אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@תוכי אם האתר היה אתר בילוי ופנאי, יכול להיות. אבל האתר הוא נועד להעשרת ידע וכדו' במוזיקה.
אני בנטפרי הכי חסום ככה שאפילו פרוג חסום לי, והפורום מקצב פתוח לי, וזה בזכות הצוות פיקוח המדהים שיש פה. (ראינו הבוקר מה קורה שקצת חורגים.. נטפרי מגיבים בהתאם...)
אז בקשה אישית שלי: אל תפתחו פה גם בדיחות, שלא יחסמו לי את הפורום.@בועז אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני בנטפרי הכי חסום ככה שאפילו פרוג חסום לי, והפורום מקצב פתוח לי, וזה בזכות הצוות פיקוח המדהים שיש פה. (ראינו הבוקר מה קורה שקצת חורגים.. נטפרי מגיבים בהתאם...)
מה היה לפני יומיים? אני גם מתחיל לחשוש... אני בנטפרי!
-
@100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תמי נמחק לי התמונה בפרופיל היום בבוקר אולי
את יודעת למה?(עכשיו העליתי תמונה חדשה!)אם היה לך תמונה של בת או בכללי של בנאדם או משו שלא מתאים לציבור שלנו כנראה שהפיקוח הסירו לך את זה
-
@100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תמי נמחק לי התמונה בפרופיל היום בבוקר אולי
את יודעת למה?(עכשיו העליתי תמונה חדשה!)אם היה לך תמונה של בת או בכללי של בנאדם או משו שלא מתאים לציבור שלנו כנראה שהפיקוח הסירו לך את זה
-
@תמי
אפשר לפתוח נושא בבקשות שירים להביא ולעלות שירים שהם מספרים משהו כמו יענקלה הכויינס .
אני מחפש מלא כאלה שירים??? -
ר רבקה התייחס לנושא זה ב
-
@נוי3209 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
על מה מדיחים כל כך הרבה משתמשים?
כל אחד והסיבה שבגינה הוא הורחק.
אנחנו לא מרחיקים ללא אזהרה. 'אין עונשין לפניי שמזהירין'.
אבל יש כאלה שזה חריג מאד - וכמובן שמורחקים מיידית. ואין זה המקום לפרט מדוע. כל אחד ישכיל להבין.
-
@100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תמי
אפשר לפתוח נושא בבקשות שירים להביא ולעלות שירים שהם מספרים משהו כמו יענקלה הכויינס .
אני מחפש מלא כאלה שירים???כן. אפשר
-
@תמי מתי אני מקבל תשובה?
ואני גם רוצה לדעת איך אני לא מקבל את כל התגובות שאני כותב ושכותבים לי למייל?@יענקב אתה לא מקבל על זה תשובה
אתה תראה במוצ"ש הבא שהם יפרסמו את הסקר שלך -
@תמי מתי אני מקבל תשובה?
ואני גם רוצה לדעת איך אני לא מקבל את כל התגובות שאני כותב ושכותבים לי למייל? -
איך פותחים צאט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות