הרשאת גישה למרכז המוזיקה בדרייב
-
תגובה: [דרייב של מרכז המוזיקה]
בקשר לנושא הנ"ל אשמח לדעת אם מישהו יודע אם בכ"ז יש דרך להשיג הרשאת גישה בשביל להוריד קבצים מהארכיון הנ"ל. תודה רבה.יכול להיות שיש שתי תיקיות של מרכז המוזיקה?
-
יכול להיות שיש שתי תיקיות של מרכז המוזיקה?
-
@בעש-ט תבדוק בקישור הזה
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/17B4fuETBQrHYcOBxGw6yTjNridVnAc9L
יש שם חלק דברים פתוחים וחלק לא@א-ל מה זה ?
מה יש שם? -
@א-ל מה זה ?
מה יש שם?@השטיגעניסט-הנודד תפתח את הקישור מאוד מעניין!!!
כל המוזיקה בעיקר החסידית מסודרת שם בתקיה אחת
דיסקים, סינגלים, קליפים בקצור הכל!!! -
@השטיגעניסט-הנודד תפתח את הקישור מאוד מעניין!!!
כל המוזיקה בעיקר החסידית מסודרת שם בתקיה אחת
דיסקים, סינגלים, קליפים בקצור הכל!!!@שרי-0 אמר בהרשאת גישה למרכז המוזיקה בדרייב:
@השטיגעניסט-הנודד תפתח את הקישור מאוד מעניין!!!
כל המוזיקה בעיקר החסידית מסודרת שם בתקיה אחת
דיסקים, סינגלים, קליפים בקצור הכל!!!חסל למשל כל שירי מ.ב.ד ועוד כמה...
אבל בס''ה נחמד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות