איזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4
-
מישהו כתב באחד מהנושאים פה שיש שמועות חזקות שזה שיר של נפתלי קמפה
אם כן לפי דעתי זה חושב על ירושלים זה הכי מתאים@davidovsk אני מאמין שגם אם זה יהיה קמפה זה יהיה סוג של בצאת ישראל. וכדו'.
-
@סקופר אמר בהסקופים של סקופר:
שמועה חזקה:
כמה ציפורים צייצו בקול רם (יחסית) שהשיר שיבוצע בישיבישיר 4 יהיה אחד משיריו של נפתלי קמפה**הדיווח לא מאומת ב100 אחוזים ויש לקחתו בערבון מוגבל...
-
מה זה בכלל ישיבישיר?
-
מישהו כתב באחד מהנושאים פה שיש שמועות חזקות שזה שיר של נפתלי קמפה
אם כן לפי דעתי זה חושב על ירושלים זה הכי מתאים@davidovsk אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
מישהו כתב באחד מהנושאים פה שיש שמועות חזקות שזה שיר של נפתלי קמפה
אם כן לפי דעתי זה חושב על ירושלים זה הכי מתאיםחושב על ירושלים? לאאא
לא נרלי שזה אמור להיות מהדיסק החדש.
ואכן מי שאמר את זה שזה אמור להיות שיר של קמפה עלה פה לפני כמה רגעים, והוא מוזמן להגיב ולומא האם יודע גם בערך מהו השיר? -
@davidovsk אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
מישהו כתב באחד מהנושאים פה שיש שמועות חזקות שזה שיר של נפתלי קמפה
אם כן לפי דעתי זה חושב על ירושלים זה הכי מתאיםחושב על ירושלים? לאאא
לא נרלי שזה אמור להיות מהדיסק החדש.
ואכן מי שאמר את זה שזה אמור להיות שיר של קמפה עלה פה לפני כמה רגעים, והוא מוזמן להגיב ולומא האם יודע גם בערך מהו השיר? -
מה זה בכלל ישיבישיר?
@חובבת-מוזיקה אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
מה זה בכלל ישיבישיר?
מופע שקול ברמה עושים
ויש קטע במופע שכולם שרים שיר ב2 קולות שיואלי מנצח
ואז מוציאים את הביצוע
זה הישיבשיר 1 שביצעו את ממקומך
https://www.youtube.com/watch?v=H9XS9hS_z5g
זה הישיבשיר 2 שביצעו את אבא
https://www.youtube.com/watch?v=1jQfApcVtY8
וזה הישיבשיר 3 שביצוע את אין ערוך
https://www.youtube.com/watch?v=XgHWzJJuYbA -
@ענק-הענקים-בדורינו זה קשור @סקופר
@בועז זה מה?
-
מישהו כתב באחד מהנושאים פה שיש שמועות חזקות שזה שיר של נפתלי קמפה
אם כן לפי דעתי זה חושב על ירושלים זה הכי מתאים@davidovsk אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
מישהו כתב באחד מהנושאים פה שיש שמועות חזקות שזה שיר של נפתלי קמפה
אם כן לפי דעתי זה חושב על ירושלים זה הכי מתאיםלפי דעתי וכמעט בטוח שכך
שאם זה באמת שיר של קמפה זה יהיה "בעבור אבותינו" -
@davidovsk אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
מישהו כתב באחד מהנושאים פה שיש שמועות חזקות שזה שיר של נפתלי קמפה
אם כן לפי דעתי זה חושב על ירושלים זה הכי מתאיםלפי דעתי וכמעט בטוח שכך
שאם זה באמת שיר של קמפה זה יהיה "בעבור אבותינו" -
@davidovsk אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
מישהו כתב באחד מהנושאים פה שיש שמועות חזקות שזה שיר של נפתלי קמפה
אם כן לפי דעתי זה חושב על ירושלים זה הכי מתאיםלפי דעתי וכמעט בטוח שכך
שאם זה באמת שיר של קמפה זה יהיה "בעבור אבותינו"@taly אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
@davidovsk אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
מישהו כתב באחד מהנושאים פה שיש שמועות חזקות שזה שיר של נפתלי קמפה
אם כן לפי דעתי זה חושב על ירושלים זה הכי מתאיםלפי דעתי וכמעט בטוח שכך
שאם זה באמת שיר של קמפה זה יהיה "בעבור אבותינו"שיר כזה כבר בוצעע בשירת המונים ואפי' יחד עם קמפה. במודיעין עילית יחד עם מוישי רוט, אנ'לא חושב שיחזרו על זה פעמים.
-
@taly אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
@davidovsk אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
מישהו כתב באחד מהנושאים פה שיש שמועות חזקות שזה שיר של נפתלי קמפה
אם כן לפי דעתי זה חושב על ירושלים זה הכי מתאיםלפי דעתי וכמעט בטוח שכך
שאם זה באמת שיר של קמפה זה יהיה "בעבור אבותינו"שיר כזה כבר בוצעע בשירת המונים ואפי' יחד עם קמפה. במודיעין עילית יחד עם מוישי רוט, אנ'לא חושב שיחזרו על זה פעמים.
@ענק-הענקים-בדורינו באמת??
אפשר להעלות את זה?
אבל לא כאן בבקשת שירים -
פוסט זה נמחק!
-
@ענק-הענקים-בדורינו באמת??
אפשר להעלות את זה?
אבל לא כאן בבקשת שירים@davidovsk אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
@ענק-הענקים-בדורינו באמת??
אפשר להעלות את זה?
אבל לא כאן בבקשת שיריםיש לי קישור רק תגיד/י לי להיכן לעלות את זה.
-
@ענק-הענקים-בדורינו לא משנה לי
-
@ענק-הענקים-בדורינו לא משנה לי
@davidovsk כבר שלחתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות