איזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4
-
@תהילוש-0 אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
@בועז כן
עדין גם בכלל לא התחילואת האירוע? או את השיר הספציפי?
תחשבו על הבני ברקים וכדו' שיש להם עוד שעה נסיעה, איזה מעצבו זה בגלל ההדלקת נרות. -
@איציק-כ-ץ א"כ זה קשההההה
-
@איציק-כ-ץ של מי זה?
-
@איציק-כ-ץ של מי זה?
-
@איציק-כ-ץ אמרו מזרחי,לא?
-
הרגע התחילו את המופע
מי שיש לו קישור לשם או במחדש
שיעלה -
@אייצ-ית אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
אבל לא נשמע לי- כי זה בחורי ישיבות לא?!..שם מקדמים חסידית כמו שידוע לי...
עקיבא הוא גם זמר חסידי? וכידוע הוא גם מופיע שם
אגב שיר מזרחי זה יכול להיות גם יפה ותמה שהיום זה כבר נהיה שיר חסידי לכל דבר...@מוזיקה אמר באיזה שיר לדעתכם /ן יבצעו בישיבשיר #4:
עקיבא הוא גם זמר חסידי? וכידוע הוא גם מופיע שם
אגב שיר מזרחי זה יכול להיות גם יפה ותמה שהיום זה כבר נהיה שיר חסידי לכל דבר...זה מה שהולך לעבור בשידור חי היום?
-
השיר פתחו לי שערי צדק
-
ברגע שיהיה איפה שהוא שידור
נשמח שתעדכנו -
-
@איציק-כ-ץ למה אתה לא שם?
מפסיד שמעתי הפקה של החיים -
@בועז כמו בביצוע שעשו בעזר מציון?
-
@בועז כמו בביצוע שעשו בעזר מציון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות