שורה שדיברה אליכם במיוחד
-
ייטב דאלי-בעזרת ה':
עברו שנים ולא מצאת שקט
אז תעצור אולי עכשיו לרגע
תזכור שמישהו שומר עליך.מלחמות איציק דדיה:
אם אוכל להרכין את ראשי,
ולראות את האור שדולק מבפנים.מאיר גרין האושר הבא:
אל תדאג אל תחרד שום דבר לא אבד
אתה לא לבד.
נהוראי אריאלי דף חדש:*
אי אפשר להתקדם בלי
לקום ושוב ליפול.
גד אלבז אבאלה
אבאלה אף פעם לא עוזב אותנו.
כל מה שהוא עושה, הכל לטובתינו. -
דע לך בני שבכל מצב שהוא אבא איתי,
אפילו ווען סאיז שווער און דו וויינסט - דיין טאטע שטייט מיט דיר ווי נאר דו גייסט,
אבא איתי - חיים ישראל וארי היל
יש רגעים יפים יש רגעים פחות
החיים הם כמו מדרגות נעות ולא תמיד הכל ורוד
אבל עדיין מחייך על כל מה שהוא עושה
אני לא שואל על מה ואיך רק הוא יודע כמה ולמה
נהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי
הסתרת את פניך זה מפחיד נורא אבא אבא אמצא אותך עוד מרדכי שפירא -
הגיע הזמן להשתנות
גם אם פספסנו תחנות
אפשר לרדת יש רכבת חזרה לשכונות
ישי רבו כל מילה פגז -
יש גם שירים עם מילים מהמקורות שכששרים אותם זה כמו פירוש המילות באמת ואחד כזה לדעתי זה השיר אדרבה הידוע של אברהם פריד וכול שורה שם היא מיוחדת בזכות השיר עצמו
-
'מי שהיינו, זה מי שניסינו להיות'
יפה ועמוק של חיים גולד -
-
"התפילה שלי כל בוקר לחזור לשפיות, זה עלה לי קצת ביוקר - התמכרתי לסיוט" - התפילה שלי, רג'ה
"בין כל ההריסות בניתי לי מקלט, קברתי ת'דמעות" - רג'ה, ככה אני חי -
"התפילה שלי כל בוקר לחזור לשפיות, זה עלה לי קצת ביוקר - התמכרתי לסיוט" - התפילה שלי, רג'ה
"בין כל ההריסות בניתי לי מקלט, קברתי ת'דמעות" - רג'ה, ככה אני חי -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות