-
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!@curious הוא זמר מצויין, כך גם בהופעות, אבל האלבום האחרון שלו לא משהו.
-
@curious הוא זמר מצויין, כך גם בהופעות, אבל האלבום האחרון שלו לא משהו.
@ענק-הענקים-בדורינו ש למישהו את המופע של שוואקי בקסרייה לצפייה????
אשמח מאוד! -
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!@curious אמר ביעקב שוואקי:
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.
-
@curious אמר ביעקב שוואקי:
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.
@ברוריה יש בזה משהו... אבל הוא מנסה להתאים את עצמו לקהל רחב, ולא יודעת מה דיברו פה על זיוף, תפסיקו לחפש באגים כל הזמן, הוא זמר אלוףףף, הרבה יותר מכל הצעירים השחצנים בני תשע עשרה שמרימים תאף שלהם ובטוחים שהם יודעים לשיר.
-
@ענק-הענקים-בדורינו ש למישהו את המופע של שוואקי בקסרייה לצפייה????
אשמח מאוד!@שמוליק אם קיבלת את ההופעה של קיסריה השנייה אשמח שתעדכן אותי
תודה -
@שמוליק אם קיבלת את ההופעה של קיסריה השנייה אשמח שתעדכן אותי
תודה@שיר-השירים לא, לא קיבלתי
עדין ממתין מחכה ומצפה.... -
@שמוליק אם קיבלת את ההופעה של קיסריה השנייה אשמח שתעדכן אותי
תודה -
@curious אמר ביעקב שוואקי:
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.
@ברוריה אמר ביעקב שוואקי:
@curious אמר ביעקב שוואקי:
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.
זה כל המיוחדות של שוואקי שהוא יודע לשלב א כל הסגננות, ובנינו הוא עושה הכל ברמה מקצועית וטובה. אני ר=אתן לכם גו==דוגמה על כל זמר חסידי טוב או כל זמר ישראלי טוב טוב או כל זמר מזרחי טוב שישיר את הסגנון ההפוך שלו זה לא יוצא יפה, מה שאין כן בשוואקי האדיר שהוא מצליח לעשות הכל באופן כזה יפה ומושלם מבחינה מקצועית, לדוגמה בהופעות שלו בקסריה 1 ו2 הוא עשה הכל חסידי ואחר כך בהופעה בפריז הוא שילב חסידית וקצת מזרחית, ואחר בהופעה בנוקיה הוא שילב את החסידי והמזרחי ביחד באופן מושלם אחר לפני שהוא הוציא את האלבום הראשון שלו שהוא לא חסידי ליבי במזרח, ואז הוא הוציא שלוש אלבומים ישראלים מטטטטטורפים שנקראים קולות, מאמין בניסים, ומוזיקה, ואז עשה את הופעת חייו בלייב פארק ראשון לציון ושילב שם את החסידי ישראלי בצורה מושלמת שאין כמותה, ועכשיו הוציא את אלבום לחיים, ומצפים בקוצר רוח להופעה הבאה.
-
יעקב שוואקי בהופעה השבוע
https://send.magicode.me/send-file/file/b1a72e8fd811ff207***33a6ea1b30ac99ee44337c8/view -
@taly אמר ביעקב שוואקי:
יעקב שוואקי בהופעה השבוע
https://send.magicode.me/send-file/file/b1a72e8fd811ff207***33a6ea1b30ac99ee44337c8/viewאם אפשר להביא קישור תקין, דחוווווף!
תודה... -
@התופפן אמר ביעקב שוואקי:
אם אפשר להביא קישור תקין, דחוווווף!
תודה...הקישור תקין לגמרי
פשוט תמחוק כוכביות מהקישור -
צפו במופע הפנימי של יעקב שוואקי ושאר חברים
הופעה סגורה של שוואקי.mp4
(קרדיט למוזיקה VIP) -
צפו במופע הפנימי של יעקב שוואקי ושאר חברים
הופעה סגורה של שוואקי.mp4
(קרדיט למוזיקה VIP)@taly לא ברור אבל משום מה זה אותו קונספט של המופע לחיים און נחת האחרון, שמילי אונגר הערשי ווינברגר וגם השירים אותם שירים, זה נראה כמו חזרות למופע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
