מיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”
-
@nbhgv אמר במיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”:
כך הגיב פריד לשיר דדא ביה 2022
https://www.youtube.com/watch?v=3VTG0f6BVU0חסום לי יש מצב בצורה שונה?
@אחות-קטנה https://send.magicode.me/send-file/file/c80f08f551cc08****f91f93b5eff46e25ece7951790/view
תורידי כוכביות -
@אחות-קטנה https://send.magicode.me/send-file/file/c80f08f551cc08****f91f93b5eff46e25ece7951790/view
תורידי כוכביות@סודי-ביותרררררררר גם אתם שמתם לב שהשידור נקטע מתי שפריד מתחיל לענות ללייפר?
-
@אחות-קטנה אפילו לא מלאה אלא עוד כמה דקות לפני ואחרי
-
@סאדיגורא אני ראיתי את המלאה
והוא לא אמר משהו שכדאי לחתוך
הכל טובב!!!
-
@סאדיגורא אני ראיתי את המלאה
והוא לא אמר משהו שכדאי לחתוך
הכל טובב!!!
@סודי-ביותרררררררר לדעתי הוא די נבהל, ככה היה נראה בהתחלה, למרות שאחרי זה הוא הראה שהוא
מתלהב מזה, אבל לדעתי הוא לא מי יודע מה נהנה מזה. -
@סודי-ביותרררררררר לדעתי הוא די נבהל, ככה היה נראה בהתחלה, למרות שאחרי זה הוא הראה שהוא
מתלהב מזה, אבל לדעתי הוא לא מי יודע מה נהנה מזה.@תמר-מהמרכז לא ניתן לומר שאת לא צודקת...
-
@סודי-ביותרררררררר לדעתי הוא די נבהל, ככה היה נראה בהתחלה, למרות שאחרי זה הוא הראה שהוא
מתלהב מזה, אבל לדעתי הוא לא מי יודע מה נהנה מזה.@תמר-מהמרכז זה באמת ככה היה נראה
אבל לכו תדעו אולי הוא באמת נהנה
והפרצוף הנבהל היה בגלל משהו אחר
אתם לא יכולים לדעת -
פרויקט קפיצת הדרך ב'חידוש' חדש
והפעם 'יש אמונה' של עמית ליסטוונדהורדה מהדרייב
https://drive.google.com/file/d/1hs-7jKboBdwwEsgvA*****KXDReYWH5rmfGZ6/view?usp=sharing
להוריד כוכביות -
פרויקט קפיצת הדרך ב'חידוש' חדש
והפעם 'יש אמונה' של עמית ליסטוונדהורדה מהדרייב
https://drive.google.com/file/d/1hs-7jKboBdwwEsgvA*****KXDReYWH5rmfGZ6/view?usp=sharing
להוריד כוכביות -
-
-
@סודי-ביותרררררררר משום מה זה לא נפתח לי שם אולי בגלל שאני על אנדרואיד. בכל אופן, תמיד כן נפתח לי, ואשמח מאוד אם מישהו יעלה את זה עוד פעם.
@בועז https://send.magicode.me/send-file/file/2476daa81c1a22e20a1c72ce************28f0e889d4dfa666/view
להוריד כוכביות -
יסלחו לי המפיקים הנהדרים והענקיים [שכל אחד לבד ראוי לגמור עליו את ההלל ]
אבל
ופה מגיע האבל
לענ"ד השירים לא נשמעים כפי שצריכים להישמע
כשקראתי את הטקסט שמלווה לפרויקט חשבתי שאשמע משהו מושלם
אבל התאכזבתי קשות
הווקאל נשמע ממש גרועזה נשמע כאילו המירו את השיר המקורי לוקאלי על ידי האתר ווקאל
בפרט השיר עם עמית שממש השחיתו אותו
אני מקווה שלהבא יתיחסו יותר בכבוד לשירים שכמעט כל אחד מהמבוגרים שבינינו מכיר בעל פה כל תו וכל צלילהתזמורת האלקטרונית גם לא משהו 'פורץ - דרך'
-
יסלחו לי המפיקים הנהדרים והענקיים [שכל אחד לבד ראוי לגמור עליו את ההלל ]
אבל
ופה מגיע האבל
לענ"ד השירים לא נשמעים כפי שצריכים להישמע
כשקראתי את הטקסט שמלווה לפרויקט חשבתי שאשמע משהו מושלם
אבל התאכזבתי קשות
הווקאל נשמע ממש גרועזה נשמע כאילו המירו את השיר המקורי לוקאלי על ידי האתר ווקאל
בפרט השיר עם עמית שממש השחיתו אותו
אני מקווה שלהבא יתיחסו יותר בכבוד לשירים שכמעט כל אחד מהמבוגרים שבינינו מכיר בעל פה כל תו וכל צלילהתזמורת האלקטרונית גם לא משהו 'פורץ - דרך'
@מוזיקה-אוטנטית אמר במיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”:
עם מידד
מתי יצא שיר כזה?
לדעתי את השיר של פריד השחיתן בעיבוד
והשיר של עמית הקול שלו זוועה שם אבל העיבוד סביר -
יסלחו לי המפיקים הנהדרים והענקיים [שכל אחד לבד ראוי לגמור עליו את ההלל ]
אבל
ופה מגיע האבל
לענ"ד השירים לא נשמעים כפי שצריכים להישמע
כשקראתי את הטקסט שמלווה לפרויקט חשבתי שאשמע משהו מושלם
אבל התאכזבתי קשות
הווקאל נשמע ממש גרועזה נשמע כאילו המירו את השיר המקורי לוקאלי על ידי האתר ווקאל
בפרט השיר עם עמית שממש השחיתו אותו
אני מקווה שלהבא יתיחסו יותר בכבוד לשירים שכמעט כל אחד מהמבוגרים שבינינו מכיר בעל פה כל תו וכל צלילהתזמורת האלקטרונית גם לא משהו 'פורץ - דרך'
@מוזיקה-אוטנטית הפס קול לא באיכות טובה כי להזכירכם זה הוקלט לפני משהו כמו 20 שנה
-
@מוזיקה-אוטנטית הפס קול לא באיכות טובה כי להזכירכם זה הוקלט לפני משהו כמו 20 שנה
@סודי-ביותרררררררר תקשיב לשיר המקורי זה נשמע יותר טוב
@אחות-קטנה ערכתי לעיל [טעות שלי ..] -
@מוזיקה-אוטנטית הפס קול לא באיכות טובה כי להזכירכם זה הוקלט לפני משהו כמו 20 שנה
@סודי-ביותרררררררר נכון
אבל בשיר המקורי זה נשמע הרבה יותר טוב
ובשיר של פריד פס הקול לא כזה זוועה -
@סודי-ביותרררררררר תקשיב לשיר המקורי זה נשמע יותר טוב
@אחות-קטנה ערכתי לעיל [טעות שלי ..]@מוזיקה-אוטנטית אמר במיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”:
@סודי-ביותרררררררר תקשיב לשיר המקורי זה נשמע יותר טוב
זה נשמע יותר טוב כי גם העיבוד באיכות כזאת
זה לא נשמע טוב כי השירה לא באיכות 2021 והעיבוד הכי 2021 -
יסלחו לי המפיקים הנהדרים והענקיים [שכל אחד לבד ראוי לגמור עליו את ההלל ]
אבל
ופה מגיע האבל
לענ"ד השירים לא נשמעים כפי שצריכים להישמע
כשקראתי את הטקסט שמלווה לפרויקט חשבתי שאשמע משהו מושלם
אבל התאכזבתי קשות
הווקאל נשמע ממש גרועזה נשמע כאילו המירו את השיר המקורי לוקאלי על ידי האתר ווקאל
בפרט השיר עם עמית שממש השחיתו אותו
אני מקווה שלהבא יתיחסו יותר בכבוד לשירים שכמעט כל אחד מהמבוגרים שבינינו מכיר בעל פה כל תו וכל צלילהתזמורת האלקטרונית גם לא משהו 'פורץ - דרך'
@מוזיקה-אוטנטית אמר במיזם מוזיקלי פורץ דרך: “קפיצת הדרך”:
בפרט השיר עם עמית שממש השחיתו אותו
זאת המטרה שלהם להשחית את השירים ולהתאים אותם ל2021 אבל כל אלו שגדלו על השירים המקוריים לא יאהבו את זה כי הם תמיד יזכרו במקור שיותר טוב מהחידוש ואני גם לא נהנית מהעניין הזה .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות