכלס בעיקר על זה עובדים בשוק היום

              גם לא נכון ! אולי בשוק החסידי יותר. אבל בשוק הכללי ברור שהpa4 הרבה יותר פופלארי.
              ואל תיכנסו לאמוציות כי אני לא כותב את זה מאמוציות אלא מידע. כך גם הודה לי בפירוש הסוכן של ימאה בכלי זמר.

              @ב-ב-ב אמר בקורג pa5x?:

              אין להשוות אותו לטיירוס מבחינת המיקצועיות שלו

              זה אני מסכים כל מילה. pa4 זה באמת תחנת עבודה. טיירוס זה אורגן מתקדם.

              מה זה משנה מה קורה בשוק הכללי אוהדי הימהה אומרים שמתוך 100 קלידנים 70 עם ימהה שלדעתי זה המדד

              צריך טיירוס בחיים😜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א א.א.

                האם ידןע למישהו מתי אמור לצאת?

                ל מנותק
                ל מנותק
                לדעת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @א-א אומרים שעוד חודשיים וחצי בערך הוא מגיע לארץ !!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א א.א.

                  האם ידןע למישהו מתי אמור לצאת?

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לדעת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לדעת
                  #14

                  כך הוא נראה chrome_screenshot_1623411493298.png

                  נתנאל אינהורןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ל לדעת

                    כך הוא נראה chrome_screenshot_1623411493298.png

                    נתנאל אינהורןנ מנותק
                    נתנאל אינהורןנ מנותק
                    נתנאל אינהורן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                    #15

                    @לדעת נראה לי שזה סרטון הנכון על הקורג pa5x https://youtu.be/k3o9FLZ1UwE


                    https://youtu.be/Ajhi91fsjck


                    https://youtu.be/TA5hGO4yFIs

                    נתנאל אינהורןנ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • נתנאל אינהורןנ נתנאל אינהורן

                      @לדעת נראה לי שזה סרטון הנכון על הקורג pa5x https://youtu.be/k3o9FLZ1UwE


                      https://youtu.be/Ajhi91fsjck


                      https://youtu.be/TA5hGO4yFIs

                      נתנאל אינהורןנ מנותק
                      נתנאל אינהורןנ מנותק
                      נתנאל אינהורן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16
                      פוסט זה נמחק!
                      נתנאל אינהורןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נתנאל אינהורןנ נתנאל אינהורן

                        פוסט זה נמחק!

                        נתנאל אינהורןנ מנותק
                        נתנאל אינהורןנ מנותק
                        נתנאל אינהורן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נתנאל אינהורןנ נתנאל אינהורן

                          @לדעת נראה לי שזה סרטון הנכון על הקורג pa5x https://youtu.be/k3o9FLZ1UwE


                          https://youtu.be/Ajhi91fsjck


                          https://youtu.be/TA5hGO4yFIs

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @נתנאל-אינהורן ראיתי שאתה חדש...
                          אז אני רק מעדכנת-
                          אסור להגיב פעמים ברצף!

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח.סח מנותק
                            ח.סח מנותק
                            ח.ס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            מישהו יודע מחיר משוער שזה יעלה?

                            "תמיד יש סיבה להיות בשמחה"(מרדכי שפירא)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              אני משער שזה יעלה באזור 20 אלף (בהתחלה)

                              מוזיקה.
                              התרופה הטובה ביותר👌🎧

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א.ה. 2א א.ה. 2

                                אני משער שזה יעלה באזור 20 אלף (בהתחלה)

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שירהשירים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                יש למישהו מושג איפה נוכל לקנות את זה מייד כשהאורגן ייצא?

                                ב mmmm 0M 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שירהשירים

                                  יש למישהו מושג איפה נוכל לקנות את זה מייד כשהאורגן ייצא?

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  ב.ב.ב.
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב.ב.ב.
                                  #22

                                  @שירהשירים בכל חנות מוזיקה שמתעסקת עם קורג.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שירהשירים

                                    יש למישהו מושג איפה נוכל לקנות את זה מייד כשהאורגן ייצא?

                                    mmmm 0M מנותק
                                    mmmm 0M מנותק
                                    mmmm 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @שירהשירים מה איפה ? בחנות הרלוונטית? לא?

                                    א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • mmmm 0M mmmm 0

                                      @שירהשירים מה איפה ? בחנות הרלוונטית? לא?

                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @mmmm-0 בעולם המוזיקה מכרו קורג גם שהיה חסר בכל הארץ,
                                      לדעתי שם יהיה מייד, וזמין.
                                      אגב השירות שם מצוין!

                                      מוזיקה.
                                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דוד בארי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד בארי 0
                                        #25

                                        כל התמונות והסרטונים שהועלו פה הם פייק, ולא צריך אפילו עין חדה כדי לראות את זה.

                                        אבל יש זה שזה נראה אמיתי לגמרי
                                        https://www.youtube.com/watch?v=gAHo3zRPems
                                        ובכל זאת, גם את זה אפשר תיאורטית ליצור בתוכנות תלת מימד ואפקטים

                                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דוד בארי 0

                                          כל התמונות והסרטונים שהועלו פה הם פייק, ולא צריך אפילו עין חדה כדי לראות את זה.

                                          אבל יש זה שזה נראה אמיתי לגמרי
                                          https://www.youtube.com/watch?v=gAHo3zRPems
                                          ובכל זאת, גם את זה אפשר תיאורטית ליצור בתוכנות תלת מימד ואפקטים

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דוד בארי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26
                                          פוסט זה נמחק!
                                          המאסטרו הנסתרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול