-
לשולי יש שירים עם מילים גבוהות וסיפור מאחורי השיר
אז לא לשפוט אותו לפי המילים בשיר ולדעתי הוא האמן הכי טוב בציבור החרדי...
(לא באתי נגד משהו כאן פשוט שמעתי כמה שמלכלכים עליו כי לא הבינו את המשמעות בשיריו) -
@100 אם אביתר בנאי גם כן מוגדר חרדי אז יש לשולי מתחרה קשה
אבל ללא ספק שולי פשוט אחד הטובים ולא רק בציבור החרדי -
-
@מיתר הגזמת. אם כל הכבוד לאביתר בנאי לשולי יש סיפור על כל שיר
זה הגיע אולי בגלל שהוא היה שחקן לפני כמה שנים כך שאין מה להשוות
למרות שמשפחת בנאי היא המשפחה (בין)הכי מוזיקלית בארץ... -
@100 אם סיפור על כל שיר הופך אותו לאמן הכי גדול אז סבבה
שמעת פעם את אביתר מדבר, את המחשבות שלו על עבודת השם או סתם על החיים
ולהגדיר את אביתר כעוד איזה מוזיקאי ממשפחת בנאי זה ממש לפספס את האיש -
@מיתר לא רק הסיפור אלא עצם היותו שחקן זה הופך את שיריו למרתקים
למשל בקליפים זה נראה כאילו הוא היה בסיפור...@מיתר לא רק הסיפור אלא עצם היותו שחקן זה הופך את שיריו למרתקים
למשל בקליפים זה נראה כאילו הוא היה בסיפור...זה שונה... תמיד כיף לצפות בשחקנים טובים...
אבל זה לא מה שהופך אותו לאמן (זה חלק מיזה)
ולהגיד שאביתר בנאי לא אמן בגלל שהוא לא שחקן זה קצת הגזמה...@מיתר הגזמת. אם כל הכבוד לאביתר בנאי לשולי יש סיפור על כל שיר
ומי אמר לך שלאביתר אין סיפור על כל שיר?? בטוח שיש!!
לא באה להגיד שאחד יותר טוב מהשני הם שתיהם אמנים מדהימים, כל אחד סגנון שונה.
וגם שזה לא הנושא פה על אביתר בנאי אז--- -
@מיתר לא רק הסיפור אלא עצם היותו שחקן זה הופך את שיריו למרתקים
למשל בקליפים זה נראה כאילו הוא היה בסיפור...זה שונה... תמיד כיף לצפות בשחקנים טובים...
אבל זה לא מה שהופך אותו לאמן (זה חלק מיזה)
ולהגיד שאביתר בנאי לא אמן בגלל שהוא לא שחקן זה קצת הגזמה...@מיתר הגזמת. אם כל הכבוד לאביתר בנאי לשולי יש סיפור על כל שיר
ומי אמר לך שלאביתר אין סיפור על כל שיר?? בטוח שיש!!
לא באה להגיד שאחד יותר טוב מהשני הם שתיהם אמנים מדהימים, כל אחד סגנון שונה.
וגם שזה לא הנושא פה על אביתר בנאי אז--- -
@זברה אני לא אמרתי שאביתר לא אמן להיפך שיבחתי אותו סתכל למעלה
רק אמרתי שאין מה להשוות לשולי כי הוא היה שחקן וזה קשור. -
שולי הוא גאון מוזיקלי, וצריך לומר את זה. שיריו הם סיוט לכל נגן בגלל המורכבות שלהם. הוא מחליף סולמות כמו שזמרים אחרים מזייפים.
שלא לדבר על העיבודים המבריקים שלו, הוא לא מעבד אלקטרוני, כמעט, יש לו חמישה-שישה נגנים מוכשרים ברמות שמקליטים ומעבדים את כל שיריו, אפשר ממש לשמוע את זה, בשיר נורמלי של שולי יש פסנתר, כינור, גיטרה (על פי רוב אקוסטית, אבל לאו דווקא) תופים ומקסימום עוד כלי אחד.
העובדה שהוא שחקן לדעתי הזיקה לתדמיתו המוזיקלית המבריקה. לא מזמן סיפר לי חבר מוזיקלי מאוד שהיה בהופעה של שולי ולהקתו ובהופעה של שעתיים האיש זייף פעם אחת! ועם השירים שלו! (תחשבו על "חיית הברזל", "אחים") זה כמעט לא אנושי! -
שולי הוא גאון מוזיקלי, וצריך לומר את זה. שיריו הם סיוט לכל נגן בגלל המורכבות שלהם. הוא מחליף סולמות כמו שזמרים אחרים מזייפים.
שלא לדבר על העיבודים המבריקים שלו, הוא לא מעבד אלקטרוני, כמעט, יש לו חמישה-שישה נגנים מוכשרים ברמות שמקליטים ומעבדים את כל שיריו, אפשר ממש לשמוע את זה, בשיר נורמלי של שולי יש פסנתר, כינור, גיטרה (על פי רוב אקוסטית, אבל לאו דווקא) תופים ומקסימום עוד כלי אחד.
העובדה שהוא שחקן לדעתי הזיקה לתדמיתו המוזיקלית המבריקה. לא מזמן סיפר לי חבר מוזיקלי מאוד שהיה בהופעה של שולי ולהקתו ובהופעה של שעתיים האיש זייף פעם אחת! ועם השירים שלו! (תחשבו על "חיית הברזל", "אחים") זה כמעט לא אנושי!@הללויה שולי הוא באמת משהו יוצא דופן, מה היינו עושים בלעדיו....

-
-
@זברה אני לא אמרתי שאביתר לא אמן להיפך שיבחתי אותו סתכל למעלה
רק אמרתי שאין מה להשוות לשולי כי הוא היה שחקן וזה קשור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

)