הצעת ייעול
-
בכפתור הדיווח המהיר להוסיף שורה של "מפיר זכויות יוצרים"
הרי הפורום מתחילתו עד סופו נועד בעיקר בשביל שיתוף וחוות דעת
וממילא עולה בו כל כך הרבה חומר
במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא -
בכפתור הדיווח המהיר להוסיף שורה של "מפיר זכויות יוצרים"
הרי הפורום מתחילתו עד סופו נועד בעיקר בשביל שיתוף וחוות דעת
וממילא עולה בו כל כך הרבה חומר
במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא@מוזיקה-אוטנטית אמר בהצעת ייעול:
במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא
הרעיו הוא מצוין!
אך גם במצב הנוכחי שאין עדיין כזאת אפשרות ניתן לשלוח ב'אחר' ולפרט שהפוסט הזה מפר זכויות יוצרים ואנחנו רואים זאת (כמו במקרה האחרון....) -
בכפתור הדיווח המהיר להוסיף שורה של "מפיר זכויות יוצרים"
הרי הפורום מתחילתו עד סופו נועד בעיקר בשביל שיתוף וחוות דעת
וממילא עולה בו כל כך הרבה חומר
במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא@מוזיקה-אוטנטית אמר בהצעת ייעול:
במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא
זה רעיון מעולה,
למרות שכל דיווח לא משנה אם נבחר למחוק או להתעלם, יהיה עליו דיון.
כי כל משתמש בטוח שלא דיווחו ואז מתפתח דיון.
אני חושבת פשוט לדווח כל הודעה בלי לפתח דיון.
אם צוות הפיקוח הוא רואה הוא יבחר איך להגיב. -
@מוזיקה-אוטנטית אמר בהצעת ייעול:
במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא
זה רעיון מעולה,
למרות שכל דיווח לא משנה אם נבחר למחוק או להתעלם, יהיה עליו דיון.
כי כל משתמש בטוח שלא דיווחו ואז מתפתח דיון.
אני חושבת פשוט לדווח כל הודעה בלי לפתח דיון.
אם צוות הפיקוח הוא רואה הוא יבחר איך להגיב.@מוזיקה-אוטנטית אמר בהצעת ייעול:
במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא
כבר כתבתי למעלה
יכול להיות שזה הצעת ייעול נוספת...
-
בכפתור הדיווח המהיר להוסיף שורה של "מפיר זכויות יוצרים"
הרי הפורום מתחילתו עד סופו נועד בעיקר בשביל שיתוף וחוות דעת
וממילא עולה בו כל כך הרבה חומר
במקום כל פעם להתחיל להתדיין אם יש זכויות יוצרים או לא פשוט מדווחים לצוות פיקוח והם יחליטו - מבלי דיון באשכול - האם למחוק או לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות